Misschien vinden shufflelaars mensen die niet shufflen er wel net zo debiel uit zienquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat shufflen er zo debiel uitzien
Het maakt me niet uit of die meiden shuffelen, zolang ze het maar voor mij doen.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat shufflen er zo debiel uitzien
Nou dan zeg ik tegen zequote:Op zondag 8 augustus 2021 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien vinden shufflelaars mensen die niet shufflen er wel net zo debiel uit zien
Laat ze liever op je gezicht zitten johquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit of die meiden shuffelen, zolang ze het maar voor mij doen.
Zei je moeder ook, heb toch gegeven.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sorry, ik krijg al zoveel dat je het zelf mag houden.
Zo op het eerste gezicht lijkt die meid aan de rechterkant wat houterig. Dat zou erop kunnen lijken dat je een plank houdt aan het bewerken bent. Je moet daar van houden of niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ik heb maar een lollie, hoe moet ik ze nu belonen?
Ik neig naar die linker, maar ik weet het niet zeker.
Klacht: geen keuze kunnen maken
Ik heb ook maar één lollie en toch hebben je zusjes er moeite mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar ik heb maar een lollie, hoe moet ik ze nu belonen?
Betaalde je cash of met creditcard?quote:Op zondag 8 augustus 2021 16:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb ook maar één lollie en toch hebben je zusjes er moeite mee.
Was het niet al algemeen bekend dat TS hier topics opent over zijn fantasieën met minderjarige buurmeisjes?quote:Op zondag 8 augustus 2021 21:46 schreef Piebe het volgende:
Die doen al minimaal brugklas. Of hoe dat in hun land ook maar heet.
Geen interesse derhalve.
Ik ben inderdaad een creatief genie.quote:Op zondag 8 augustus 2021 22:08 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Was het niet al algemeen bekend dat TS hier topics opent over zijn fantasieën met minderjarige buurmeisjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |