Ik ben geen fan van Trump zijn buitenlandbeleidquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:32 schreef Wotte het volgende:
Donald wrijft de handen alvast warm om zometeen de lul op tafel te kunnen leggen.
Dat willekeurig 'doel' raken geeft de staat van de IRGC wel aan jaquote:
Bijzonder tijdperk blijft dit toch. Livestream van de VN. Ik zag live op YouTube een raket inslaan op 4000km afstand.quote:
quote:
Oorlog als reality show.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bijzonder tijdperk blijft dit toch. Livestream van de VN. Ik zag live op YouTube een raket inslaan op 4000km afstand.
"Israelische drones onderscheppen"? Antisemitisme! Dat het Westen niet ingrijpt.quote:
In principe wel, de wereld is kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Oftewel, ze kunnen parkeerplaatsen maken zoveel als ze willen, het helpt niks. Alleen maar meer haat richting de imperialistische Amerikaanse bezetter.
Ik help het je hopen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het vrije Perzië wordt de juweel van het Midden Oosten
[ afbeelding ]
Binnenkort ook onze Amerikaanse bezetter op het Europese continentquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:25 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Oftewel, ze kunnen parkeerplaatsen maken zoveel als ze willen, het helpt niks. Alleen maar meer haat richting de imperialistische Amerikaanse bezetter.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
"Israelische drones onderscheppen"? Antisemitisme! Dat het Westen niet ingrijpt.
Wat beelden gezien van exo-atmosferische onderscheppingen ter hoogte van Syrië die wel de THAAD van de VS zullen zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Bevestiging nu bij MSNBC nu dat de VS geholpen heeft om raketten te onderscheppen.
In Iran kunnen buitenlandse invloeden geen blik soennitische extremisten opentrekken en bewapen, dus die vergelijking gaat niet op.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op een troon van bajonetten kan je niet zitten. De steun aan de regering moet aanzienlijk zijn, anders was die niet zo lang in het zadel gebleven
Het gerucht dat de leveringen voor Oekraïne naar Israël zijn gegaan lijkt dus steeds meer waar te zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat beelden gezien van exo-atmosferische onderscheppingen ter hoogte van Syrië die wel de THAAD van de VS zullen zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |