quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mooiweerzonnen, zo kunnen we het allemaal wel hè.
Jawel maar dat zijn dan geen koelkast snacks. Ligt er een halve reep toblerone in en paar flesjes groene ice teaquote:
Sick. Die voeden zich normaliter met kakkerlakken eieren geloof ik.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:32 schreef FlippingCoin het volgende:
@:kaneelstokje ik heb een hongerwesp te pakken, zat in mijn insectenhotel een paar
en gelijk een sluwe spin eruit gehaald voor die alles opvreet
Ja ik in rotterdam ook niet. Maar hier vind ik het niet irritant. Was alleen wat vervelend toen met die regen overstromingen vorig jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om voor elke maaltijd de deur uit te moeten
Nee oke.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lol.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sick. Die voeden zich normaliter met kakkerlakken eieren geloof ik.
Misschien even kijken in je schuur.
we hadden in japan een keer ontbijt in een hotel en die tafeltjes stonden zo dicht op elkaar dat ik echt bijna doordraaide. Hoorde elke kauw beweging van mevrouw smakkie naast mij. Toen heb ik mijn eten maar naar de kamer mee terug genomen en daar gegetenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee oke.
vooral ontbijt.
dat vind ik in een hotel ook altijd vervelend. op dat moment van de dag wil ik geen andere mensen zien of horen
Tussen de hippies, zweefteefjes en de dienstweigeraars.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
METRIC SYSTEM. Meters per seconde. Gewoon nemoal doen meej ze alle
mimimimiquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tussen de hippies, zweefteefjes en de dienstweigeraars.
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.quote:
Oh leukquote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.
Vanochtend was bij lekker enthousiast bij het opstaan, wilde knuffels en heel graag wandelen. Hij komt een beetje los.
Oh pas tussen 1 en 2 uur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
Nu met de tijd erbij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zei toch dat je die mand niet voor niks gekocht had.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft vannacht in zijn mand in de woonkamer geslapen. Geen gejank of gepiep.
Vanochtend was bij lekker enthousiast bij het opstaan, wilde knuffels en heel graag wandelen. Hij komt een beetje los.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe tsjonge. Was dat nou zo moeilijk?
Atlijd die zelfde mensen die ruzie lopen te zoekenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]Nu heb ik nog ruzie met een andere weersite die geen GIF-animaties wil maken van het harmonie-model.
Ja, echt hè?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Atlijd die zelfde mensen die ruzie lopen te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |