Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
NOS, RTL, media in het algemeen komen gillend klaar op al die raketten die worden afgevuurd op Isral
Wou eigenlijk vroeg naar bed....quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wou eigenlijk vroeg naar bed....
Maar goed, blijf nog wel even rondhangen
Ach het is weekendquote:
quote:
Geen probleem, orange man eet alleen cheeseburgers.quote:
Zou me verbazen als dit niet de hele nacht doorgaat.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie popcorn. Morgen moet ik nieuwe halenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Om een pizza te bestellen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Kan toch nooit dat al die redacteuren echt zo pro dictatuur/woke/islam/terrorisme zijn. Hier zit gewoon een sturing achter voor een soort end-game waarbij ze precies weten wie al die weg-met-ons mensen zijn.
Vast wel, maar de vermoeidheid begin ik nu echt te voelenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou me verbazen als dit niet de hele nacht doorgaat.
Echt he, ben nu al bijna door mijn borrelnootjes heenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog een portie popcorn. Morgen moet ik nieuwe halen
Zul je net zien dat dat een Palastijn is. Net zoals de vorige keerquote:
Ik ben een josti. Tot paar maanden geleden lukte het me nog om een video te embedden maar dat werkt niet meer grmblquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:27 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]
Het is net een film. Is dit echt gebeurd of gewoon uit een film? Bizarre beelden
Alsof ze dat sowieso al niet voor ogen haddenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Goed punt van diegene op NOS. Dit hele gebeuren kan Iran ook een extra zetje geven mbt het nucleaire programma.
Wat denk jij dan? Ga je eigen omgeving eens na, zie of hoor je daar iemand die zegt ich wat erg vokr Iran/Hamas allemaal? En op het nieuws en in talkshows is dat zogenaamd het algemene gedachtegoed. Net zoals niemand ooit dacht dat er ook maar iemand op de PVV zou stemmen. En zie daar.quote:
Moraal van het verhaal: word geen kernfysicus in Iran want die gaan er het eerste aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:26 schreef GerryDV het volgende:
[..]
In Iran zelf bedoel je? Het is wel een beetje hoe het bij zulke stammen werkt ja. Wie gefaald heeft wordt opgehangen of onthoofd. Of door Isral om zeep geholpen.
Geen gaat ook weer een beetje ver, maar wel zijn er helaas zeer weinig Palestijnen die niet compleet geradicaliseerd zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gezien. daarom totaal geen medelijden met die barbaren, er zijn geen onschuldige Palestijnen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:34 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ga je eigen omgeving eens na, zie of hoor je daar iemand die zegt ich wat erg vokr Iran/Hamas allemaal? En op het nieuws en in talkshows is dat zogenaamd het algemene gedachtegoed. Net zoals niemand ooit dacht dat er ook maar iemand op de PVV zou stemmen. En zie daar.
In 1995 werd door Isralische en Amerikaanse officials al gemeld dat Iran binnen vijf jaar een atoombom zou hebben. Edit: blijkbaar tien jaar eerder ook al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:33 schreef Discombobulate het volgende:
Goed punt van diegene op NOS. Dit hele gebeuren kan Iran ook een extra zetje geven mbt het nucleaire programma.
Dat is natuurlijk onjuist, maar dat mag je vinden.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind iedereen die 'genocide' roept antisemiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |