Het zal mijn dag zijn, vanaf 15 jaar op internet met social media. Ja je je het voorstellen?quote:Het demissionaire kabinet komt met de richtlijn 'Gezond schermgebruik'. Daarin wordt geadviseerd kinderen pas vanaf vijftien jaar op sociale media te laten.
Leuk, en hoe ga je dat handhaven? Er lekker hard op los slaan? En jij wil dat wel doen denk ik zo?quote:Op maandag 16 juni 2025 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Niks mis met heel veel dingen verbieden voor die kinderen. O.a. tablets, social media en fatbikes per direct verbieden.
Zo'n strandballon waar je in kunt liggen en dan iedereen er tegenaan laten schoppenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ga jij maar in een luchtballon zitten
Gewoon alle kinderen naar een kostschool brengen, en @Jahr00n directeur maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Leuk, en hoe ga je dat handhaven? Er lekker hard op los slaan? En jij wil dat wel doen denk ik zo?
Het zou me niet verbazen dat je voor sociale media een leeftijdcheck krijgt op basis van je ID-bewijs.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Leuk, en hoe ga je dat handhaven? Er lekker hard op los slaan? En jij wil dat wel doen denk ik zo?
Jahroon is een viezerik.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:58 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Gewoon alle kinderen naar een kostschool brengen, en @:jahr00n directeur maken.
Wat staat hierquote:Op maandag 16 juni 2025 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zal mijn dag zijn, vanaf 15 jaar op internet met social media. Ja je je het voorstellen?
Interpretatie! Woordspeling! Beeldspraak!quote:
Jij bent nog steeds gefrustreerd omdat ik je heb ontmaskerd als een werkloze grossmaul die zich voordoet als uitvinder die in loondienst in een Europese top 3 stad negerinnetjes les geeft voor 125,- per uurquote:Op maandag 16 juni 2025 19:34 schreef knoopie het volgende:
TS is waarschijnlijk vooral gefrustreerd omdat het voor hem dan nog moeilijker wordt om gesprekken met minderjarige meisjes aan te knopen. Volgens mij herinnert iedereen zich nog wel aan het topic van TS waarin hij vertelde dat hij op zijn minderjarige buurmeisjes geilde.
't is volgens mij de bedoeling dat 'n eikel met ogen verboden voorkomen gaat worden via vrouwelijke interventie&educatiequote:Op maandag 16 juni 2025 16:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klacht: lekker luchtballonnetjes oplaten
Indrukwekkend! Hoe heb je dat gedaan, iemand via een online forum als werkloze ontmaskeren?quote:Op maandag 16 juni 2025 20:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds gefrustreerd omdat ik je heb ontmaskerd als een werkloze grossmaul die zich voordoet als uitvinder die in loondienst in een Europese top 3 stad negerinnetjes les geeft voor 125,- per uur
Dan moeten de ouders, mijzelf inclusief, wel het goede voorbeeld geven. Maar net als bij alcohol en sigaretten lijkt het mij principieel wel een goed idee om jongeren te beschermen tegen iets wat zo verslavend kan zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:58 schreef Invisibli het volgende:
Of jongeren nu op social zitten of wat dan ook, begin eens met 1.5 tot 2 uur max per dag.
Lang zat, dagelijks.
Je spreekt jezelf constant tegenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:42 schreef knoopie het volgende:
[..]
Indrukwekkend! Hoe heb je dat gedaan, iemand via een online forum als werkloze ontmaskeren?
En volgens jou is jezelf tegenspreken per definitie het bewijs dat je een "werkloze grossmaul" bent?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf constant tegen
Maar hier zitten toch helemaal geen jongeren?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:56 schreef zatoichi het volgende:
Het werd tijd dat ze Fok! gingen verbieden.
Er zijn nog wel meer dingen waar 12-jarige zusjes op mogen zitten, aldus @SuperNeger .quote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef Rodgrod het volgende:
12 jarige zusjes mogen gewoon op FOK! zitten hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:56 schreef zatoichi het volgende:
Het werd tijd dat ze Fok!reclame gingen verbieden.
Je vertelt steeds weer een ander verhaal. Uitvinder. Lesgeven. ZZPer. Maar wel in loondienst. Laatst weer in een Europese top 3 stad. En dat alles voor 125,- per uurquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:04 schreef knoopie het volgende:
[..]
En volgens jou is jezelf tegenspreken per definitie het bewijs dat je een "werkloze grossmaul" bent?
Bovendien spreek ik mijzelf niet tegen, maar heb jij problemen met begrijpend lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |