Woon je nu zoveel kleiner dan? Of heb je de ruimte gewoon niet nodig?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef Farenji het volgende:
Nee, wat heb ik te zoeken in zo'n veel te groot leeg huis vol met herinneringen.
Herinneringen dus. En het leven draait om herinneringen, als ik sommige mensen moet geloven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef Farenji het volgende:
Nee, wat heb ik te zoeken in zo'n veel te groot leeg huis vol met herinneringen.
Allebei. Ik woon in een appartementje en het huis van mijn ouders is een gezinswoning met drie slaapkamers en een zolder en grote tuin. Moet er niet aan denken om in mijn eentje in zo'n huis te zitten met de herinneringen aan mijn ouders die er niet meer zijn. Heb er ook wel eens tijdelijk gewoond toen mijn ouders op vakantie waren en ik even zonder woonruimte zat, en ik werd er toen ook al vrij ongelukkig. Als het aan mij ligt gaat het meteen in de verkoop mochten mijn ouders er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Woon je nu zoveel kleiner dan? Of heb je de ruimte gewoon niet nodig?
Tja er bestaan wel verschillende soorten herinneringen he.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Herinneringen dus. En het leven draait om herinneringen, als ik sommige mensen moet geloven.
Waarom word je ongelukkig in dat huis, heb je er slechte herinneringen aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tja er bestaan wel verschillende soorten herinneringen he.
Nee zeker niet. Goede herinneringen. Maar die herinneringen draag ik wel ergens anders bij me. Zo'n leeg huis verstoort de herinneringen alleen maar. Je kan ook niet echt herinneringen aan een goede vakantie hebben als je de rest van je leven in je vakantiehuis blijft hangen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom word je ongelukkig in dat huis, heb je er slechte herinneringen aan?
Nee, alle kinderen hebben buitengewoon onaantrekkelijke herinneringen aan het ouderlijke huis c.q. onze jeugd. Staat in wat je nu een gribesbuurt zou noemen. Bovendien klein, slecht onderhouden en oersaai.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Na het overlijden van je ouders ?
Gewoon even een vraagje uit interesse, mede omdat dit in de afgelopen maanden bij mij (helaas) is gaan spelen.
Als je de mogelijkheid zou (kunnen) krijgen, zou je dan je huidige woning verlaten om terug te kunnen verhuizen naar het huis waar je opgegroeid bent? En dan bedoel ik puur om het huis of de omgeving waarin het staat.
Waarom juist wel of waarom juist niet?
Dit is bijna poëzie, Tjackster.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:25 schreef Tjacka het volgende:
Toch blijft het een fijne droom. Een zachte. Eentje met ruimte, vuur, verbondenheid. En een beetje heimwee misschien.
En wat zegt dat dan volgens jou?quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:07 schreef SuperNeger het volgende:
Wel grappig dat het voor sommige mensen dus puur om de locatie en indeling en stijl van het huis gaat als ze het over dit onderwerp hebben en anderen die denken alleen maar aan de emotionele waarde, het respect en de herinneringen en zo.
Zegt wel een hoop.
Vind ze er veel ruimdenkender, toleranter en communicatiever dan in de andere (N = 2) provincies waar ik heb gewoond.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
De kop van Noord Holland kent veel bekrompen mensen, dus ben blij dat ik uberhaupt uit die provincie weg ben.
Je geheugen laat je wat dat betreft niet in de steek, dat was inderdaad de situatie.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:43 schreef bleiblei het volgende:
Maar @Vonkenboer, jij woont toch naast je ouderlijk huis in een 2kapper? Kan mij dat vaag herinneren van je klustopic decennia geleden.
In dat geval zou ik kijken welke van de 2 het mooiste beste is, en in het uiterst geval de 2 bij elkaar trekken als de ruimte welkom is.
Want die herinneringen zitten vooral in de buurt. En die heb je al als je er naast woont.
Niet aan gedacht om je eigen woning te gaan verhuren?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zit momenteel in die situatie na het overlijden van een ouder. Ik zou om het dorp en de straat best naar mijn ouderlijk huis willen verhuizen, maar dan zou ik achteruit gaan wat betreft woning. Dus dat is de reden dat ik het niet doe en het zal gaan verkopen.
Nu ken ik de Kop van Noord-Holland niet goed, maar ik vraag me ook af wat er zo bekrompen zou zijn aan de mensen die daar wonen. Op een of andere manier heb ik er een gunstige connotatie bij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef blomke het volgende:
Vind ze er veel ruimdenkender, toleranter en communicatiever dan in de andere (N = 2) provincies waar ik heb gewoond.
Nee, geen moment. Dat is sowieso niets voor mij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Niet aan gedacht om je eigen woning te gaan verhuren?
Overigens woon ik er niet (wel in NH), maar ken het gebied en de mensen wel goed.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toen ik een aantal jaren geleden wegens sloop van mijn woning moest verhuizen, heb ik wel eens met de gedachte gespeeld om naar een ander deel van het land te verhuizen, en op een of andere manier heb ik daarbij ook aan de Kop van Noord-Holland gedacht.
Zoiets. Onze ouders hebben onze jeugd verpest.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voor geen goud
Ben er alleen maar mishandeld en onlangs is mijn broer overleden door een wanhoopsdaad vanwege de zelfde reden
Zijn kinderen die ik nu begeleid willen er ook niet eens meer langsrijden net als ik
Zelfs niets wat er stond staat nu in mijn huis
Ook geen foto’s van familieleden
En gelukkig ook hun kleinkinderen want die hebben nou geen vader meer, nadat ze hun moeder al verloren door natuurlijke oorzaakquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:29 schreef blomke het volgende:
Zoiets. Onze ouders hebben onze jeugd verpest.
Verschrikkelijk om te lezen, wat erg.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voor geen goud
Ben er alleen maar mishandeld en onlangs is mijn broer overleden door een wanhoopsdaad vanwege de zelfde reden
Zijn kinderen die ik nu begeleid willen er ook niet eens meer langsrijden net als ik
Zelfs niets wat er stond staat nu in mijn huis
Ook geen foto’s van familieleden
Wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:03 schreef r_one het volgende:
Het huis waar mijn ouders zijn overleden (en de laatste 20/30 jaar van hun leven hebben gewoond) is niet het huis waar ik ben opgegroeid. En ja, dát huis had ik graag aangehouden en dan mijn eigen huis verkopen
Maar helaas ......
Mooi die laatste alinea ❤️quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Het huis waar mijn ouders woonden toen ik geboren werd niet, dat is een sociaal huurflatje en ik heb daar zelf bizar genoeg direct naast gewoond toen ik voor het eerst het huis uit ging. Dat is 5 minuten lopen van hun huidige woning en dat is nog steeds het huis dat ze kochten toen ik 5 was, dus dat is zeker het huis waar ik ben opgegroeid.
Of ik er zou willen wonen: ja en nee. Ja, want ik vind het nog altijd een mooi huis, het is in mijn geboortestad, er zijn 3 hele grote slaapkamer plus een werkkamer dus ruimte zat voor een gezin met 2 kinderen en ik voel me er gewoonweg nog altijd helemaal thuis als ik langs ga ondanks dat ik er al bijna 10 jaar niet meer woon en ze veel veranderd/vernieuwd hebben in die tijd. Ook is het de enige realistische mogelijkheid voor me om ooit een koophuis te hebben
Nee, omdat ik nu een uur verderop woon en mijn vrouw (die geboren en getogen is waar ik nu woon) door haar werk gebonden is aan deze regio. Ook denk ik dat als ik daar met mijn vrouw en dochtertje ga wonen het altijd zal blijven voelen als MIJN huis en niet als ONS huis. Dat laatste vind ik uiteindelijk denk ik het belangrijkst waardoor het vermoedelijk een "nee" zou worden.
Linkje? 😇quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:27 schreef ludovico het volgende:
Ik ben niet handig genoeg om zo een object uit 1668 op te knappen.
De bank!quote:
Een andere bank was geen optie (zal wel met de rente te maken hebben gehad)?quote:Op maandag 23 juni 2025 01:02 schreef r_one het volgende:
De bank!
Die was niet bereid de hypotheek mee te verhuizen (onder dezelfde condities, hoofdsom en rente), naar een pand dat een ton meer waard was (dus een ton meer zekerheid/onderpand)![]()
Ik heb er 21 jaar gewoond. Ik zeg dat niet zonder reden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nu ken ik de Kop van Noord-Holland niet goed, maar ik vraag me ook af wat er zo bekrompen zou zijn aan de mensen die daar wonen. Op een of andere manier heb ik er een gunstige connotatie bij.
Ik herken dit, daarom heeft het ook zo lang geduurd voor het huis uiteindelijk verkocht werd.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb vanaf mijn geboorte totdat ik het huis uitging in het huis dat mijn ouders hebben laten bouwen gewoond en mijn moeder woont er nog steeds. Het huis is mooi en het dorp ook, maar mijn vader was een narcist dus een fijne jeugd heb ik niet gehad, dus: laat maar.
quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 23 juni 2025 10:15 schreef CarbonC het volgende:
Ik heb vanaf mijn geboorte totdat ik het huis uitging in het huis dat mijn ouders hebben laten bouwen gewoond en mijn moeder woont er nog steeds. Het huis is mooi en het dorp ook, maar mijn vader was een narcist dus een fijne jeugd heb ik niet gehad, dus: laat maar. Bovendien wil ik mijn eigen leven opbouwen (en dat lukt aardig) en niet rondhangen in iets waarin zijn geest rondwaard.
Van het land of van de stad?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:34 schreef Onderdeurtje het volgende:
Helaas wilde mijn moeder toen ook herinneringen ophalen dus zijn we van Noord naar Oost verhuisd.
Ja dit eigenlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:44 schreef borisz het volgende:
Voor het huis zeker. Gewoon een rijtjeshuis. Vier kamers boven. En dicht div steden. En ma is er in blijven investeren. Dus ook goed onderhouden.
Alleen anders inrichten.
Nee, met de leeftijd, iedere (andere) bank kijkt 10 jaar vooruit bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek. Ze kijken naar je maandlast ....quote:Op maandag 23 juni 2025 09:08 schreef blomke het volgende:
[..]
Een andere bank was geen optie (zal wel met de rente te maken hebben gehad)?
Want over 10 jaar is je inkomen een stuk lager? Dat je nu een lagere rente hebt en dus lagere maandlasten speelde niet mee??quote:Op maandag 23 juni 2025 14:16 schreef r_one het volgende:
Nee, met de leeftijd, iedere (andere) bank kijkt 10 jaar vooruit bij het afsluiten van een nieuwe hypotheek. Ze kijken naar je maandlast ....
Bij "meeverhuizen" bij je huisbank klaarblijkelijk ook. Je wordt gewoon weer helemaal van A tot Z getoetst. Heel rigide want voor hun verandert er he-le-maal niks, behalve een onderpand van een ton meer. Ze kijken alleen maar naar je maandlast.
Ja, AOW en pensioen enzo dan, ik ga aardig richting de 60 nu.quote:Op maandag 23 juni 2025 16:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Want over 10 jaar is je inkomen een stuk lager? Dat je nu een lagere rente hebt en dus lagere maandlasten speelde niet mee??
Ook niet toen je door de telefoon meldde dat je een aantrekkelijke offerte van een concurrent als referentie had?quote:Op maandag 23 juni 2025 16:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja, AOW en pensioen enzo dan, ik ga aardig richting de 60 nu.
En nee, niet met dezelfde rente, niet met lagere rente, gewoon NIET, ze waren onvermurwbaar, ik kon praten als brugman. Je wordt sowieso aan de telefoon, eerstelijns, bij het überhaupt maken van een afspraak, al uitgevraagd en (geprobeerd) buiten de deur gehouden.
Ja, een hypotheek van ongeveer 60% van de hoofdsom, dat kon dan nog bij de gratie Gods. Maar én 50k aflossen, én mijn broer uitkopen, én een potje voor mijn oude dag, én verduurzamen, én, én, ....., dat was financieel niet haalbaar.
Nopequote:Op maandag 23 juni 2025 17:20 schreef blomke het volgende:
[..]
Ook niet toen je door de telefoon meldde dat je een aantrekkelijke offerte van een concurrent als referentie had?
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:36 schreef SacreCoeur het volgende:
Inmiddels niet meer, ze hebben echt kutburen gekregen.
Maar ik zou denk ik ook niet meer zo snel uit mijn huidige woonplaats vertrekken, hoogstens naar een dorpje in de buurt van waar ik nu woon.
Weg uit Zaanstad kan ik me wel voorstellen ja, naar zoiets: https://www.funda.nl/deta(...)venlaan-81/43941313/quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.
Mooi huis maar een beetje boven mijn budget.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:41 schreef blomke het volgende:
[..]
Weg uit Zaanstad kan ik me wel voorstellen ja, naar zoiets: https://www.funda.nl/deta(...)venlaan-81/43941313/
Kun je ongelimiteerd geld op stukslaan denk ik.quote:
Als ik de loterij won, zou ik ook aanbellen bij de huidige bewoners om een voorstel te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:25 schreef Scriptascripta het volgende:
Zeker wel! Lekker groot huis, mooie locatie, grote tuin en vrijstaande garage én twee straten verder van waar ik nu woon. Het is echter na de scheiding van mijn ouders (30 jaar geleden) verkocht en ik geloof niet dat de Staatsloterij of Postcodeloterij mee gaan werken aan de aankoop. Maar als, als als, dan bel ik bij die mensen aan en vraag ik wat ze ervoor willen hebben ❤️
Ik was laatst op bezoek bij mijn ouders (15.00 in de middag, in het weekend) en toen gilde het buurmeisje of ik mijn kankerbek wilde houden want ze wilde uitslapen. En met vaderdag zaten we lekker buiten met familie (11 man ofzo) spelletje te doen en toen ging de buurvrouw OPEENS snoeien, zulke mensen zijn het. Mind you not dat mijn ouders hier al 35 jaar wonen en de buren nog geen 5quote:Op maandag 23 juni 2025 19:04 schreef Onderdeurtje het volgende:
[..]
Spijtig dat sommige buren het zo kunnen verpesten. Ik hoop ooit in de toekomst nog te kunnen verhuizen naar een vrijstaand huis maar dat zal dan wel aan de andere kant van Nederland worden want waar ik nu woon (Zaanstad) is dit onbetaalbaar. Voor mij in ieder geval.
Zelfde hoor, ik heb dus een schijthekel aan mensen die buiten zitten bij elke zonnestraal tot 23.00 (zoals mijn buren met schreeuw kinderen).quote:Op dinsdag 24 juni 2025 12:25 schreef Onderdeurtje het volgende:
Volgende keer terug gillen dat ze oordoppen in moet doen als ze uit wilt slapen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een hekel heb aan de lente en zomer omdat mensen dan weer veel in de tuin gaan zitten. Dat is jullie goed recht natuurlijk want daar is een tuin voor. Maar daarom zou ik zoals ik al zei het liefst vrijstaand willen wonen waarbij ik zo min mogelijk last van andere mensen heb.
Dit was eigenlijk wat ik dacht dat TS wellicht zou kunnen doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik zou wel terugwillen naar die eerste woning, het was een groot huis(mijn vader heeft na een aantal jaar het huis van de buren kunnen kopen en samenvoegen) met een hele grote lange tuin aan het water.
De locatie was ook fijn, erg rustig dorp met een mini supermarktje maar met een kwartier rijden zat je in een kleine stad.
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja ik zou wel terugwillen naar die eerste woning, het was een groot huis(mijn vader heeft na een aantal jaar het huis van de buren kunnen kopen en samenvoegen) met een hele grote lange tuin aan het water.
De locatie was ook fijn, erg rustig dorp met een mini supermarktje maar met een kwartier rijden zat je in een kleine stad.
We zijn maar met ze tweeën, dus dan word het ons gewoonweg te groot.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was eigenlijk wat ik dacht dat TS wellicht zou kunnen doen.
Daar het daar in dit geval dacht ik om gaat.
Een B&B?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We zijn maar met ze tweeën, dus dan word het ons gewoonweg te groot.
Ik zou oprecht niet weten wat ik met al die m² woonoppervlakte en dan in totaal zes slaapkamers zou moeten.
Als je geen haast hebt, eerst grotere woning verbouwen en blijven wonen in je huidige woning. Kan je eventueel later je huidige woning verhuren/verkopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.
Al heb ik er zelf geen belang bij om er één groot huis van te maken. Die suggesties krijg ik van velen..
We zitten midden in het dorp, uitkijkend op veel groen. De locatie is goed, behoorlijk wat tuin er rondom heen.
Eigen oprit, dubbele schuur, garage..
Is er een reden dat het niet kan?
Ja mijn ouders zijn wat jaar terug verhuisd, en ik ben voorlopig niet in staat om een dik miljoen op te hoesten om het terug te kopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hier is de situatie min of meer hetzelfde, alleen hier zijn het altijd twee fysiek gescheiden woningen gebleven.
Al heb ik er zelf geen belang bij om er één groot huis van te maken. Die suggesties krijg ik van velen..
We zitten midden in het dorp, uitkijkend op veel groen. De locatie is goed, behoorlijk wat tuin er rondom heen.
Eigen oprit, dubbele schuur, garage..
Is er een reden dat het niet kan?
Helaas zitten we in een wat minder toeristische regioquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een B&B?![]()
Maar serieus. Wat vind je van het idee dat je vreemden als buren zou krijgen?
Wtf rijke familie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja mijn ouders zijn wat jaar terug verhuisd, en ik ben voorlopig niet in staat om een dik miljoen op te hoesten om het terug te kopen.
niet rijk genoeg! En vroeger was dat nog niet zo absurd duur.quote:
Onderschat de aantrekkingskracht van de Achterhoek niet!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Helaas zitten we in een wat minder toeristische regio, al zitten er wel wat B&B's hier in de buurt.
De eerste gedachte is om het "gewoon" te gaan verhuren. Maar dat zijn situaties die moet ik terzijnertijd eens bekijken en laten uitzoeken door een boekhouder oid.
Het zou toch allemaal nooit meer worden zoals het voorheen was...
In die zin heb ik (gelukkig) óók de groene vingers en interesse in tuinieren meegekregen van mijn moeder, dat moet dan ook wel het perceel is namelijk behoorlijk fors. Het is verder ook gelegen op een groene plek midden in het dorp met geen directe bebouwing tegenover (en daar zijn ook geen plannen voor) op 15 minuten fietsen van alle voorzieningen.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huis waar ik ben opgegroeid: nee. Ik ben geen dorpsmens en heb geen groene vingers. Wat beiden voor huis+omgeving van toepassing is.
Zij zijn inmiddels zelf verhuisd. Hun ruime appartement, middenin de stad: daar zie ik me ooit wel nog wonen.
De buurt zal zich hier ook langzaam vernieuwen in de komende jaren, er zijn ook mensen bij die kleiner zullen gaan wonen. Er is pas een stel komen wonen met een baby. Ach, die voortgang hou je toch niet tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:51 schreef DrMarten het volgende:
Qua huis op zich wel, alleen qua straat denk ik niet. Nu wonen er nog steeds veel mensen die al bijna mijn hele leven ken, maar binnen nu en een jaar of 5 zullen die grotendeels weg of overleden zijn. Dan ben je toch het gevoel met die straat kwijt denk ik.
Ik zou op termijn best weer terug willen naar die hoek van de stad want het is er wel fijn wonen.
Ik zie nog wel gebeuren dat een van mijn broers het huis overneemt als mijn ouders overlijden of moeten verhuizen.
Dankjewel.. we zijn langzaam in het proces aan het rollen van afscheid nemen van spullen en opruimen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:18 schreef rutger05 het volgende:
Allereerst gecondoleerd met het overlijden van je ouders Vonkenboer en heel veel sterkte toegewenst.
De hypotheeklasten zouden niet één, twee, drie het probleem zijn. Die zijn namelijk nihil.quote:Op zondag 20 juli 2025 15:39 schreef koentjuh18 het volgende:
Als je het kan betalen dan is het de overweging waard. Moet je wel de ruimte nodig hebben / willen en dat betwijfel ik een beetje afgaande op je antwoorden. Aankopen voor de verhuur kan, maar verhuur kan ook veel gezeur op leveren. Daar moet je ook maar zin in hebben.
heeft je pa belastend materiaal?quote:Op zondag 20 juli 2025 19:45 schreef DJKoster het volgende:
Ja en nee.
Het is een vrij fors huis (>500m2 gok ik zo) met een hectare grond eromheen met bijgebouwen en aan de rand van de stad. Echt een topplek!
Als ik het kan huren voor dezelfde prijs als mijn vader (hij huurt het van zijn ex-werkgever voor een bedrag lager dan dat ik voor mijn 80m2 sociale woningbouw woning betaal) dan zal ik het zeker overwegen. Maar dan wel met andere mensen samen, mijn vrouw en ik gaan dat niet kunnen managen.
Maar goed, mijn vader huurt het, dus 0,01% kans dat ik er ooit kan gaan wonen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |