Die vieren het met hun mee natuurlijk, wel zo inclusiefquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Hun marxistische vriendjes in de progressieve steden zullen ook wel blij zijn.
Ze bewaren hun grootste vuurwerk voor het laatst denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:41 schreef RamboDirk het volgende:
Die tegenaanvallen van Iran komen altijd wat amateuristisch en onbeholpen over. Dat moet toch beter kunnen, ik ken de Iraniers als ontwikkelde mensen met veel kennis en kunde. Wellicht doen ze express alsof ze er niet zoveel van kunnen.
Net als de Russen zeker?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:41 schreef RamboDirk het volgende: Die tegenaanvallen van Iran komen altijd wat amateuristisch en onbeholpen over. Dat moet toch beter kunnen, ik ken de Iraniers als ontwikkelde mensen met veel kennis en kunde. Wellicht doen ze express alsof ze er niet zoveel van kunnen.
Iran heeft de optie om gericht statische doelen aan te vallen helemaal niet, anders zouden ze dat wel doen. Wat ze kunnen is 'een stad' raken. Dan moet je ook meer raketten sturen, wil je nog wat effect sorteren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zit natuurlijk wel een verschil tussen gerichte aanval op geselecteerde personen en militaire doelen. En, zoals het lijkt, lukraak 100 ballistische raketten sturen.
Onder waterquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waar liggen die duikboten van Iran?
Technologisch simpeler, maar dat maakt het tactisch nog niet inferieur. Simpele dingen die weinig onderhoud vergen en het gewoon doen zijn eigenlijk het beste.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef byah het volgende:
[..]
Net als de Russen zeker?die Russische / Axis meuk is duidelijk inferieur ten opzichte van het westen. Zowel technologisch als tactisch/strategisch
Ja, bom op gevallenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef Hathor het volgende:
Was het vorige Israel-Iran topic nou gesloten???
Als er al een onderzeeboot in een Iraanse haven ligt is het er n van van ons.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Phantasialand?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kun jij niet gaan posten op een forum in je eigen land?
De wateren daar zijn bovendien te ondiep om ongemerkt rond te kunnen sluipen, en dat is toch een beetje de essentie van een sub.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als er al een onderzeeboot in een Iraanse haven ligt is het er n van van ons.
quote:
quote:
Jongens dit is een reeks, ik was zo vrij om op "open nieuw topic" te drukken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef Hathor het volgende:
Was het vorige Israel-Iran topic nou gesloten???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt fake news te zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb ergens gelezen dat hij in Estland zit of zoiets.quote:
Reken er nou maar op dat als Iran al zulke boten zou hebben, de VS precies weet waar ze zich momenteel bevinden en zelfs wie er allemaal aan boord zijn.quote:
Mbt de Russen zijn die tactisch/strategisch ook niet te onderschatten. De geschiedenis laat steeds zien dat Rusland steeds onderschat word. En men blijft die fout steeds maken. Iran verwacht ik niet het niveau te hebben als een Rusland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Technologisch simpeler, maar dat maakt het tactisch nog niet inferieur. Simpele dingen die weinig onderhoud vergen en het gewoon doen zijn eigenlijk het beste.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jongens dit is een reeks, ik was zo vrij om op "open nieuw topic" te drukken.Niet zo bescheiden. Gewoon een puike OP van je DirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Met dat zelfde Russische Sovjet meuk kon Oekrane wel stand houden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:46 schreef byah het volgende:
[..]
Net als de Russen zeker?die Russische / Axis meuk is duidelijk inferieur ten opzichte van het westen. Zowel technologisch als tactisch/strategisch
ja, vnml in Iran zelfquote:
'Rode lijn overschrijden' = fantastische reden om lekker verder te gaan met het bestoken van die haatbaarden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat land is knettergek.
Pleegt zelf genocide en heeft vele vele burgers vermoord.
En dan janken dat iemand wat terug doet
Iran kan niet echt targetten. Die kunnen enkel afvuren en hopen dat ze iets zinvols raken.quote:
Gezien. daarom totaal geen medelijden met die barbaren, er zijn geen onschuldige Palestijnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De Palestijnen zijn ook ineens wel erg levendig voor mensen die met een vermeende hongersnood n een zogenaamde genocide te maken hebben. Talloze videos duiken alweer op van feest in de Gazastrook.
Ik vind iedereen die 'genocide' roept antisemietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn ook niet-antisemieten die dat zonder schuim op de bek gewoon zeggen, overigens.
Kun je die ook even uitleggen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die 'genocide' roept antisemiet
NOSquote:Isral: minder dan honderd raketten afgevuurd door Iran
Iran heeft "iets minder dan honderd raketten" afgevuurd op Isral, in twee golven. Dat zegt een woordvoerder van de Isralische strijdkrachten. Volgens hem zijn zeven tot negen projectielen door de afweer gekomen. Over een derde golf wordt niet gesproken.
Volgens hem zijn zo'n tien mensen gewond geraakt, van wie er twee zwaargewond zijn. Iraanse media meldden dat er honderden ballistische raketten op Isral waren afgevuurd.
Iran = Temuquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Iran kan het beter ook bij minder dan 100 houden anders komt het extra knullig over dat er maar zo weinig doel treffen.
Bij zonsopgang worden er mensen opgehangen. Volk moet toch boeten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef GerryDV het volgende:
All bark, no bite. Ben benieuwd wanneer Iran met een reactie komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |