Hoezo? Wat is er mis met muziek van lady gaga?quote:
Kom kom, zo slecht is lady gaga nu ook weer niet.quote:
Ik heb net nog gecheckt, ik werd wakker en ze lagen naast me te wachten tot ik meer ging bieden om hen te laten dansen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:46 schreef einzeinz het volgende:
Dit topic.
Plots werd vogeltjesdans wakker.
Nee sorry, je hebt betere topics gehad.quote:Op woensdag 26 mei 2021 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb zo twee buurmeisjes van 10 en 13. Dus ik vraag zo of ze even voor me willen komen dansen, op muziek van lady gaga enzo, terwijl ik een biertje opentrek, gewoon chill je weet. Ik bied er ook nog 10 euro voor hun twee en een ijslollie per persoon voor aan.
Vinden ze dat te weinig. Ja, mijn pokemon kaarten hadden ze bij de vorige dans al ingepikt.
Klacht: buurmeisjes hebben geen bal verstand van economie en snappen niet dat 10 euro meer waard is dan pokemon kaarten.
Extragratis überklacht: er wordt dus niet voor me gedanst
Humor begrijpen is niet een van je sterkste punten?quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:10 schreef Näsenbar het volgende:
Dit is echt niet oké, dat dit nog een podium krijgt.
Tuurlijk heb ik betere topics gehadquote:Op woensdag 26 mei 2021 23:16 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee sorry, je hebt betere topics gehad.
Ik zeg mijn lidmaatschap van de vogeltjesdanskliek bij deze maar weer op.
Slotje graag.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:21 schreef dikkedaniel het volgende:
En nu de hamvraag aan TS: Zou je ze geven?
Ik zou mezelf zeker wel een kenner noemen, maar daarom zou ik dit ook geen 'humor' noemen.quote:Op woensdag 26 mei 2021 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Humor begrijpen is niet een van je sterkste punten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |