Het medelijden wordt gewaardeerd.quote:Op zondag 26 maart 2023 16:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik heb meer medelijden met mensen die naar jouw topics kijken.
Leuk voor je, heb je ook eens watquote:Op zondag 26 maart 2023 16:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Niet opgevallen je te nu toe nog maar vier reacties hebt?quote:Op zondag 26 maart 2023 17:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk voor je, heb je ook eens wat
Het publiek is er inderdaad niet beter op geworden nee.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Niet opgevallen je te nu toe nog maar vier reacties hebt?
Waaronder één van jezelf?
Vergelijk dat met vroeger toen je iedere seconde een reactie kreeg, trek daaruit je conclusies en log voorgoed uit.
Jullie barbaren snappen het topic gewoon niet.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:05 schreef Näsenbar het volgende:
Zegt wel wat dat TS retorisch in de hoek wordt gezet door Joopklepzeiker.
Je snapt je eigen topic zelf niet eensquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jullie barbaren snappen het topic gewoon niet.
Uiteraard. Ik ben de grote geweldige vogeltjesdans.quote:
Jouw moeder snapt jou nog niet eens. Gisteravond begreep ze mij daarentegen welquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:07 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Je snapt je eigen topic zelf niet eens
Misschien moet je bij @Cockwhale informatie inwinnen hoe je grappen over iemands moeder maakt, want dit is echt een mager niveau.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jouw moeder snapt jou nog niet eens. Gisteravond begreep ze mij daarentegen wel
Grappig he? Niet zo grappig als je gezicht, maar tochquote:Op donderdag 30 maart 2023 21:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Misschien moet je bij @:Cockwhale informatie inwinnen hoe je grappen over iemands moeder maakt, want dit is echt een mager niveau.
Ahahaha wat je zegt ben je zelf.quote:Op donderdag 30 maart 2023 22:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Grappig he? Niet zo grappig als je gezicht, maar toch
Pic van mijn zusje hebben?quote:
Nee, en houd de foto's van je minderjarige buurmeisjes ook maar voor jezelf.quote:
Zeker weten? Daar komt zo'n impotenteling als jij zelfs op klaarquote:Op donderdag 30 maart 2023 22:25 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Nee, en houd de foto's van je minderjarige buurmeisjes ook maar voor jezelf.
Ja dat zegt ie ja. Geloof er geen reet van. Als ie echt hetero is, presenteert ie altijd op zijn minst met een monsterdildo van siswet in zijn arie. Anders krijg je nooit zo'n hoog blij stemmetje.quote:Op donderdag 30 maart 2023 21:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik dacht altijd dat die vent flikker was maar hij is gewon geen hommotje lol
Voor al die kijkers: bel 113, het is nog niet te laatquote:Op zondag 26 maart 2023 16:01 schreef Joopklepzeiker het volgende:
En voor de treinkoppers: blijf liggen tot het rode licht gedoofd is, er kan nog een trein komenquote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:07 schreef Geitenkamp het volgende:
[..]
Voor al die kijkers: bel 113, het is nog niet te laat
Mijn reactie is puur uit medelijden.quote:Op zondag 26 maart 2023 18:25 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Niet opgevallen je te nu toe nog maar vier reacties hebt?
Waaronder één van jezelf?
Vergelijk dat met vroeger toen je iedere seconde een reactie kreeg, trek daaruit je conclusies en log voorgoed uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |