SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Windstoten. En de exportfunctie van imweather is een beetje brak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Watzien we hier en waarom loopt er geen tijd mee
Dank, ik was nieuwsgierig wat de HUNlijn was, maar de uitleg stond er al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het komt dus tot de HUNlijn en dan is het ineens op.
Het is wraak van de natuur voor de IJstijd. Toen kwam het ijs van boven tot aan de HUNlijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik was nieuwsgierig wat de HUNlijn was, maar de uitleg stond er al.
IJsjestijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wraak van de natuur voor de IJstijd. Toen kwam het ijs van boven tot aan de HUNlijn
Als je in Nederland bent kun je gewoon blijven lopenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe laat is het onweer, ik wilde vanavond nog lopen
Pas tegen middernacht komt het in Zeeland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe laat is het onweer, ik wilde vanavond nog lopen
Ik heb nu een ijsjequote:
Ik had gisteravond het laatste waterijsje, gelukkig ging kerel nog boodschappen doen en hij kwam thuis met meer ijsjes.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteravond het laatste waterijsje, gelukkig ging kerel nog boodschappen doen en hij kwam thuis met meer ijsjes.
Ja hotel is ook op loop afstand van mijn huisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent kun je gewoon blijven lopen
je oude of je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja hotel is ook op loop afstand van mijn huis
zegt nog geen kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksonder zie je km/h.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zegt nog geen kut.
24 wind gusts? Per minuut? Per uur?
windkracht 24 Beaufort gusts?
Wat staat hier?
Code geel, dus vermoedelijk drie druppels en een omgewaaide stoel in de tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er een omgewaaide stoel in mijn tuin ligt dan waait het wel heel hardquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Code geel, dus vermoedelijk drie druppels en een omgewaaide stoel in de tuin.
Ga me niet met droge ogen vertellen dat je dit plaatje hebt bekeken en tot de conclusie kwam dat het hier net zo heftig wordt als in Frankrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |