SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Windstoten. En de exportfunctie van imweather is een beetje brak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Watzien we hier en waarom loopt er geen tijd mee
Dank, ik was nieuwsgierig wat de HUNlijn was, maar de uitleg stond er al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het komt dus tot de HUNlijn en dan is het ineens op.
Het is wraak van de natuur voor de IJstijd. Toen kwam het ijs van boven tot aan de HUNlijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik was nieuwsgierig wat de HUNlijn was, maar de uitleg stond er al.
IJsjestijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wraak van de natuur voor de IJstijd. Toen kwam het ijs van boven tot aan de HUNlijn
Als je in Nederland bent kun je gewoon blijven lopenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe laat is het onweer, ik wilde vanavond nog lopen
Pas tegen middernacht komt het in Zeeland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe laat is het onweer, ik wilde vanavond nog lopen
Ik heb nu een ijsjequote:
Ik had gisteravond het laatste waterijsje, gelukkig ging kerel nog boodschappen doen en hij kwam thuis met meer ijsjes.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteravond het laatste waterijsje, gelukkig ging kerel nog boodschappen doen en hij kwam thuis met meer ijsjes.
Ja hotel is ook op loop afstand van mijn huisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent kun je gewoon blijven lopen
je oude of je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja hotel is ook op loop afstand van mijn huis
zegt nog geen kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksonder zie je km/h.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zegt nog geen kut.
24 wind gusts? Per minuut? Per uur?
windkracht 24 Beaufort gusts?
Wat staat hier?
Code geel, dus vermoedelijk drie druppels en een omgewaaide stoel in de tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er een omgewaaide stoel in mijn tuin ligt dan waait het wel heel hardquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Code geel, dus vermoedelijk drie druppels en een omgewaaide stoel in de tuin.
Ga me niet met droge ogen vertellen dat je dit plaatje hebt bekeken en tot de conclusie kwam dat het hier net zo heftig wordt als in Frankrijkquote:
Maar dat is helemaal geen gebruikelijke manier om windkracht aan te gevenquote:
Eeuhm, nee, dat was ik niet van plan je te vertellen. Ik kan heus wel plaatjes lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me niet met droge ogen vertellen dat je dit plaatje hebt bekeken en tot de conclusie kwam dat het hier net zo heftig wordt als in Frankrijk
Zo'n rimpeling is juist een teken dat de energie van de storm op is en zich nu over een groot gebied verspreid.
Hier staat er voor morgen 17mmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie hier tot morgen 0.0 mm regen staan
Beaufort wordt niet gebruikt bij windstoten. Had u de windstoten in knopen gewenst?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal geen gebruikelijke manier om windkracht aan te geven
METRIC SYSTEM. Meters per seconde. Gewoon nemoal doen meej ze allequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Beaufort wordt niet gebruikt bij windstoten. Had u de windstoten in knopen gewenst?
Ben trots op jouquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, nee, dat was ik niet van plan je te vertellen. Ik kan heus wel plaatjes lezen.
Ik wil ze graag in ritsenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Beaufort wordt niet gebruikt bij windstoten. Had u de windstoten in knopen gewenst?
je was okequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
maandag van 0900 tot 1600 geen stroom vanwege werkzaamheden
Maar je koelkast danquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ben extreem rechts en ik veroordel het ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Links veroordeeld laffe Israëlische aanval op Iran, zijn die mensen totaal zwakbegaafd of zo
of gewoon aan het strand gaan liggen en lekker bakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik dan maar met mijn laptop in een cafe zitten ofzo
9 uur sochtends ook echt
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Links veroordeeld laffe Israëlische aanval op Iran, zijn die mensen totaal zwakbegaafd of zo
Hoi ik ben Ayatollah Moefiemoefie, ik kom al jullie dochters en moeders verkrachten na het doodmaken en duizend atoombommen op jullie kop gooien, ongelovige teringhonden, dood moeten jullie, allemaal"quote:
Denk dat ik dan verkoold terug komquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gewoon aan het strand gaan liggen en lekker bakken.
Nee ben er vandaag geweest . Was eindelijk weer zonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lig je nog wel eens op het strand eigenlijk? Hoor ik niet zoveel meer over.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gaat dan uitmaar goed ligt niets in :p
Beetje mooiweerzonnen, zo kunnen we het allemaal wel hč.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben er vandaag geweest . Was eindelijk weer zon![]()
Afgelopen week kon het niet
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mooiweerzonnen, zo kunnen we het allemaal wel hč.
Eten en snacken zijn 2 heel verschillende takken van sport hoorquote:
Jawel maar dat zijn dan geen koelkast snacks. Ligt er een halve reep toblerone in en paar flesjes groene ice teaquote:
Sick. Die voeden zich normaliter met kakkerlakken eieren geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
@:kaneelstokje ik heb een hongerwesp te pakken, zat in mijn insectenhotel een paar
en gelijk een sluwe spin eruit gehaald voor die alles opvreet
Ja ik in rotterdam ook niet. Maar hier vind ik het niet irritant. Was alleen wat vervelend toen met die regen overstromingen vorig jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om voor elke maaltijd de deur uit te moeten
Nee oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sick. Die voeden zich normaliter met kakkerlakken eieren geloof ik.
Misschien even kijken in je schuur.
we hadden in japan een keer ontbijt in een hotel en die tafeltjes stonden zo dicht op elkaar dat ik echt bijna doordraaide. Hoorde elke kauw beweging van mevrouw smakkie naast mij. Toen heb ik mijn eten maar naar de kamer mee terug genomen en daar gegetenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee oke.
vooral ontbijt.
dat vind ik in een hotel ook altijd vervelend. op dat moment van de dag wil ik geen andere mensen zien of horen
Tussen de hippies, zweefteefjes en de dienstweigeraars.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
METRIC SYSTEM. Meters per seconde. Gewoon nemoal doen meej ze alle
mimimimiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de hippies, zweefteefjes en de dienstweigeraars.
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.quote:
Oh leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.
Vanochtend was bij lekker enthousiast bij het opstaan, wilde knuffels en heel graag wandelen. Hij komt een beetje los.
Oh pas tussen 1 en 2 uur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat je die mand niet voor niks gekocht had.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.
Vanochtend was bij lekker enthousiast bij het opstaan, wilde knuffels en heel graag wandelen. Hij komt een beetje los.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe tsjonge. Was dat nou zo moeilijk?
Atlijd die zelfde mensen die ruzie lopen te zoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]Nu heb ik nog ruzie met een andere weersite die geen GIF-animaties wil maken van het harmonie-model.
Ja, echt hč?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Atlijd die zelfde mensen die ruzie lopen te zoeken
Klotezooi. Make Another Gif Animation!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]Nu heb ik nog ruzie met een andere weersite die geen GIF-animaties wil maken van het harmonie-model.
Ik moest er zelf wel in gaan zitten zodat hij er naast kon gaan liggen. En toen was het: oh dat is wel een fijn dingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je die mand niet voor niks gekocht had.
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.quote:
Vreemd concept.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten werken, bal.
Vanochtend al geweest.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe iets verkeerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben druk met een "Hochbeet" bouwen.
Neequote:
Ohhhquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee wat dat in het nederlands is, maar zo'n ding voor m'n groentenplantjes:
[ afbeelding ]
Nee er zit geen patroon in voor een tijgerquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het gaat een beetje traagquote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Gewoon een verhoogde kweekbak?
Kwekbak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Gewoon een verhoogde kweekbak?
ik ben bang om straks naar buiten te gaan voor die hittemuurquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu nog in de tuin. Vanmiddag zal ik wel naar binnen verkassen als het te warm/benauwd wordt
met een reden niet? en wat is redelijk dichtbij?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik woon redelijk dicht bij het strand, maar kom er eigenlijk nooit.
Oh dat lijkt me wel handig iddquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoietsDenk dat ik er ook wieltjes onder ga maken, kan ik 'm van de zon naar de schaduw rollen
They see me rollin'quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoietsDenk dat ik er ook wieltjes onder ga maken, kan ik 'm van de zon naar de schaduw rollen
Same. Het is me vaak te druk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de hele ochtend al buitenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben bang om straks naar buiten te gaan voor die hittemuur
Hou zelf je bakkes, kwekquote:
Daarom ging ik vanochtend, super rustig en goed te doen qua temperatuur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil aan het eind van de middag naar de bios. Mag dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met een reden niet? en wat is redelijk dichtbij?
Ik ga zo maar in de sportschool op de band, kom vanavond pas buitenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ging ik vanochtend, super rustig en goed te doen qua temperatuur.
Nee, die waren niet beschikbaar, die moesten al naar @Amaquote:
Honten zijn kei domquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vroeg ga je mee wandelen? Pakte de riem ook. Geen reactie, niets noppes nada. Dan niet he?
Geen mogelijkheid om eerder naar buiten te gaan of eigen keuze vanwege temperatuur/benauwdheid etc?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ga zo maar in de sportschool op de band, kom vanavond pas buiten
niet alleen daarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
En de hei zal nu ook wel een droge hete ellende zijn.
Volgens mij is dat heel vaak zo, als je er dichtbij woont doe je het nietquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
vroeg je het wel in het portugees?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vroeg ga je mee wandelen? Pakte de riem ook. Geen reactie, niets noppes nada. Dan niet he?
Vind je dat honden op hun baasje lijken?quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, die waren niet beschikbaar, die moesten al naar @:ama
Dat jij hun taal niet spreekt, maakt ze nog niet dom.quote:
Nee, er komt een voetganger van rechts. U moet remmen en mag op zaterdag naar de bios.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil aan het eind van de middag naar de bios. Mag dat?
Dat zou heel raar zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vind je dat honden op hun baasje lijken?
7.500 stappen al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef LTVDK het volgende:
Het is echt smerig wandelweer, 30 graden, benauwd en geen wind
Alleen oempaloempa's gaan dan ook met dit weer wandelen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef LTVDK het volgende:
He kakquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, er komt een voetganger van rechts. U moet remmen en mag op zaterdag naar de bios.
Stel je voor dat je dit elke dag zou hebbenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef LTVDK het volgende:
9500, maar dan nogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
7.500 stappen al.Wel ff gedoucht na het wandelen.
Ja soort van zelfkastijding als je dit vrijwillig gaat opzoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dit elke dag zou hebben
Elke dag jezelf opsluiten in huis omdat het buiten te heet en te zonnig isquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja soort van zelfkastijding als je dit vrijwillig gaat opzoeken
Goed bezig. Pollen heb ik gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
9500, maar dan nogluchtkwaliteit is ook om te huilen met alle pollen
Had je je wel ingesmeerd?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:29 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dit elke dag zou hebben
En als je dan naar buiten gaat je over straat moet zwemmen omdat er weer een wolkbreuk isquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag jezelf opsluiten in huis omdat het buiten te heet en te zonnig is
Elke dag dat het dit weer is, aka nooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een stokbroodje met paté voor de lunchquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een stokbroodje met paté voor de lunch
Het is hier superbewolktquote:
Oh goede tip!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
@:kwiwi Ik heb bookhub ontdekt, elke dag een mail met de ebooks die in de aanbieding zijn bij AmazonIs Amerikaans dus niet alle aanbiedingen zijn ook in andere landen verkrijgbaar, maar toch. Grotendeels zooi, maar soms ook pareltjes.
En de stroom wordt even de hele dag afgesloten. Al zie ik dat nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je dan naar buiten gaat je over straat moet zwemmen omdat er weer een wolkbreuk is
Nou vooruitquote:
mja das wel irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stroom wordt even de hele dag afgesloten. Al zie ik dat nog wel gebeuren.
Waarschijnlijk precies op de dag dat Nattekat zijn mobiele airco heeft geīnstalleerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stroom wordt even de hele dag afgesloten. Al zie ik dat nog wel gebeuren.
En dat je dan geen stroom hebt voor airco.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk op buienradar bij de satellietkaart, die wolken in het zuidwesten trekken precies over mij heen, UV-index is hier 3,5-4quote:
Mobiele airco, heb je net zoveel aan als aan een dode oma.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk precies op de dag dat Nattekat zijn mobiele airco heeft geīnstalleerd
Niet iedereen heeft van die ruime kamers als jij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mobiele airco, heb je net zoveel aan als aan een dode oma.
Hier ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds 21 graden hier in huis. Heel verdacht.
Kun je dan wel wat leuks doen met je dode oma?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft van die ruime kamers als jij.
Samen gevulde koeken eten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je dan wel wat leuks doen met je dode oma?
Ik kinkshame niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je dan wel wat leuks doen met je dode oma?
Moet je even hier een uurtje komen wandelen, krijg je het vanzelf warmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook
Ben net naar binnen gegaan
Vind het nu helemaal frisjes
Zit ik met twee gevulde koeken die ik niet eet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Samen gevulde koeken eten.
Krijg je die van haar ook
Als ik hier de deur uit loop ook welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even hier een uurtje komen wandelen, krijg je het vanzelf warmOok wel binnen 3 minuten trouwens
Gevulde koekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik met twee gevulde koeken die ik niet eet.
Nou dan iets anders wat je wel eet he.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik met twee gevulde koeken die ik niet eet.
IJsjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan iets anders wat je wel eet he.
Wel een verse dan he. Vroeger kende ik gevulde koeken alleen als die voorverpakte zooi die niet te hachelen was, tot ik een keer een verse had en die zijn wel heerlijkquote:
Die dingen zijn echt kut bij de Lidl.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Lidl hier is de komende dagen dicht. Ze gaan zelfscan kassa's plaatsen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Lidl hier is de komende dagen dicht. Ze gaan zelfscan kassa's plaatsen.
Vroegah, bij het museumquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een verse dan he. Vroeger kende ik gevulde koeken alleen als die voorverpakte zooi die niet te hachelen was, tot ik een keer een verse had en die zijn wel heerlijk
Of als er iets uit de tas rolt en je het er weer in wil doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Het gaat op gewicht dus je moet eerst je tas neerleggen maar als je dan je portemonnee eruit haalt geeft dat ding meteen weer een error.
Het water loopt mij in de mond als ik dit lees.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroegah, bij het museum
Bakten we s ochtends gevulde koeken af. Dat rook altijd echt fantastisch.
En dan als ze de oven uitkwamen en een beetje waren afgekoeld, dan moest ik ze klaar leggen voor de dag. En dan ging er vaak zomaar eentje opeens stuk. En dan deelde ik die met de kok (meestal waren we met opstarten met zijn tweeën)
Nog warme, vers afgebakken gevulde koeken![]()
Jaquote:
Ik krijg eigenlijk standaard wel een keer een error en dat de medewerker moet komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als er iets uit de tas rolt en je het er weer in wil doen.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het water loopt mij in de mond als ik dit lees.
Als je iets al te hard neerzet geven die dingen al een error.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Het gaat op gewicht dus je moet eerst je tas neerleggen maar als je dan je portemonnee eruit haalt geeft dat ding meteen weer een error.
Ik verwacht dat er dan nog meer gestolen gaat worden daar.quote:
Huh.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En als je meerdere producten hebt van iets dan moet je eerst het aantal invullen ipv eerst scannen en dan opplussen
Het is heel tegenintuītiefquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huh.Maar als ik een aantal invul , weet je toch niet wat ik ga kopen.
Loopt Gaza uit de hand dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Zou Iran nu net zo uit de hand lopen als Gaza?
Ik ga dat heel vaak fout doen. Dat weet ik nu al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heel tegenintuītief
Als je 12 (dezelfde) chocoladerepen hebt, dan vul je dus eerst 12 in, en dan scan je er 1.
Dan staat het er 12x in.
Je kan ze ook allemaal 1 voor 1 scannenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dat heel vaak fout doen. Dat weet ik nu al.
Ja, daar zal het dan wel op neer komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ze ook allemaal 1 voor 1 scannen
Mooi voorbeeld. Uit het leven gegrepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heel tegenintuītief
Als je 12 (dezelfde) chocoladerepen hebt, dan vul je dus eerst 12 in, en dan scan je er 1.
Dan staat het er 12x in.
Ze verzetten zich nog iets teveel daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa klein beetje wel toch ?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij loopt er helemaal niemand Gaza uit.
Ja ik dacht, laat ik maar een voor de KSC relevant voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld. Uit het leven gegrepen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij loopt er helemaal niemand Gaza uit.
ja ik heb ook net een wasje draaien. Schande om op zo'n dag als vandaag de droger te gebruikenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Straks even de derde was ophangen en dan zijn de wasmanden weer leeg, op een paar spijkerbroeken na.
In Bacardi Lemon?quote:
Volgens mij is dat best lekker spul? om te drinken dan, zwemmen weet ik nietquote:
Moet het ook allemaal vouwen zo, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook net een wasje draaien. Schande om op zo'n dag als vandaag de droger te gebruiken
Mwa, Bacardi coconut is lekkerderquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best lekker spul? om te drinken dan, zwemmen weet ik niet
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook net een wasje draaien. Schande om op zo'n dag als vandaag de droger te gebruiken
Oakheart was het lekkerstequote:
De eerste was is al droogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangt
Nee hoor als je het nu buiten hangt wordt het echt wel droog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangt
Hier is het zelfs aan het afkoelen binnenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat het zolang koel blijft in huis. Het enige wat ik veranderd is tov vorig jaar dat er plisse gordijnen voor de ramen hangen.
Maar het blijft gewoon 21 graden in huis. Weird. Terwijl toch de hele dag de zon op mijn flat schijnt.
Pak je vest!quote:
Oh bij jullie daar in het oosten is het niet zo vochtig zie ikquote:
Hier is het 23,5 en het opwarmen gebeurt meestal pas vanaf een uur of 3/4quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het zelfs aan het afkoelen binnen
Eerder was het 21,4, nu is het 21,3
Oh dat valt hier reuze mee eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat valt hier reuze mee eigenlijk
quote:High Temperature
31.5°C at 13:34
Dew Point
21.1°C at 13:34
ohja! Die heb ik ook thuis, maar wel met cola hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oakheart was het lekkersteof hoe die tegenwoordig ook heet
*Legt dekentjes klaarquote:
ik ook, maar was van plan niet te gaan drinken vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
Ik lust nu wel een bruine rum met wat cola en een ijsklontje
quote:
Spannend, hopelijk heb je 'mquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas gedaan. 1798 stapjes. Nu in een biljetjesveiling. Die ik wil is zo aan de beurt
Liever Negra.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oakheart was het lekkersteof hoe die tegenwoordig ook heet
Ja dat sowieso, pure rum heb ik nooit lekker gevondenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja! Die heb ik ook thuis, maar wel met cola hoor
Billetjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan biljetjes niet goed lezen. Ik dacht huh bijtjes veiling? Of bijltjes veiling? Moest het echt nog een keer lezen.
Ook lekker, of de Reservaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever Negra.Tegelijk ben ik niet zo moeilijk als het over baco's gaat.
Ik drink ze ook niet zo vaak meer als vroeger. Gewoon omdat ik weet dat ik dan elk weekend weer aan de baco zit. Zo lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook lekker, of de ReservaAl drink ik tegenwoordig 1 a 2 baco's per jaar, dus zoveel maakt het niet uit
Ik had de deur even open maar ze waren weer herrie aan het makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Het is nu 21.5 in de woonkamer, met de deur uiteraard open voor Hedwig.
Ik denk dat ze na de bouwvak een begin maken aan mijn straat + riool vervangen. Gaat tot volgend jaar zomer ook lekker veel lawaai zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had de deur even open maar ze waren weer herrie aan het maken
Vanmorgen zat ik weer met de koptelefoon op buiten
Wat is daar anders aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever Negra.Tegelijk ben ik niet zo moeilijk als het over baco's gaat.
of je herdenkt het nu weer!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook lekker, of de ReservaAl drink ik tegenwoordig 1 a 2 baco's per jaar, dus zoveel maakt het niet uit
Ja ik drink sowieso nauwelijks meer, heel af en toe een baco of speciaal biertje, maar dat is op 1 hand te tellen per jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik drink ze ook niet zo vaak meer als vroeger. Gewoon omdat ik weet dat ik dan elk weekend weer aan de baco zit. Zo lekker.
Die Reserva ken ik niet trouwens.
Negra is een donkere rum. Wat sterker van smaak en daar houd ik wel van.quote:
Nope. Nou ja. Ding ging veel te hoog ook. Toch als eerste verstandig geweest dusquote:
quote:PlayStation 5 cadeau t.w.v. ¤ 499,- bij een nieuw 2-jarig Internet (en TV) abonnement. Alleen via kpn.com
Reserva is een gerijpte bruine rumquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negra is een donkere rum. Wat sterker van smaak en daar houd ik wel van.
Zeker zo'n digital editiequote:
maar anders dan oakheart? Oh dat heet spiced tegenwoordig zie ik netquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negra is een donkere rum. Wat sterker van smaak en daar houd ik wel van.
oh, nouja dan is het ook minder jammer?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Nou ja. Ding ging veel te hoog ook. Toch als eerste verstandig geweest dus
quote:
Ja zonder discdrivequote:
Ja hier zijn ze dus tot oktober geloof ik de voegen aan het doen. Eerst de oude voegen eruit slijpen (herrie), en dan opnieuw voegen (geen herrie).quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de bouwvak een begin maken aan mijn straat + riool vervangen. Gaat tot volgend jaar zomer ook lekker veel lawaai zijn.
Zoals het hoortquote:
Ja snap ik wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze dus tot oktober geloof ik de voegen aan het doen. Eerst de oude voegen eruit slijpen (herrie), en dan opnieuw voegen (geen herrie).
Denk dat wanneer ze bij de buren bezig gaan ik naar mijn ouders verkas.
Ja, weer een hoop centjes in de zak gehoudenquote:
Durf ik niet te zeggen. Oakheart ook wel eens gedronken maar dat heeft niet voldoende indruk gemaakt om die te nemen ipv de Negra.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
maar anders dan oakheart? Oh dat heet spiced tegenwoordig zie ik net
Hier zijn ze een paar straten verderop ook zoiets aan het doen, beetje jammer dat al het zware bouwverkeer hier door de straat moet. Zit heel de tijd te trillen op de bank als er weer zo'n graafmachine of grondvrachtwagen voorbij komt gedenderdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de bouwvak een begin maken aan mijn straat + riool vervangen. Gaat tot volgend jaar zomer ook lekker veel lawaai zijn.
mjaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze verzetten zich nog iets teveel daar.
Wat zit er allemaal in?quote:
Krokante kippetjes of kippetjes in saus?quote:
Kippetjes in saus. Het is een soort van kokos curry soep geloof ikquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krokante kippetjes of kippetjes in saus?
Oh het zat allemaal bij elkaar, geen aparte maaltijden?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kippetjes in saus. Het is een soort van kokos curry soep geloof ik
Eehm, er is wel het Breda International Airport jaquote:
Nee is 1 gerechtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh het zat allemaal bij elkaar, geen aparte maaltijden?
Zonder de hulp van Ayatollah Khamenei stort Hamas ineen en kan iedereen dadelijk lekker in vrede in Gaza in zijn eigen tuintje schoffelen.quote:
✨International✨quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, er is wel het Breda International Airport ja
Een soort Thaise stamppot?quote:
Afgelopen week nog wel. FF testen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef DeZwabber het volgende:
Tevens geeft imgur geen directe links meer in de app? Dan ben ik er wel weer klaar mee eigenlijk.
En wat stampen ze dan?quote:
It even heeft een English wikipedia pageinaquote:
quote:Breda International Airport, until 2015 Seppe Airfield, (ICAO: EHSE) is a small general aviation aerodrome located next to the A58 motorway on the outskirts of Bosschenhoofd, a village in the municipality of Halderberge in the province of North Brabant in the Netherlands. It is located 2 NM (3.7 km; 2.3 mi) southwest of Hoeven,[2] 7.5 NM (13.9 km; 8.6 mi) west from Breda and 4 NM (7.4 km; 4.6 mi) east-northeast of Roosendaal.[1]
The airport has a single asphalt runway, 06/24 (previously 07/25), with a length of 830 m (2,723 ft) and a significantly displaced threshold (meaning an area at the beginning of the runway that is not to be used for landing) on either side.
Originally called Seppe Airfield (after the nickname of Bosschenhoofd), the airport started in 1949 as a glider field and has been used by powered aircraft since 1969. In 2002, the grass runway surface was replaced with asphalt. The airfield is not used by aircraft using jet engines. Around 50,000 airplane movements (take-offs or landings) are made at Seppe annually. In February 2014, it was announced that the name of the airport would be changed to Breda International Airport.[3] The airport was officially renamed on 1 January 2015. Its ICAO designation remained "Seppe".[4]
https://en.wikipedia.org/wiki/Breda_International_Airport
Stoomsoepje zou wel ideaal zijn met dit weer hier nu, maar heb al provencaalse groentjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kent toch wel noodle soup? :p net zoals stoom tom ka kai
Nee, werkt hier ook niet meerquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week nog wel. FF testen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week nog wel. FF testen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier zijn ze een paar straten verderop ook zoiets aan het doen, beetje jammer dat al het zware bouwverkeer hier door de straat moet. Zit heel de tijd te trillen op de bank als er weer zo'n graafmachine of grondvrachtwagen voorbij komt gedenderd
beetje alle locals jaloers makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:10 schreef bitterbal het volgende:
oeeh so excitedstraks gewoon hier zelf kunnen wassen
bitterbal.gifquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja je kent toch wel noodle soup? :p net zoals stoom tom ka kai
ja gelukkig zien die dat niet zo snel hier. Hebben alleen maar buutenlanders als burenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |