Wat is dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ben druk met een "Hochbeet" bouwen.
Neequote:
Ohhhquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee wat dat in het nederlands is, maar zo'n ding voor m'n groentenplantjes:
[ afbeelding ]
Nee er zit geen patroon in voor een tijgerquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sommigen van ons moeten werken, bal.
Het gaat een beetje traagquote:
Ja zoietsquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Gewoon een verhoogde kweekbak?
Kwekbak.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
Gewoon een verhoogde kweekbak?
ik ben bang om straks naar buiten te gaan voor die hittemuurquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Ik zit nu nog in de tuin. Vanmiddag zal ik wel naar binnen verkassen als het te warm/benauwd wordt
met een reden niet? en wat is redelijk dichtbij?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik woon redelijk dicht bij het strand, maar kom er eigenlijk nooit.
Oh dat lijkt me wel handig iddquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoietsDenk dat ik er ook wieltjes onder ga maken, kan ik 'm van de zon naar de schaduw rollen
They see me rollin'quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoietsDenk dat ik er ook wieltjes onder ga maken, kan ik 'm van de zon naar de schaduw rollen
Same. Het is me vaak te druk.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben de hele ochtend al buitenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ben bang om straks naar buiten te gaan voor die hittemuur
Hou zelf je bakkes, kwekquote:
Daarom ging ik vanochtend, super rustig en goed te doen qua temperatuur.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil aan het eind van de middag naar de bios. Mag dat?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen de werkelozen en degenen die een dagje verlof hebben gepakt omdat ze onbelangrijke baantjes hebben.
Ik heb er niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met een reden niet? en wat is redelijk dichtbij?
Ik ga zo maar in de sportschool op de band, kom vanavond pas buitenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom ging ik vanochtend, super rustig en goed te doen qua temperatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |