Woon je nu zoveel kleiner dan? Of heb je de ruimte gewoon niet nodig?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef Farenji het volgende:
Nee, wat heb ik te zoeken in zo'n veel te groot leeg huis vol met herinneringen.
Herinneringen dus. En het leven draait om herinneringen, als ik sommige mensen moet geloven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:27 schreef Farenji het volgende:
Nee, wat heb ik te zoeken in zo'n veel te groot leeg huis vol met herinneringen.
Allebei. Ik woon in een appartementje en het huis van mijn ouders is een gezinswoning met drie slaapkamers en een zolder en grote tuin. Moet er niet aan denken om in mijn eentje in zo'n huis te zitten met de herinneringen aan mijn ouders die er niet meer zijn. Heb er ook wel eens tijdelijk gewoond toen mijn ouders op vakantie waren en ik even zonder woonruimte zat, en ik werd er toen ook al vrij ongelukkig. Als het aan mij ligt gaat het meteen in de verkoop mochten mijn ouders er niet meer zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:34 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Woon je nu zoveel kleiner dan? Of heb je de ruimte gewoon niet nodig?
Tja er bestaan wel verschillende soorten herinneringen he.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Herinneringen dus. En het leven draait om herinneringen, als ik sommige mensen moet geloven.
Waarom word je ongelukkig in dat huis, heb je er slechte herinneringen aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Tja er bestaan wel verschillende soorten herinneringen he.
Nee zeker niet. Goede herinneringen. Maar die herinneringen draag ik wel ergens anders bij me. Zo'n leeg huis verstoort de herinneringen alleen maar. Je kan ook niet echt herinneringen aan een goede vakantie hebben als je de rest van je leven in je vakantiehuis blijft hangen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom word je ongelukkig in dat huis, heb je er slechte herinneringen aan?
Nee, alle kinderen hebben buitengewoon onaantrekkelijke herinneringen aan het ouderlijke huis c.q. onze jeugd. Staat in wat je nu een gribesbuurt zou noemen. Bovendien klein, slecht onderhouden en oersaai.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Na het overlijden van je ouders ?
Gewoon even een vraagje uit interesse, mede omdat dit in de afgelopen maanden bij mij (helaas) is gaan spelen.
Als je de mogelijkheid zou (kunnen) krijgen, zou je dan je huidige woning verlaten om terug te kunnen verhuizen naar het huis waar je opgegroeid bent? En dan bedoel ik puur om het huis of de omgeving waarin het staat.
Waarom juist wel of waarom juist niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |