Vind ze er veel ruimdenkender, toleranter en communicatiever dan in de andere (N = 2) provincies waar ik heb gewoond.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:23 schreef SEMTEX het volgende:
De kop van Noord Holland kent veel bekrompen mensen, dus ben blij dat ik uberhaupt uit die provincie weg ben.
Je geheugen laat je wat dat betreft niet in de steek, dat was inderdaad de situatie.quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:43 schreef bleiblei het volgende:
Maar @Vonkenboer, jij woont toch naast je ouderlijk huis in een 2kapper? Kan mij dat vaag herinneren van je klustopic decennia geleden.
In dat geval zou ik kijken welke van de 2 het mooiste beste is, en in het uiterst geval de 2 bij elkaar trekken als de ruimte welkom is.
Want die herinneringen zitten vooral in de buurt. En die heb je al als je er naast woont.
Niet aan gedacht om je eigen woning te gaan verhuren?quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:43 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zit momenteel in die situatie na het overlijden van een ouder. Ik zou om het dorp en de straat best naar mijn ouderlijk huis willen verhuizen, maar dan zou ik achteruit gaan wat betreft woning. Dus dat is de reden dat ik het niet doe en het zal gaan verkopen.
Nu ken ik de Kop van Noord-Holland niet goed, maar ik vraag me ook af wat er zo bekrompen zou zijn aan de mensen die daar wonen. Op een of andere manier heb ik er een gunstige connotatie bij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:36 schreef blomke het volgende:
Vind ze er veel ruimdenkender, toleranter en communicatiever dan in de andere (N = 2) provincies waar ik heb gewoond.
Nee, geen moment. Dat is sowieso niets voor mij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Niet aan gedacht om je eigen woning te gaan verhuren?
Overigens woon ik er niet (wel in NH), maar ken het gebied en de mensen wel goed.quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toen ik een aantal jaren geleden wegens sloop van mijn woning moest verhuizen, heb ik wel eens met de gedachte gespeeld om naar een ander deel van het land te verhuizen, en op een of andere manier heb ik daarbij ook aan de Kop van Noord-Holland gedacht.
Zoiets. Onze ouders hebben onze jeugd verpest.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Voor geen goud
Ben er alleen maar mishandeld en onlangs is mijn broer overleden door een wanhoopsdaad vanwege de zelfde reden
Zijn kinderen die ik nu begeleid willen er ook niet eens meer langsrijden net als ik
Zelfs niets wat er stond staat nu in mijn huis
Ook geen foto’s van familieleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |