En jij je daar maar op afberen hequote:Op donderdag 23 maart 2023 21:48 schreef Näsenbar het volgende:
ahahaha TS, zusjes, buurmeisjes, kindertelefoon
Ahaha en jij dat samen met tuup op je hoofd smeren samen met poep whaha TS echt leuken topicquote:Op donderdag 23 maart 2023 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij je daar maar op afberen he
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ahaha en jij dat samen met tuup op je hoofd smeren samen met poep whaha TS echt leuken topic
quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ahaha en jij dat samen met tuup op je hoofd smeren samen met poep whaha TS echt leuken topic
Je praat over jezelf. Dat topic over de kindertelefoon, ik vraag me af, hoe is het mogelijk dat je daar terecht komt?quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij je daar maar op afberen he
Weet je zeker dat je dat wilt weten?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:14 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je praat over jezelf. Dat topic over de kindertelefoon, ik vraag me af, hoe is het mogelijk dat je daar terecht komt?
Dat heb ik al twee keer uitgelegd. Ik zocht tips over hoe jullie groepje kleine kinderen in het gareel te houdenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:14 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je praat over jezelf. Dat topic over de kindertelefoon, ik vraag me af, hoe is het mogelijk dat je daar terecht komt?
Natuurlijk, zo'n viesbeer is hij wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:19 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je dat wilt weten?
Verrassendquote:Op vrijdag 24 maart 2023 01:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Natuurlijk, zo'n viesbeer is hij wel.
Die sigaar verbaast me met helemaal niks meer. Ik vraag af waar die allemaal in gezeten me heeft.quote:
Fatsoenlijke zinnen produceren lukt niet goed meer vogeltjesdans, laat de rest van het klok bier maar staan.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die sigaar verbaast me met helemaal niks meer. Ik vraag af waar die allemaal in gezeten me heeft.
Wat snap je niet aan de zinsnedes 'iemand met iets verbazen' en 'waar die allemaal in gezeten heeft'? Lijkt me niet zo vreemd hoor, maar ja voor zo'n pas uitgescheten flapdrol als jij is dat waarschijnlijk heel anders, met je beperkt begripsvermogenquote:Op vrijdag 24 maart 2023 02:38 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Fatsoenlijke zinnen produceren lukt niet goed meer vogeltjesdans, laat de rest van het klok bier maar staan.
Op je teentjes getrapt Vogeltjesdans?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 03:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de zinsnedes 'iemand met iets verbazen' en 'waar die allemaal in gezeten heeft'? Lijkt me niet zo vreemd hoor, maar ja voor zo'n pas uitgescheten flapdrol als jij is dat waarschijnlijk heel anders, met je beperkt begripsvermogen
En ik drink al dik twee jaar niet meer. Neuken?
Jeetje zeg. Een tikfout. Wel verhip. En nu dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2023 04:07 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Op je teentjes getrapt Vogeltjesdans?![]()
je zegt overigens 'die allemaal in gezeten me heeft.' en niet 'waar die allemaal in gezeten heeft'.
Daar doelde ik dus op.
Maar was maar een grapje he en dat neuken neem ik graag aan
Ik dacht ik ga even in jouw niveau van posten mee.quote:Op donderdag 23 maart 2023 22:53 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nog maar 5 dagen wachten danquote:Op vrijdag 24 maart 2023 05:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jeetje zeg. Een tikfout. Wel verhip. En nu dan?
Ik neuk vreemden alleen op dinsdag
quote:Op vrijdag 24 maart 2023 10:54 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga even in jouw niveau van posten mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |