Maar Bin Salman mag blijkbaar wel doorleven.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Die man hoort gewoon niet meer te leven. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Saddam en Osama.
Wat jij wilquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:45 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die zich verdiept hebben in de recente historie en de normale bevolking daar. Dat is namelijk totaal niet in lijn met het huidige streng religieuze regime.
Je bedoelt Khamenei tochquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Die man hoort gewoon niet meer te leven. Hoort in hetzelfde rijtje thuis als Saddam en Osama.
Bin Salman sleept zijn eigen volk niet nog verder een oorlog in alleen om ervoor te zorgen dat hij niet de gevangenis in hoeft. Je kan veel zeggen van Saoedi-Arabië maar zij zijn hier verre van degene die escaleren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:50 schreef HSG het volgende:
[..]
Maar Bin Salman mag blijkbaar wel doorleven.
Nee ze waren goed met escaleren in Jemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Bin Salman sleept zijn eigen volk niet nog verder een oorlog in alleen om ervoor te zorgen dat hij niet de gevangenis in hoeft. Je kan veel zeggen van Saoedi-Arabië maar zij zijn hier verre van degene die escaleren.
Vrouwen en homo's en andersdenkenden daar zullen dat niet helemaal willen beamen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef Nexum het volgende:
[..]
Bin Salman sleept zijn eigen volk niet nog verder een oorlog in alleen om ervoor te zorgen dat hij niet de gevangenis in hoeft. Je kan veel zeggen van Saoedi-Arabië maar zij zijn hier verre van degene die escaleren.
Dat oude Sovjet meuk uit de jaren zestig? Is dat nog intact na de operatie van Israël, na de val van Assad?quote:
Dat is weer een ander punt natuurlijk. Een bloedige jarenlange burgeroorlog kan de situatie voor de bevolking daar wel flink verergeren overigens, gesteld dat dat gebeurt.quote:
Uhm ja, de meeste Perzen willen verlost worden van dat achterlijke regime.quote:
Geen idee. Ik kan dat niet zien met mijn laptopje. Maar ook oude meuk kan je hoofdpijn bezorgen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:53 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Dat oude Sovjet meuk uit de jaren zestig? Is dat nog intact na de operatie van Israël, na de val van Assad?
Jahaaaa die kennen we nu wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vrouwen en homo's en andersdenkenden daar zullen dat niet helemaal willen beamen.
Krijg hier melding dat die post niet bestaat.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:00 schreef skysherrif het volgende:
https://x.com/clashreport/status/1933645094554390836
na 20x proberen te embedden.
Laten we niet te vroeg juichen iddquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:01 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik betwijfel het dat hij thuis zit in deze dagen.
Die zal ergens in een bunker zitten.
En dan doe ik met je mee, al drink ik zelf geen bierquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan pak ik een biertje. (Ik drink niet meer)
Ach gut wat zijn we weer aan het deugen. Flikker toch op mafkees.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:10 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Misschien dat jij dat moet gaan doen als je wederom niet tegen een mening kunt.
In Teheran liggen nu dode kinderen onder het puin.
En tweet is verwijderdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:00 schreef skysherrif het volgende:
https://x.com/clashreport/status/1933645094554390836
na 20x proberen te embedden.
Misschien doordat sommige prominente Iraanse vluchtelingen gestudeerde mensen zijn zoals Khader Abdollah en Ashfan Elian en dat daardoor de illusie leeft dat die representatief zijn voor de bevolking daar. Terwijl onderhand de meerderheid de bevolking inmiddels wel opgegroeid en opgevoed zal zijn door het bewind. Ik kan me moeilijk voorstellen dat die zo vooruitstrevend zijn, maar weten doe ik het niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:43 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Vond ik ook grappig ja, geen idee wie hier mee begonnen is maar het komt nogal wereldvreemd over.
Zouden ze dit echt doen als ze weten dat hij in een bunker zit?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen idd
[..]
En dan doe ik met je mee, al drink ik zelf geen bier
Zit ook nog lekker in de tuin met een biertje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:03 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Laten we niet te vroeg juichen idd
[..]
En dan doe ik met je mee, al drink ik zelf geen bier
Op 1:02:00:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:05 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gelanceerde BMs richting Israel
Camera rechtsboven.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit zijn beelden van Karachi van 5 weken terug ofzo.
Bevestigdquote:Op zaterdag 14 juni 2025 00:07 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Iraanse missiles richting israel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |