NOS, RTL, media in het algemeen komen gillend klaar op al die raketten die worden afgevuurd op Isra雔quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Iran kan het beter ook bij minder dan 100 houden anders komt het extra knullig over dat er maar zo weinig doel treffen.
In Iran zelf bedoel je? Het is wel een beetje hoe het bij zulke stammen werkt ja. Wie gefaald heeft wordt opgehangen of onthoofd. Of door Isra雔 om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij zonsopgang worden er mensen opgehangen. Volk moet toch boeten.
Het enige wat Iran kan is Temu-drones afvuren die halverwege uit de lucht vallen en die ballistische raketten zorgen er juist voor dat Iran helemaal kapot wordt gebombardeerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:23 schreef GerryDV het volgende:
All bark, no bite. Ben benieuwd wanneer Iran met een reactie komt.
Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
NOS, RTL, media in het algemeen komen gillend klaar op al die raketten die worden afgevuurd op Isra雔
Wou eigenlijk vroeg naar bed....quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wou eigenlijk vroeg naar bed....
Maar goed, blijf nog wel even rondhangen
Ach het is weekendquote:
quote:
Geen probleem, orange man eet alleen cheeseburgers.quote:
Zou me verbazen als dit niet de hele nacht doorgaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie popcorn. Morgen moet ik nieuwe halenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Om een pizza te bestellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.
Vast wel, maar de vermoeidheid begin ik nu echt te voelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou me verbazen als dit niet de hele nacht doorgaat.
Echt he, ben nu al bijna door mijn borrelnootjes heenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie popcorn. Morgen moet ik nieuwe halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |