De ene helft heb je zelf bedacht. Zo heb ik bijvoorbeeld nooit beweerd dat ik lesgeef. Enkel dat opleiding van vrouwen in derde wereldlanden de beste methode is om overbevolking tegen te gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vertelt steeds weer een ander verhaal. Uitvinder. Lesgeven. ZZPer. Maar wel in loondienst. Laatst weer in een Europese top 3 stad. En dat alles voor 125,- per uur
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb twee buurmeisjes, een van de neukbare leeftijd (11+), en de ander is nog maar 6 of 7 ofzo.
Nou dat andere buurmeisje zwaaide dus net naar me toen ik thuis kwam.
Klacht: mijn hele broek vol.
quote:Op zondag 12 juli 2015 14:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo twee buurmeisjes van 10 en 13. Dus ik vraag zo of ze even voor me willen komen dansen, op muziek van lady gaga enzo, terwijl ik een biertje opentrek, gewoon chill je weet. Ik bied er ook nog 10 euro voor hun twee en een ijslollie per persoon voor aan.
Vinden ze dat te weinig. Ja, mijn pokemon kaarten hadden ze bij de vorige dans al ingepikt.
Klacht: buurmeisjes hebben geen bal verstand van economie en snappen niet dat 10 euro meer waard is dan pokemon kaarten.
quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo twee buurmeisjes van 10 en 13. Dus ik vraag zo of ze even voor me willen komen dansen, op muziek van lady gaga enzo, terwijl ik een biertje opentrek, gewoon chill je weet. Ik bied er ook nog 10 euro voor hun twee en een ijslollie per persoon voor aan.
Vinden ze dat te weinig. Ja, mijn pokemon kaarten hadden ze bij de vorige dans al ingepikt.
Klacht: buurmeisjes hebben geen bal verstand van economie en snappen niet dat 10 euro meer waard is dan pokemon kaarten.
Extragratis überklacht: er wordt dus niet voor me gedanst
KLB / Mijn buurmeisjes dansen voor mequote:Op vrijdag 21 april 2023 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Er is hier zoeen kerel in de straat die over alles en iedereen wat te klagen heeft. Zoeen voor wie het nooit goed is. En de persoon die dan toevallig in de buurt is krijgt de zwarte piet in de scheve schaatsen geschoven.
Zo ook gisteren weer. Zoals jullie weten heb ik buurmeisjes die continu 12 blijven, en gedrag ook gaarne etaleren. Soms door te dansen in mijn huiskamer, maar daar hebben we het nu niet over. Nee, beste fokkertjes en fokkerinetjes, waar het dan wel om gaat is dat die kinderen vrolijk op straat aan het spelen zijn, en die gare knekwurst van een buurman dat niet kan hebben.
Dan loopt ie snel naar buiten, begint ie willekeurige Spaanse woorden te roepen en te doen of ie overwicht heeft. Ook klaagt ie dat die kids constant herrie maken.
Ik probeer altijd positief te blijven en nu hoorde ik dat hij naar mij op zoek is?
Klacht: rare knekwurst doet raar tegen buurmeisjes en wil wat van me
Ze zouden voor jou wel een verbod mogen indienen.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het zal mijn dag zijn, vanaf 15 jaar op internet met social media. Ja je je het voorstellen?
Klacht: lekker luchtballonnetjes oplaten
Mwoah. Als je begin jaren 00 gemiddeld intelligent was, kon je je weg op het internet ook wel vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:13 schreef SuperNeger het volgende:
Punt is dat je vroeger intelligent moest zijn om het internet te gebruiken, de domme mensen konden net met hulp van iemand MSN installeren. Tegenwoordig is iedereen dom en moet je je best doen om plekken met intelligente mensen te vinden.
Ik kan me de zinsnede van jou herinneren: ik zal het de monteurs vragen als ze mijn [insert willekeurige bullshit] komen installeren. Herinner je je dat nog?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
De ene helft heb je zelf bedacht. Zo heb ik bijvoorbeeld nooit beweerd dat ik lesgeef. Enkel dat opleiding van vrouwen in derde wereldlanden de beste methode is om overbevolking tegen te gaan.
En de andere helft sluit elkaar helemaal niet uit. Dus tot nu toe nog absoluut geen sluitend bewijs dat ik een werkloze grossmaul ben.
Daarentegen is er wel veelvuldig bewijs van jouw pedofiele neigingen. Laat je alsjeblieft helpen. Zelfs als dit "grapjes" zijn, dan is er overduidelijk iets mis gegaan bij jou.
[..]
[..]
[..]
[..]
KLB / Mijn buurmeisjes dansen voor me
KLB / Eindelijk lekker weer in aantocht
KLB / Ik kijk naar Rudolph's kitchen
KLB / Mijn zusje probeert melk op te warmen
KLB / Buurman aan de deur
KLB / Mijn buurman komt steeds naar buiten
KLB / Buurmeisjes snappen niks van economie
KLB / Buurmeisje zwaait naar mij
Niet echt hoor. Kan me nog herinneren dat ik in de brugklas bij meerdere meisjes langs ging om hun "computer sneller te maken". Helaas was ik nog niet echt seksueel actief en een te groot mietje om er überhaupt iets mee te doen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mwoah. Als je begin jaren 00 gemiddeld intelligent was, kon je je weg op het internet ook wel vinden.
Wel werd er technisch gezien minder voorgekauwd.
Maar het was toen wel een stuk minder makkelijk om altijd en overal maar op social media te zitten. Je desktop pc nam je niet mee in de bus, naar school of op de wc.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Kan me nog herinneren dat ik in de brugklas bij meerdere meisjes langs ging om hun "computer sneller te maken". Helaas was ik nog niet echt seksueel actief en een te groot mietje om er überhaupt iets mee te doen.
Nee dat kan ik mij niet herinneren. Maar jij “herinnert” je altijd dingen die ik nooit gezegd heb, dus dit zal ook wel weer zo een hersenscheet van jou zijn. Maar als ik continu alles bij elkaar lieg, en jij dat bewezen hebt, dan kan je dat vast wel laten zien, toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 22:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan me de zinsnede van jou herinneren: ik zal het de monteurs vragen als ze mijn [insert willekeurige bullshit] komen installeren. Herinner je je dat nog?
Apart dat je nu zo aan het spartelen bent, waarmee je in feite mijn gelijk onderstreept. Anders zou je nooit zo op je ook getrapt reageren.
In de mid/late 00's moest ik nog een fm-transmitter of draadloze luidspreker gebruiken om elders in huis naar muziek vanaf de pc te kunnen luisteren. Als de batterijen op waren, had ik pech.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Maar het was toen wel een stuk minder makkelijk om altijd en overal maar op social media te zitten. Je desktop pc nam je niet mee in de bus, naar school of op de wc.
Of jij hebt gewoon een slecht geheugen. Iets van netfrequentie, waar je een heleboel stennis over zat te maken, herinner je je zeker ook niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:50 schreef knoopie het volgende:
[..]
Nee dat kan ik mij niet herinneren. Maar jij “herinnert” je altijd dingen die ik nooit gezegd heb, dus dit zal ook wel weer zo een hersenscheet van jou zijn. Maar als ik continu alles bij elkaar lieg, en jij dat bewezen hebt, dan kan je dat vast wel laten zien, toch?
Of is het voor jou met je narcistische trekken gewoon moeilijk om te accepteren dat iemand die jij niet aardig vindt ook een leuk leven kan hebben?
Ah ja, dat was een mooi topic. Daaruit komt ook deze post van mij, die tot in detail uitlegt waarom frequentie geen buffer is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Of jij hebt gewoon een slecht geheugen. Iets van netfrequentie, waar je een heleboel stennis over zat te maken, herinner je je zeker ook niet?
Of nu weer ineens wel? Fijn, want dat is precies hetzelfde topic als waarin je het had over monteurs die dit en dat van jouw hand kwamen installeren.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:38 schreef knoopie het volgende:
[..]
Typisch klok en klepel verhaal. Je weet bijna waar je het over hebt, maar net niet helemaal. Het vermogen van electriciteit is niet afhankelijk van de frequentie. Of heeft gelijkstroom geen vermogen volgens jou?
[..]
Dat heb je heel goed onthouden.
[..]
Waar denk je dat die frequentie vandaan komt? Precies, van de alternator, die afhankelijk van zijn draaisnelheid een wisselstroom met een bepaalde frequentie produceren. Dus de wisselende frequentie is niet een buffer op zich, maar een indicatie dat de generator/turbine langzamer is gaan draaien door een te hoge belasting. Door vervolgens de turbine meer gas te geven, gaat hij weer op de juiste snelheid draaien en voldoende vermogen leveren, wat te zien is aan de juiste frequentie.
De enige vorm van buffer die er dus te vinden is in de gascentrale, is de massatraagheid van de hele turbine/alternator-combinatie. Wat dus in feite een vliegwiel is. Dat is ook goed, want anders zou je helemaal geen tijd hebben om te reageren als je de frequentie ziet dalen.
Theoretisch natuurkundig maar ook praktisch gezien heeft frequentie gewoon helemaal niks met vermogen te maken. Het is alleen in de toepassing van de alternator een indicatie dat hij zwaarder belast wordt. Vergelijkbaar met dat je je toerenteller ziet zakken als je ineens bergop moet rijden.
[..]Mocht je mij niet geloven, dan kan je het nog even navragen bij @kanovinnie die meer en recentere praktijkervaring in energiecentrales heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:02 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ah, dus je wil zeggen dat je in feite aan de netfrequentie kan zien hoe snel de turbine/generator draait? Let je even op @:vogeltjesdans? Hier spreekt iemand met recente praktijkervaring.In dat topic trouwens geen enkele post over monteurs die dit en dat van mijn hand kwamen installeren. Dus dat verhaaltje heb je toch echt ergens anders vandaan. Ik gok je linker of rechter dikke duim.quote:Op donderdag 14 april 2022 09:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je nauwkeurig genoeg kan meten, ja. Alleen zijn natuurlijk alle centrales gekoppeld dus de schommelingen zijn minimaal.
Trouwens wel nog een mooie post van jou in dat topic waarin je het verschil niet weet tussen Megawatt en milliwatt. Best een blunder voor iemand die beweert een werktuigkundige te zijn geweest in een energiecentrale.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat ze om deze dip op te kunnen vangen snel moeten bijschakelen en snel moeten afschakelen. Daar zijn centrales niet voor gemaakt. Je zet een centrale niet zomaar even aan of uit. Ook is het verwachte tekort van 800 mW te groot om door de netfrequentie op te laten vangen.
Ziehier trouwens het grote probleem van groene energie: het is ontzettend grillig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
800 milliwatt is prima op te vangen, dat lukt met een paar AA batterijen nog wel.Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
Huh?quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ah ja, dat was een mooi topic. Daaruit komt ook deze post van mij, die tot in detail uitlegt waarom frequentie geen buffer is.
[..]
Mocht je mij niet geloven, dan kan je het nog even navragen bij @:Kanovinnie die meer en recentere praktijkervaring in energiecentrales heeft.
[..]
[..]
In dat topic trouwens geen enkele post over monteurs die dit en dat van mijn hand kwamen installeren. Dus dat verhaaltje heb je toch echt ergens anders vandaan. Ik gok je linker of rechter dikke duim.
Trouwens wel nog een mooie post van jou in dat topic waarin je het verschil niet weet tussen Megawatt en milliwatt. Best een blunder voor iemand die beweert een werktuigkundige te zijn geweest in een energiecentrale.
[..]
[..]
Ik heb in een centrale gewerkt pipo. Op de werkvloer, achter de knoppen. Heb je ook gewoon erkend ('je zal best in een centrale gewerkt hebben'). Als jij het principe van verschil tussen opwek en afname niet snapt, dan is dat niet mijn probleem, padvinder. Vraag maar aan de eerste de beste electro monteur. Of anders aan chatgpt:quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:55 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ah ja, dat was een mooi topic. Daaruit komt ook deze post van mij, die tot in detail uitlegt waarom frequentie geen buffer is.
[..]
Mocht je mij niet geloven, dan kan je het nog even navragen bij @:Kanovinnie die meer en recentere praktijkervaring in energiecentrales heeft.
[..]
[..]
In dat topic trouwens geen enkele post over monteurs die dit en dat van mijn hand kwamen installeren. Dus dat verhaaltje heb je toch echt ergens anders vandaan. Ik gok je linker of rechter dikke duim.
[..]
[..]
Tja. Wat ik al zei, als uitkomt dat hij zich constant veel beter voordoet dan hij in feite is, dan begint hij overal om zich heen te grijpen en bijval van anderen te zoeken.quote:
@knoopiequote:Op donderdag 19 juni 2025 23:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb in een centrale gewerkt pipo. Op de werkvloer, achter de knoppen. Heb je ook gewoon erkend ('je zal best in een centrale gewerkt hebben'). Als jij het principe van verschil tussen opwek en afname niet snapt, dan is dat niet mijn probleem, padvinder. Vraag maar aan de eerste de beste electro monteur. Of anders aan chatgpt:
[ afbeelding ]
Dan kan je er van alles bij verzinnen, maar het gewoon een feit. Wat ook een feit is, is dat jij constant van alles bij elkaar verzint en liegt (uitvinder, 125,- per uur, zzp-er en dan weer werknemer) en als dat uitkomt je alles bij elkaar chriettitulaert om daar uiteindelijk maar onderuit te komen.
Moet je thuis ook overal gelijk op hebben, of krijg je dat daar juist niet en probeer je het hier te halen?
Wel heel 'toevallig' dat je nu wel alles ineens weet te herinneren he
En je moeder dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:25 schreef Cockwhale het volgende:
Zag je zus laatst ook nog op m'n scherm, maar wat ze deed kan ik niet bepaald gezond noemen.
😂quote:
Dat hangt van je scherm afquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:54 schreef Kriegel het volgende:
Gezond schermgebruik is een scherm zonder jouw topics erop.
Dat moet in je aard liggenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |