Wel een verse dan he. Vroeger kende ik gevulde koeken alleen als die voorverpakte zooi die niet te hachelen was, tot ik een keer een verse had en die zijn wel heerlijkquote:
Die dingen zijn echt kut bij de Lidl.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Lidl hier is de komende dagen dicht. Ze gaan zelfscan kassa's plaatsen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Lidl hier is de komende dagen dicht. Ze gaan zelfscan kassa's plaatsen.
Vroegah, bij het museumquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een verse dan he. Vroeger kende ik gevulde koeken alleen als die voorverpakte zooi die niet te hachelen was, tot ik een keer een verse had en die zijn wel heerlijk
Of als er iets uit de tas rolt en je het er weer in wil doen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Het gaat op gewicht dus je moet eerst je tas neerleggen maar als je dan je portemonnee eruit haalt geeft dat ding meteen weer een error.
Het water loopt mij in de mond als ik dit lees.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vroegah, bij het museum
Bakten we s ochtends gevulde koeken af. Dat rook altijd echt fantastisch.
En dan als ze de oven uitkwamen en een beetje waren afgekoeld, dan moest ik ze klaar leggen voor de dag. En dan ging er vaak zomaar eentje opeens stuk. En dan deelde ik die met de kok (meestal waren we met opstarten met zijn tweeën)
Nog warme, vers afgebakken gevulde koeken![]()
Jaquote:
Ik krijg eigenlijk standaard wel een keer een error en dat de medewerker moet komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als er iets uit de tas rolt en je het er weer in wil doen.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het water loopt mij in de mond als ik dit lees.
Als je iets al te hard neerzet geven die dingen al een error.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Het gaat op gewicht dus je moet eerst je tas neerleggen maar als je dan je portemonnee eruit haalt geeft dat ding meteen weer een error.
Ik verwacht dat er dan nog meer gestolen gaat worden daar.quote:
Huh.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En als je meerdere producten hebt van iets dan moet je eerst het aantal invullen ipv eerst scannen en dan opplussen
Het is heel tegenintuïtiefquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Huh.Maar als ik een aantal invul , weet je toch niet wat ik ga kopen.
Loopt Gaza uit de hand dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:01 schreef bitterbal het volgende:
Zou Iran nu net zo uit de hand lopen als Gaza?
Ik ga dat heel vaak fout doen. Dat weet ik nu al.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heel tegenintuïtief
Als je 12 (dezelfde) chocoladerepen hebt, dan vul je dus eerst 12 in, en dan scan je er 1.
Dan staat het er 12x in.
Je kan ze ook allemaal 1 voor 1 scannenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga dat heel vaak fout doen. Dat weet ik nu al.
Ja, daar zal het dan wel op neer komen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ze ook allemaal 1 voor 1 scannen
Mooi voorbeeld. Uit het leven gegrepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heel tegenintuïtief
Als je 12 (dezelfde) chocoladerepen hebt, dan vul je dus eerst 12 in, en dan scan je er 1.
Dan staat het er 12x in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |