Tweeondereenkap, hij is degene van niet aanwonend. Daarom grenzen onze opritten en dus ook voordeuren aan elkaar.quote:
Ja die ging ook af omdat je te lelijk bentquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:58 schreef Het_Bokje het volgende:
Op de voorkutcamera van je moeder kon je m'n pener gisteravond ook voorbij zien stuiven. Daar toevallig nog een gevatte mening over?
Alsof normale/knappe mensen het ook met je moeder zouden doenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja die ging ook af omdat je te lelijk bent
Tuurlijk, hoe moet ik anders die 12-jarige buurmeisjes in de gaten houden?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:05 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Alsof normale/knappe mensen het ook met je moeder zouden doen
Kortom, je houdt van aandacht. Lekker die kutcam strak afstellen. Maarja, dan is er tenminste nog íets strak bij je moeder.
Wel minimaal 1080i/29fps?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe moet ik anders die 12-jarige buurmeisjes in de gaten houden?
Uiteraard, gekoppeld aan de 64 mpixel camera van mijn telefoon hequote:
Oeh, lekker de Bengalese neusharen van de DPD-bezorger screenshottenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard, gekoppeld aan de 64 mpixel camera van mijn telefoon he
ff wachten, je moeder komt net weer bij haar positieven.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:14 schreef Geerd het volgende:
KOM DAN MONGOOLTJE OF MOET IK EEN PAAR HALVE LITERS IN JE STROT DRUKKEN !! MAAK JE HELEMAAL KAPOT GEK!!!!!!!
Ik heb geen ring voordeurcamerabelapparaat meer. Veel te slechte verbinding.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:21 schreef knoopie het volgende:
Here's how to do it:
From within the Ring app, tap the Options (three-line) icon and select Devices.
• Tap your Ring doorbell device.
• Tap Motion Settings.
• Tap Motion Sensitivity.
• Drag the slider to the right to increase sensitivity (more motion alerts) or to the left to decrease sensitivity (fewer alerts).
Dan zoek je de gebruiksaanwijzing van die van jou toch op?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb geen ring voordeurcamerabelapparaat meer. Veel te slechte verbinding.
Van alles aan gedaan, blijft maar draaien. Van resetten tot opnieuw connecten. En ja, op die plek is prima wifi want mijn nieuwe voordeurbelcamera van een ander merk doet het prima.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 17:23 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dan zoek je de gebruiksaanwijzing van die van jou toch op?
Ik bedoel dat je in de gebruiksaanwijzing van die nieuwe deurbel toch kan kijken hoe je de gevoeligheid kan instellen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Van alles aan gedaan, blijft maar draaien. Van resetten tot opnieuw connecten. En ja, op die plek is prima wifi want mijn nieuwe voordeurbelcamera van een ander merk doet het prima.
Je haalt twee dingen door elkaar. Het vervangen van de ring deurbel wegens kut en het afstellen van de detectie zone van de nieuwe deurbel. In dat laatste heb ik geen zin.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:57 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je in de gebruiksaanwijzing van die nieuwe deurbel toch kan kijken hoe je de gevoeligheid kan instellen?
Dat je die ring-deurbel kwijt bent, is alleen maar een goede zaak, met hun non-existente privacy-beleid.
Dus de eigenlijke klacht is dat je gewoon te lui bent?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Het vervangen van de ring deurbel wegens kut en het afstellen van de detectie zone van de nieuwe deurbel. In dat laatste heb ik geen zin.
ftfyquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:01 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus de eigenlijke klacht is dat je gewoon te lui zwakzinnig bent?
Nou, die settings zitten onder het kopje 'knoopie settings' (subscript voor echte lelijkerds). Je begrijpt dat dat een zeer negatieve bijklank heeft en ik daarom niet genegen ben daarin te duikenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:01 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus de eigenlijke klacht is dat je gewoon te lui bent?
Iedereen moet een hobby hebben, ze mochten willen dat ze op mij lekenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 21:38 schreef Näsenbar het volgende:
Haha elke keer als de buurman naar buiten gaat doet hij een masker van TS op whahaaa!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |