Die vieren het met hun mee natuurlijk, wel zo inclusiefquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hun marxistische vriendjes in de progressieve steden zullen ook wel blij zijn.
Ze bewaren hun grootste vuurwerk voor het laatst denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
Die tegenaanvallen van Iran komen altijd wat amateuristisch en onbeholpen over. Dat moet toch beter kunnen, ik ken de Iraniers als ontwikkelde mensen met veel kennis en kunde. Wellicht doen ze express alsof ze er niet zoveel van kunnen.
Net als de Russen zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:41 schreef RamboDirk het volgende: Die tegenaanvallen van Iran komen altijd wat amateuristisch en onbeholpen over. Dat moet toch beter kunnen, ik ken de Iraniers als ontwikkelde mensen met veel kennis en kunde. Wellicht doen ze express alsof ze er niet zoveel van kunnen.
Iran heeft de optie om gericht statische doelen aan te vallen helemaal niet, anders zouden ze dat wel doen. Wat ze kunnen is 'een stad' raken. Dan moet je ook meer raketten sturen, wil je nog wat effect sorteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil tussen gerichte aanval op geselecteerde personen en militaire doelen. En, zoals het lijkt, lukraak 100 ballistische raketten sturen.
Onder waterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar liggen die duikboten van Iran?
Technologisch simpeler, maar dat maakt het tactisch nog niet inferieur. Simpele dingen die weinig onderhoud vergen en het gewoon doen zijn eigenlijk het beste.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef byah het volgende:
[..]
Net als de Russen zeker?die Russische / Axis meuk is duidelijk inferieur ten opzichte van het westen. Zowel technologisch als tactisch/strategisch
Ja, bom op gevallenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef Hathor het volgende:
Was het vorige Israel-Iran topic nou gesloten???
Als er al een onderzeeboot in een Iraanse haven ligt is het er n van van ons.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Phantasialand?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan posten op een forum in je eigen land?
De wateren daar zijn bovendien te ondiep om ongemerkt rond te kunnen sluipen, en dat is toch een beetje de essentie van een sub.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als er al een onderzeeboot in een Iraanse haven ligt is het er n van van ons.
quote:
quote:
Jongens dit is een reeks, ik was zo vrij om op "open nieuw topic" te drukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef Hathor het volgende:
Was het vorige Israel-Iran topic nou gesloten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt fake news te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb ergens gelezen dat hij in Estland zit of zoiets.quote:
Reken er nou maar op dat als Iran al zulke boten zou hebben, de VS precies weet waar ze zich momenteel bevinden en zelfs wie er allemaal aan boord zijn.quote:
Mbt de Russen zijn die tactisch/strategisch ook niet te onderschatten. De geschiedenis laat steeds zien dat Rusland steeds onderschat word. En men blijft die fout steeds maken. Iran verwacht ik niet het niveau te hebben als een Rusland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Technologisch simpeler, maar dat maakt het tactisch nog niet inferieur. Simpele dingen die weinig onderhoud vergen en het gewoon doen zijn eigenlijk het beste.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens dit is een reeks, ik was zo vrij om op "open nieuw topic" te drukken.Niet zo bescheiden. Gewoon een puike OP van je DirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Met dat zelfde Russische Sovjet meuk kon Oekrane wel stand houden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef byah het volgende:
[..]
Net als de Russen zeker?die Russische / Axis meuk is duidelijk inferieur ten opzichte van het westen. Zowel technologisch als tactisch/strategisch
ja, vnml in Iran zelfquote:
'Rode lijn overschrijden' = fantastische reden om lekker verder te gaan met het bestoken van die haatbaarden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat land is knettergek.
Pleegt zelf genocide en heeft vele vele burgers vermoord.
En dan janken dat iemand wat terug doet
Iran kan niet echt targetten. Die kunnen enkel afvuren en hopen dat ze iets zinvols raken.quote:
Gezien. daarom totaal geen medelijden met die barbaren, er zijn geen onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn ook ineens wel erg levendig voor mensen die met een vermeende hongersnood n een zogenaamde genocide te maken hebben. Talloze videos duiken alweer op van feest in de Gazastrook.
Ik vind iedereen die 'genocide' roept antisemietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn ook niet-antisemieten die dat zonder schuim op de bek gewoon zeggen, overigens.
Kun je die ook even uitleggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die 'genocide' roept antisemiet
NOSquote:Isral: minder dan honderd raketten afgevuurd door Iran
Iran heeft "iets minder dan honderd raketten" afgevuurd op Isral, in twee golven. Dat zegt een woordvoerder van de Isralische strijdkrachten. Volgens hem zijn zeven tot negen projectielen door de afweer gekomen. Over een derde golf wordt niet gesproken.
Volgens hem zijn zo'n tien mensen gewond geraakt, van wie er twee zwaargewond zijn. Iraanse media meldden dat er honderden ballistische raketten op Isral waren afgevuurd.
Iran = Temuquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Iran kan het beter ook bij minder dan 100 houden anders komt het extra knullig over dat er maar zo weinig doel treffen.
Bij zonsopgang worden er mensen opgehangen. Volk moet toch boeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef GerryDV het volgende:
All bark, no bite. Ben benieuwd wanneer Iran met een reactie komt.
NOS, RTL, media in het algemeen komen gillend klaar op al die raketten die worden afgevuurd op Isralquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Iran kan het beter ook bij minder dan 100 houden anders komt het extra knullig over dat er maar zo weinig doel treffen.
In Iran zelf bedoel je? Het is wel een beetje hoe het bij zulke stammen werkt ja. Wie gefaald heeft wordt opgehangen of onthoofd. Of door Isral om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij zonsopgang worden er mensen opgehangen. Volk moet toch boeten.
Het enige wat Iran kan is Temu-drones afvuren die halverwege uit de lucht vallen en die ballistische raketten zorgen er juist voor dat Iran helemaal kapot wordt gebombardeerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef GerryDV het volgende:
All bark, no bite. Ben benieuwd wanneer Iran met een reactie komt.
Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
NOS, RTL, media in het algemeen komen gillend klaar op al die raketten die worden afgevuurd op Isral
Wou eigenlijk vroeg naar bed....quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wou eigenlijk vroeg naar bed....
Maar goed, blijf nog wel even rondhangen
Ach het is weekendquote:
quote:
Geen probleem, orange man eet alleen cheeseburgers.quote:
Zou me verbazen als dit niet de hele nacht doorgaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie popcorn. Morgen moet ik nieuwe halenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Om een pizza te bestellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.
Vast wel, maar de vermoeidheid begin ik nu echt te voelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou me verbazen als dit niet de hele nacht doorgaat.
Echt he, ben nu al bijna door mijn borrelnootjes heenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie popcorn. Morgen moet ik nieuwe halen
Zul je net zien dat dat een Palastijn is. Net zoals de vorige keerquote:
Ik ben een josti. Tot paar maanden geleden lukte het me nog om een video te embedden maar dat werkt niet meer grmblquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een film. Is dit echt gebeurd of gewoon uit een film? Bizarre beelden
Alsof ze dat sowieso al niet voor ogen haddenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Goed punt van diegene op NOS. Dit hele gebeuren kan Iran ook een extra zetje geven mbt het nucleaire programma.
Wat denk jij dan? Ga je eigen omgeving eens na, zie of hoor je daar iemand die zegt ich wat erg vokr Iran/Hamas allemaal? En op het nieuws en in talkshows is dat zogenaamd het algemene gedachtegoed. Net zoals niemand ooit dacht dat er ook maar iemand op de PVV zou stemmen. En zie daar.quote:
Moraal van het verhaal: word geen kernfysicus in Iran want die gaan er het eerste aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
In Iran zelf bedoel je? Het is wel een beetje hoe het bij zulke stammen werkt ja. Wie gefaald heeft wordt opgehangen of onthoofd. Of door Isral om zeep geholpen.
Geen gaat ook weer een beetje ver, maar wel zijn er helaas zeer weinig Palestijnen die niet compleet geradicaliseerd zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezien. daarom totaal geen medelijden met die barbaren, er zijn geen onschuldige Palestijnen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:34 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ga je eigen omgeving eens na, zie of hoor je daar iemand die zegt ich wat erg vokr Iran/Hamas allemaal? En op het nieuws en in talkshows is dat zogenaamd het algemene gedachtegoed. Net zoals niemand ooit dacht dat er ook maar iemand op de PVV zou stemmen. En zie daar.
In 1995 werd door Isralische en Amerikaanse officials al gemeld dat Iran binnen vijf jaar een atoombom zou hebben. Edit: blijkbaar tien jaar eerder ook al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Goed punt van diegene op NOS. Dit hele gebeuren kan Iran ook een extra zetje geven mbt het nucleaire programma.
Dat is natuurlijk onjuist, maar dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
quote:
Je herkent AI niet?quote:
Dit nasynchroniseren zou een Brits iemand moeten doen, zonder het overdreven 'bitch' en 'fucking' zou het grappiger zijnquote:
Hoe dom zijn ze daar wel niet dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In 1995 werd door Isralische en Amerikaanse officials al gemeld dat Iran binnen vijf jaar een atoombom zou hebben. Edit: blijkbaar tien jaar eerder ook al.
Iran wil het al veertig jaar en tot dusverre zonder succes
Ik vond het wel geinig. Die stem klinkt nog best realistisch.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit nasynchroniseren zou een Brits iemand moeten doen, zonder het overdreven 'bitch' en 'fucking' zou het grappiger zijn
Iran ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
In Iran zelf bedoel je? Het is wel een beetje hoe het bij zulke stammen werkt ja. Wie gefaald heeft wordt opgehangen of onthoofd. Of door Isral om zeep geholpen.
Qatar-fondsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.
Ja man. Dit komt allemaal uit de lucht vallen. Niet omdat 1 van de 2 de ander vanuit een intrinsieke religieuze motivatie wil genocideren. Heel bijzonder en random allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:44 schreef 3rr0r het volgende:
CNN laat nu beelden zien van IDF, hoe ze een drone neerschieten, night vision
Tja en daarom ben je dus niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heen en weer? Vooral heen. Er is weinig intact aangekomen vanuit Iran. Ondertussen zijn luchtmacht en Mossad gewoon tot diep in het binnenland van Iran aanwezig.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:43 schreef BEFEM het volgende:
Wel leip dat je in 1 dag zo een paar aanvallen heen en weer hebt terwijl er gewoon meerdere landen tussen liggen.
Dat bewust schieten op burgers bij voedselconvooi zijn toch bewezen Hamasstrijders geweest?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja en daarom ben je dus niet serieus te nemen.
Het is namelijk heel goed mogelijk om Isral het volste recht te geven zich te verdedigen en tegelijkertijd kritisch te zijn op uitwassen. En de operatie in Gaza zit vol uitwassen die behoorlijk over de grens van elk recht gaan.
Bewust schieten op burgers bij een voedselkonvooi is bijvoorbeeld verre van fris. Dat normaal vinden of verdedigen is best een beetje ziek. Het totale Palestijnse volk, of nog breder het hele Midden-Oosten als een soort untermenschen beschouwen die beter verdelgd kunnen worden ook. En ja die vibe gaat hier regelmatig rond.
Ook wat Isral doet moet bekritiseerd kunnen worden, dat betekent helemaal niet automatisch fan zijn van de andere kant of liefhebber van de islam of de Arabische wereld zijn.
Isral is in deze kwestie de agressor ?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
Zwaar gevaarlijke gek die Netanyahu, ik hoop dat alleen bommen vallen op degenen die hem aan de macht hebben geholpen.
Objectief gezien vandaag wel toch? Wat je ook vindt van de motivaties.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Isral is in deze kwestie de agressor ?
Daar heb je dan vast een rapport vanquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:51 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat bewust schieten op burgers bij voedselconvooi zijn toch bewezen Hamasstrijders geweest?
Heb je deze gek ook weer. 🤣quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
Zwaar gevaarlijke gek die Netanyahu, ik hoop dat alleen bommen vallen op degenen die hem aan de macht hebben geholpen.
Tja, ik zou ook even de schuilkelder induiken wanneer dat allemaal prima geregeld is. Die Iraanse commandanten zitten blijkbaar gewoon in een klapstoel boven op het dak van een militair doelwit te chillen en raketten te koppen ofzoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
Moslims kunnen hun geluk niet op
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Eem de geit uitlaten @Zipportalquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook even de schuilkelder induiken wanneer dat allemaal prima geregeld is. Die Iraanse commandanten zitten blijkbaar gewoon in een klapstoel boven op het dak van een militair doelwit te chillen en raketten te koppen ofzo
Dat is wel duidelijk. Iran verdedigt zich gewoon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Isral is in deze kwestie de agressor ?
Nee een religekkie Nukes geven is vast een strak planquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Iran verdedigt zich gewoon.
Trololololoquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Benieuwd of dit ‘the best they can do’ is. Want voor Isral was dit de warming-up. Anders wordt het VV Schubbekutteveen tegen PSG.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:56 schreef core2duo het volgende:
Geen doden in Tel Aviv... Iran is nog lief geweest voor Isral.
Moet jij niet kratjes bier gaan pikken bij de zelfscan in de Appie of zo? Doe je tenminste nog iets nuttigs in je eigen draaiboek.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:52 schreef Harvest89 het volgende:
De bron van dat filmpje was abusievelijk vergeten te melden dat die locatie (met die schietende Hamassers) een paar km verderop was. Fouten maken is menselijk, iedereen vergeet wel eens iets....quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:51 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat bewust schieten op burgers bij voedselconvooi zijn toch bewezen Hamasstrijders geweest?
Dit zijn trouwens Flaks als ik het goed heb, kogels die na een tijdje zelf ontploffen. Dus niet allemaal intercepties.quote:
Beelden van de overheid daar, denk een flex van kijk ons materiaal dan lekker werken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens Flaks als ik het goed heb, kogels die na een tijdje zelf ontploffen. Dus niet allemaal intercepties.
Misschien dat jij dat moet gaan doen als je wederom niet tegen een mening kunt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Moet jij niet kratjes bier gaan pikken bij de zelfscan in de Appie of zo? Doe je tenminste nog iets nuttigs in je eigen draaiboek.
Als ze de kracht hadden was dat ook zo in tel aviv,verklaard ook waarom je niet op mij reageertquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat moet gaan doen als je wederom niet tegen een mening kunt.
In Teheran liggen nu dode kinderen onder het puin.
Ach laat ze blij zijn, ze snappen niet goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:47 schreef Ali_boo het volgende:
Moslims kunnen hun geluk niet op
[ x ]
[ x ]
[ x ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar dat willekeurig raketten afschieten op een miljoenenstad als Tel Aviv is allemaal prima natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat vinden al die landen daar nu van dat hun luchtruim gebruikt wordt voor raketten en vliegtuigen?quote:
Krokodillentranenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als je hebt gedoneerd werkt het wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
@:ali_boo hoe krijg jij het voor elkaar om.in korte tijd zoveel tweets te posten? Ik krijg bij elke tweet die ik probeer te plaatsen eerst een keer of duizend een foutmelding. Jij geen last van foutmeldingen?
Mooie FAFO en reality check dat je niet in elk land zomaar de mongool uit kan hangen zonder consequenties.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Ali_boo het volgende:
Etto, deze kan je vast wel waarderen
[ x ]
Jordanie tolereert niks, die heeft ook spullen die vanuit Iran kwamen neergeschotenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vinden al die landen daar nu van dat hun luchtruim gebruikt wordt voor raketten en vliegtuigen?
Je hebt talent of je hebt het niet he?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
@:ali_boo hoe krijg jij het voor elkaar om.in korte tijd zoveel tweets te posten? Ik krijg bij elke tweet die ik probeer te plaatsen eerst een keer of duizend een foutmelding. Jij geen last van foutmeldingen?
Wat denk je zelf? Vast heel vervelend en ongewenst… oh wachtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vinden al die landen daar nu van dat hun luchtruim gebruikt wordt voor raketten en vliegtuigen?
FOK! Ultra Premium nemen @Zipportalquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop maar dat het na een paar avonden snel inkakt met dit soort zaken, ze wilt geen halve wereldoorlog in het MO.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Upd:
Irak claimt 40 Israelische jets die over het luchtruim naar Iran vliegen.
Houthis hebben drones gelanceerd vanuit Yemen Richting Israel.
Anti khamenei protesten in Teheran.
BBC:" US Position has Evolved" (whatever that means)
de zegeningen van woke, de knechting van onze dochters en homoseksuelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Misschien waren het legitieme doelwitten in (de buurt van) Tel Aviv. Zoals het hoofdkantoor van defensie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Maar dat willekeurig raketten afschieten op een miljoenenstad als Tel Aviv is allemaal prima natuurlijk
Niet heel veel meer nu Iran enorm veel "soft power" in al die landen is kwijtgeraakt in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat prima is. Maar als je een land zo maar aanvalt kun je een reactie terug verwachten. Het is alleen maar goed dat Iran zich dit niet laat gevallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Maar dat willekeurig raketten afschieten op een miljoenenstad als Tel Aviv is allemaal prima natuurlijk
Ik heb eelt op de ziel. De waarheid doet geen pijn (meer)quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je hebt talent of je hebt het niet he?
Lol zelfs de Egyptenaren willen dat ze oprotten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Ga je metal platen opzetten en laat dit soort zaken aan volwassenen, ok...quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat prima is. Maar als je een land zo maar aanvalt kun je een reactie terug verwachten. Het is alleen maar goed dat Iran zich dit niet laat gevallen.
Oh jawel, zeer irritante bug bij fokquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
Het is schijt irritant idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Oh jawel, zeer irritante bug bij fok
Hoe ik het doe?
- Meerdere keren achter elkaar proberen te posten tot die hem wel pakt
- De tweet een paar spaties opschuiven
Als er een betere manier is, hoor ik het graag
Vooral Trump zal blij zijn met dit soort acties van Houthis. FAFO maximaal.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:18 schreef skysherrif het volgende:
Upd:
Irak claimt 40 Israelische jets die over het luchtruim naar Iran vliegen.
Houthis hebben drones gelanceerd vanuit Yemen Richting Israel.
Anti khamenei protesten in Teheran.
BBC:" US Position has Evolved" (whatever that means)
Zelfs dat werkt niet meerquote:
Ik typ meteen [x][/x] en stop de link er dan in.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe ik het doe?
Hier spreekt ervaring allen!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe ik het doe?
Oh misschien is dit wel een handige oplossingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik typ meteen [ [url=]x[/url] ] en stop de link er dan in.
Niet zoveel. Iran wordt in het brede Midden-Oosten als een vijandige staat gezien. Ze zijn vrij geisoleerd. Sommige arabische landen hebben de vorige keer zelfs Israel actief geholpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er is maar een oplossing voor dat regime en dat is een kernwapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zoveel. Iran wordt in het brede Midden-Oosten als een vijandige staat gezien. Ze zijn vrij geisoleerd. Sommige arabische landen hebben de vorige keer zelfs Israel actief geholpen.
Toch redelijk wat, ook al zullen ze elke kleine verwonding ook meetellen. Snap niet wie al die mensen zijn, die dan blijkbaar buiten of in huis zijn blijven zitten. Of het moeten allemaal hulpverleners zijn of journalisten die inslagen wilden filmen.quote:
We moeten de straat op! Dit is gewoon genocide!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef Zoddie het volgende:
[..]
MAAR HOEVEEL VROUWEN EN KINDEREN!!!!! WANT DAT IS BELANGRIJK!!
Weer persoonlijk worden zo te zien. Over volwassen gesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je metal platen opzetten en laat dit soort zaken aan volwassenen, ok...
Ik kan mezelf ook niet anders herinneren?quote:
Alleen Azerbeidzjan is als moslim land toch echt maatje van Isral?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zoveel. Iran wordt in het brede Midden-Oosten als een vijandige staat gezien. Ze zijn vrij geisoleerd. Sommige arabische landen hebben de vorige keer zelfs Israel actief geholpen.
Dit keer ook, Jordani heeft volgens mij ook Drones uit de lucht geschoten die van Iran afkwamen op weg naar Israel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet aan de orde. Dat risico is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het na een paar avonden snel inkakt met dit soort zaken, ze wilt geen halve wereldoorlog in het MO.
Jij bent niet zo snugger hequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch redelijk wat, ook al zullen ze elke kleine verwonding ook meetellen. Snap niet wie al die mensen zijn, die dan blijkbaar buiten of in huis zijn blijven zitten. Of het moeten allemaal hulpverleners zijn of journalisten die inslagen wilden filmen.
Heb ik ook al geprobeerd, alleen pakt die hem vaak niet. Zou je het wellicht naar achter willen meenemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik typ meteen [ [url=]x[/url] ] en stop de link er dan in.
Je kunt niet veel anders he. Het is binnen of buiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
die dan blijkbaar buiten of in huis zijn blijven zitten.
Saudi was bijna ooit een vriendquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen Azerbeidzjan is als moslim land toch echt maatje van Isral?
JOrdaniequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslimlanden die een diplomatieke, economische of militaire band hebben met Israel. Jordanie heeft in het vorige conflict tussen Israel en Iran actief Iraanse raketten uit de lucht geschoten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee. Buiten, in huis of schuilkelder.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt niet veel anders he. Het is binnen of buiten.
Bahrein is een vazalstaat van SA en Oman van Qatar dus tjaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:27 schreef skysherrif het volgende:
Maar met name heel veel landen die both sides spelen, voornamelijk ook door Amerika en over het algemeen de winnende kant kiezen, vooral Qatar, SA, Oman, Bahrein etc.
Je bent een goed mens. Een verademing tussen al die schoolplein fittie helden hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook niet anders herinneren?
Dat doen alle landen als hun luchtruim geschonden wordt. Maar snap je punt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslimlanden die een diplomatieke, economische of militaire band hebben met Israel. Jordanie heeft in het vorige conflict tussen Israel en Iran actief Iraanse raketten uit de lucht geschoten.
Bijna alle moslimlanden hebben een hekel aan Palestina.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Lol zelfs de Egyptenaren willen dat ze oprotten.
Jup en Syri staat toe dat Isralische vliegtuigen boven Syrisch luchtruim getankt mogen worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslimlanden die een diplomatieke, economische of militaire band hebben met Israel. Jordanie heeft in het vorige conflict tussen Israel en Iran actief Iraanse raketten uit de lucht geschoten.
Klopt. Het zijn de zigeuners van het Midden-Oosten met veel asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Bijna alle moslimlanden hebben een hekel aan Palestina.
En Jordani. Maar ondertussen zijn er steeds meer islamitische landen die hechtere banden met Isral willen, zoals VAE en Qatar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, omdat ze daar Sji'itisch zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja blijkbaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Zijn er echt menden die denken dat Iran een soort verlichte liberale democratische rechtstaat wordt als de mullahs verdreven zijn?
Het enige wat dat knopje doet is een x.com aanpassen naar twitter.comquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe ik het doe?
Deze gaat in het archiefquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je bent een goed mens. Een verademing tussen al die schoolplein fittie helden hier.
En in Marokko zaten vorige maand nog Israelische militairen gewoon lekker te trainen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:31 schreef HSG het volgende:
[..]
Jup en Syri staat toe dat Isralische vliegtuigen boven Syrisch luchtruim getankt mogen worden.
Veel erger kan het niet worden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Zijn er echt menden die denken dat Iran een soort verlichte liberale democratische rechtstaat wordt als de mullahs verdreven zijn?
Ik heb liever Iranirs zijn mensen uit Afghanistan, Syri, Irak of Noord-Afrika.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, omdat ze daar Sji'itisch zijn.
Daarom zullen de straten in Nederland ook wel blank blijven nu.
Ooh kijk aan maar dat krijgen wij natuurlijk niet bij de NOS te lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En in Marokko zaten vorige maand nog Israelische militairen gewoon lekker te trainen.
Mooi voorbeeld van totale verwarring bij de pro pallies.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:15 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Syri heeft genoeg inspraak maar ik denk dat ze weinig met Iran hebben. Die zien Iran als de grote steun van Assad.quote:
Dat is best wel werk eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het enige wat dat knopje doet is een x.com aanpassen naar twitter.com
Je kunt gewoon zelf tags om de url zetten.
Saoedi-Arabi protesteert ook alleen maar voor de bhne. Ondertussen lopen ze daar de polonaise als Iran de moeder wordt gebombardeerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs als die verliest, is het een winnaarquote:
Ik heb meer over het gebruik van het luchtruim. De Isralische luchtmacht kan zijn gang gaan, met of zonder toestemming.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Syri heeft genoeg inspraak maar ik denk dat ze weinig met Iran hebben. Die zien Iran als de grote steun van Assad.
Ze hebben een hekel aan elkaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:31 schreef superniger het volgende:
[..]
Bijna alle moslimlanden hebben een hekel aan Palestina.
Waarom blijven ze zeggen wat ze gaan doen, in plaats van dat ze het doen.quote:
Ze kunnen die vliegtuigen ook neerhalen maar Syri heeft na 13 jaar oorlog geen zin in een nieuwe oorlog. Ze hebben hun handen intern al vol met van alles en nog wat. Een tijdje geleden hadden ze nog een korte conflict aan de grens met Libanon.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik heb meer over het gebruik van het luchtruim. De Isralische luchtmacht kan zijn gang gaan, met of zonder toestemming.
Wiki ;-)quote:
Kheibar crystals. Daar worden lightsabers van gemaakt.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat zijn raketten gemaakt van kheibar
Vond ik ook grappig ja, geen idee wie hier mee begonnen is maar het komt nogal wereldvreemd over.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:32 schreef NoCigar het volgende:
Daadwerkelijke argumenten hebben nog nooit invloed op je gehad.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weer persoonlijk worden zo te zien. Over volwassen gesproken.
Ik begrijp je volkomen. Zelf ben ik een Noord-Korea fanboyquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:20 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat dat prima is. Maar als je een land zo maar aanvalt kun je een reactie terug verwachten. Het is alleen maar goed dat Iran zich dit niet laat gevallen.
Niet meer. De Empire heeft Ilum geplunderd vanwege munitie voor de Death Star.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Kheibar crystals. Daar worden lightsabers van gemaakt.
Dat zeggen alleen mensen die zich verdiept hebben in de recente historie en de normale bevolking daar. Dat is namelijk totaal niet in lijn met het huidige streng religieuze regime.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vond ik ook grappig ja, geen idee wie hier mee begonnen is maar het komt nogal wereldvreemd over.
Die waanzin tirades van jou in zowat elk nieuwstopic kun je natuurlijk moeilijk argumenten noemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daadwerkelijke argumenten hebben nog nooit invloed op je gehad.
Lol met wat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:40 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze kunnen die vliegtuigen ook neerhalen maar Syri heeft na 13 jaar oorlog geen zin in een nieuwe oorlog. Ze hebben hun handen intern al vol met van alles en nog wat. Een tijdje geleden hadden ze nog een korte conflict aan de grens met Libanon.
Je bedoelt die dingen met cijfers, bronnen en statistieken en zo?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die waanzin tirades van jou in zowat elk nieuwstopic kun je natuurlijk moeilijk argumenten noemen.
Die man hoort gewoon niet meer te leven. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Saddam en Osama.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:45 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Okay...
Na 22:00 komen inderdaad de gekkies tevoorschijn
Maar Bin Salman mag blijkbaar wel doorleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Die man hoort gewoon niet meer te leven. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Saddam en Osama.
Wat jij wilquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zich verdiept hebben in de recente historie en de normale bevolking daar. Dat is namelijk totaal niet in lijn met het huidige streng religieuze regime.
Je bedoelt Khamenei tochquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Die man hoort gewoon niet meer te leven. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Saddam en Osama.
Bin Salman sleept zijn eigen volk niet nog verder een oorlog in alleen om ervoor te zorgen dat hij niet de gevangenis in hoeft. Je kan veel zeggen van Saoedi-Arabi maar zij zijn hier verre van degene die escaleren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar Bin Salman mag blijkbaar wel doorleven.
Nee ze waren goed met escaleren in Jemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Bin Salman sleept zijn eigen volk niet nog verder een oorlog in alleen om ervoor te zorgen dat hij niet de gevangenis in hoeft. Je kan veel zeggen van Saoedi-Arabi maar zij zijn hier verre van degene die escaleren.
Vrouwen en homo's en andersdenkenden daar zullen dat niet helemaal willen beamen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Bin Salman sleept zijn eigen volk niet nog verder een oorlog in alleen om ervoor te zorgen dat hij niet de gevangenis in hoeft. Je kan veel zeggen van Saoedi-Arabi maar zij zijn hier verre van degene die escaleren.
Dat oude Sovjet meuk uit de jaren zestig? Is dat nog intact na de operatie van Isral, na de val van Assad?quote:
Dat is weer een ander punt natuurlijk. Een bloedige jarenlange burgeroorlog kan de situatie voor de bevolking daar wel flink verergeren overigens, gesteld dat dat gebeurt.quote:
Uhm ja, de meeste Perzen willen verlost worden van dat achterlijke regime.quote:
Geen idee. Ik kan dat niet zien met mijn laptopje. Maar ook oude meuk kan je hoofdpijn bezorgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat oude Sovjet meuk uit de jaren zestig? Is dat nog intact na de operatie van Isral, na de val van Assad?
Jahaaaa die kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrouwen en homo's en andersdenkenden daar zullen dat niet helemaal willen beamen.
Krijg hier melding dat die post niet bestaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:00 schreef skysherrif het volgende:
https://x.com/clashreport/status/1933645094554390836
na 20x proberen te embedden.
Laten we niet te vroeg juichen iddquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het dat hij thuis zit in deze dagen.
Die zal ergens in een bunker zitten.
En dan doe ik met je mee, al drink ik zelf geen bierquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan pak ik een biertje. (Ik drink niet meer)
Ach gut wat zijn we weer aan het deugen. Flikker toch op mafkees.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En tweet is verwijderdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:00 schreef skysherrif het volgende:
https://x.com/clashreport/status/1933645094554390836
na 20x proberen te embedden.
Misschien doordat sommige prominente Iraanse vluchtelingen gestudeerde mensen zijn zoals Khader Abdollah en Ashfan Elian en dat daardoor de illusie leeft dat die representatief zijn voor de bevolking daar. Terwijl onderhand de meerderheid de bevolking inmiddels wel opgegroeid en opgevoed zal zijn door het bewind. Ik kan me moeilijk voorstellen dat die zo vooruitstrevend zijn, maar weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vond ik ook grappig ja, geen idee wie hier mee begonnen is maar het komt nogal wereldvreemd over.
Zouden ze dit echt doen als ze weten dat hij in een bunker zit?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen idd
[..]
En dan doe ik met je mee, al drink ik zelf geen bier
Zit ook nog lekker in de tuin met een biertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen idd
[..]
En dan doe ik met je mee, al drink ik zelf geen bier
Op 1:02:00:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gelanceerde BMs richting Israel
Camera rechtsboven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van Karachi van 5 weken terug ofzo.
Bevestigdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Iraanse missiles richting israel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |