Oh misschien is dit wel een handige oplossingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik typ meteen [ [url=]x[/url] ] en stop de link er dan in.
Niet zoveel. Iran wordt in het brede Midden-Oosten als een vijandige staat gezien. Ze zijn vrij geisoleerd. Sommige arabische landen hebben de vorige keer zelfs Israel actief geholpen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat vinden al die landen daar nu van dat hun luchtruim gebruikt wordt voor raketten en vliegtuigen?
Er is maar een oplossing voor dat regime en dat is een kernwapen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zoveel. Iran wordt in het brede Midden-Oosten als een vijandige staat gezien. Ze zijn vrij geisoleerd. Sommige arabische landen hebben de vorige keer zelfs Israel actief geholpen.
Toch redelijk wat, ook al zullen ze elke kleine verwonding ook meetellen. Snap niet wie al die mensen zijn, die dan blijkbaar buiten of in huis zijn blijven zitten. Of het moeten allemaal hulpverleners zijn of journalisten die inslagen wilden filmen.quote:
We moeten de straat op! Dit is gewoon genocide!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef Zoddie het volgende:
[..]
MAAR HOEVEEL VROUWEN EN KINDEREN!!!!! WANT DAT IS BELANGRIJK!!
Weer persoonlijk worden zo te zien. Over volwassen gesproken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ga je metal platen opzetten en laat dit soort zaken aan volwassenen, ok...
Ik kan mezelf ook niet anders herinneren?quote:
Alleen Azerbeidzjan is als moslim land toch echt maatje van Israël?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet zoveel. Iran wordt in het brede Midden-Oosten als een vijandige staat gezien. Ze zijn vrij geisoleerd. Sommige arabische landen hebben de vorige keer zelfs Israel actief geholpen.
Dit keer ook, Jordanië heeft volgens mij ook Drones uit de lucht geschoten die van Iran afkwamen op weg naar Israel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is per definitie niet aan de orde. Dat risico is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het na een paar avonden snel inkakt met dit soort zaken, ze wilt geen halve wereldoorlog in het MO.
Jij bent niet zo snugger hequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch redelijk wat, ook al zullen ze elke kleine verwonding ook meetellen. Snap niet wie al die mensen zijn, die dan blijkbaar buiten of in huis zijn blijven zitten. Of het moeten allemaal hulpverleners zijn of journalisten die inslagen wilden filmen.
Heb ik ook al geprobeerd, alleen pakt die hem vaak niet. Zou je het wellicht naar achter willen meenemen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik typ meteen [ [url=]x[/url] ] en stop de link er dan in.
Je kunt niet veel anders he. Het is binnen of buiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef 3rr0r het volgende:
die dan blijkbaar buiten of in huis zijn blijven zitten.
Saudi was bijna ooit een vriendquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen Azerbeidzjan is als moslim land toch echt maatje van Israël?
JOrdaniequote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslimlanden die een diplomatieke, economische of militaire band hebben met Israel. Jordanie heeft in het vorige conflict tussen Israel en Iran actief Iraanse raketten uit de lucht geschoten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee. Buiten, in huis of schuilkelder.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je kunt niet veel anders he. Het is binnen of buiten.
Bahrein is een vazalstaat van SA en Oman van Qatar dus tjaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:27 schreef skysherrif het volgende:
Maar met name heel veel landen die both sides spelen, voornamelijk ook door Amerika en over het algemeen de winnende kant kiezen, vooral Qatar, SA, Oman, Bahrein etc.
Je bent een goed mens. Een verademing tussen al die schoolplein fittie helden hier.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 23:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan mezelf ook niet anders herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |