SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Windstoten. En de exportfunctie van imweather is een beetje brak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Watzien we hier en waarom loopt er geen tijd mee
Dank, ik was nieuwsgierig wat de HUNlijn was, maar de uitleg stond er al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou het komt dus tot de HUNlijn en dan is het ineens op.
Het is wraak van de natuur voor de IJstijd. Toen kwam het ijs van boven tot aan de HUNlijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dank, ik was nieuwsgierig wat de HUNlijn was, maar de uitleg stond er al.
IJsjestijd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wraak van de natuur voor de IJstijd. Toen kwam het ijs van boven tot aan de HUNlijn
Als je in Nederland bent kun je gewoon blijven lopenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe laat is het onweer, ik wilde vanavond nog lopen
Pas tegen middernacht komt het in Zeeland.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoe laat is het onweer, ik wilde vanavond nog lopen
Ik heb nu een ijsjequote:
Ik had gisteravond het laatste waterijsje, gelukkig ging kerel nog boodschappen doen en hij kwam thuis met meer ijsjes.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had gisteravond het laatste waterijsje, gelukkig ging kerel nog boodschappen doen en hij kwam thuis met meer ijsjes.
Ja hotel is ook op loop afstand van mijn huisquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je in Nederland bent kun je gewoon blijven lopen
je oude of je nieuwe huis?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja hotel is ook op loop afstand van mijn huis
zegt nog geen kut.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linksonder zie je km/h.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zegt nog geen kut.
24 wind gusts? Per minuut? Per uur?
windkracht 24 Beaufort gusts?
Wat staat hier?
Code geel, dus vermoedelijk drie druppels en een omgewaaide stoel in de tuin.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als er een omgewaaide stoel in mijn tuin ligt dan waait het wel heel hardquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Code geel, dus vermoedelijk drie druppels en een omgewaaide stoel in de tuin.
Ga me niet met droge ogen vertellen dat je dit plaatje hebt bekeken en tot de conclusie kwam dat het hier net zo heftig wordt als in Frankrijkquote:
Maar dat is helemaal geen gebruikelijke manier om windkracht aan te gevenquote:
Eeuhm, nee, dat was ik niet van plan je te vertellen. Ik kan heus wel plaatjes lezen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga me niet met droge ogen vertellen dat je dit plaatje hebt bekeken en tot de conclusie kwam dat het hier net zo heftig wordt als in Frankrijk
Zo'n rimpeling is juist een teken dat de energie van de storm op is en zich nu over een groot gebied verspreid.
Hier staat er voor morgen 17mmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie hier tot morgen 0.0 mm regen staan
Beaufort wordt niet gebruikt bij windstoten. Had u de windstoten in knopen gewenst?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal geen gebruikelijke manier om windkracht aan te geven
METRIC SYSTEM. Meters per seconde. Gewoon nemoal doen meej ze allequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Beaufort wordt niet gebruikt bij windstoten. Had u de windstoten in knopen gewenst?
Ben trots op jouquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, nee, dat was ik niet van plan je te vertellen. Ik kan heus wel plaatjes lezen.
Ik wil ze graag in ritsenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Beaufort wordt niet gebruikt bij windstoten. Had u de windstoten in knopen gewenst?
je was okequote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
maandag van 0900 tot 1600 geen stroom vanwege werkzaamheden
Maar je koelkast danquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ben extreem rechts en ik veroordel het ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Links veroordeeld laffe Israëlische aanval op Iran, zijn die mensen totaal zwakbegaafd of zo
of gewoon aan het strand gaan liggen en lekker bakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
ga denk ik dan maar met mijn laptop in een cafe zitten ofzo
9 uur sochtends ook echt
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Links veroordeeld laffe Israëlische aanval op Iran, zijn die mensen totaal zwakbegaafd of zo
Hoi ik ben Ayatollah Moefiemoefie, ik kom al jullie dochters en moeders verkrachten na het doodmaken en duizend atoombommen op jullie kop gooien, ongelovige teringhonden, dood moeten jullie, allemaal"quote:
Denk dat ik dan verkoold terug komquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of gewoon aan het strand gaan liggen en lekker bakken.
Nee ben er vandaag geweest . Was eindelijk weer zonquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lig je nog wel eens op het strand eigenlijk? Hoor ik niet zoveel meer over.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die gaat dan uitmaar goed ligt niets in :p
Beetje mooiweerzonnen, zo kunnen we het allemaal wel hč.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ben er vandaag geweest . Was eindelijk weer zon![]()
Afgelopen week kon het niet
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mooiweerzonnen, zo kunnen we het allemaal wel hč.
Eten en snacken zijn 2 heel verschillende takken van sport hoorquote:
Jawel maar dat zijn dan geen koelkast snacks. Ligt er een halve reep toblerone in en paar flesjes groene ice teaquote:
Sick. Die voeden zich normaliter met kakkerlakken eieren geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
@:kaneelstokje ik heb een hongerwesp te pakken, zat in mijn insectenhotel een paar
en gelijk een sluwe spin eruit gehaald voor die alles opvreet
Ja ik in rotterdam ook niet. Maar hier vind ik het niet irritant. Was alleen wat vervelend toen met die regen overstromingen vorig jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om voor elke maaltijd de deur uit te moeten
Nee oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sick. Die voeden zich normaliter met kakkerlakken eieren geloof ik.
Misschien even kijken in je schuur.
we hadden in japan een keer ontbijt in een hotel en die tafeltjes stonden zo dicht op elkaar dat ik echt bijna doordraaide. Hoorde elke kauw beweging van mevrouw smakkie naast mij. Toen heb ik mijn eten maar naar de kamer mee terug genomen en daar gegetenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee oke.
vooral ontbijt.
dat vind ik in een hotel ook altijd vervelend. op dat moment van de dag wil ik geen andere mensen zien of horen
Tussen de hippies, zweefteefjes en de dienstweigeraars.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
METRIC SYSTEM. Meters per seconde. Gewoon nemoal doen meej ze alle
mimimimiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de hippies, zweefteefjes en de dienstweigeraars.
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.quote:
Oh leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.
Vanochtend was bij lekker enthousiast bij het opstaan, wilde knuffels en heel graag wandelen. Hij komt een beetje los.
Oh pas tussen 1 en 2 uur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat je die mand niet voor niks gekocht had.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.
Vanochtend was bij lekker enthousiast bij het opstaan, wilde knuffels en heel graag wandelen. Hij komt een beetje los.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe tsjonge. Was dat nou zo moeilijk?
Atlijd die zelfde mensen die ruzie lopen te zoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]Nu heb ik nog ruzie met een andere weersite die geen GIF-animaties wil maken van het harmonie-model.
Ja, echt hč?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Atlijd die zelfde mensen die ruzie lopen te zoeken
Klotezooi. Make Another Gif Animation!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]Nu heb ik nog ruzie met een andere weersite die geen GIF-animaties wil maken van het harmonie-model.
Ik moest er zelf wel in gaan zitten zodat hij er naast kon gaan liggen. En toen was het: oh dat is wel een fijn dingquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je die mand niet voor niks gekocht had.
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.quote:
Vreemd concept.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten werken, bal.
Vanochtend al geweest.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.
Ohquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten werken, bal.
Ik doe iets verkeerd.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben druk met een "Hochbeet" bouwen.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |