En als je dan naar buiten gaat je over straat moet zwemmen omdat er weer een wolkbreuk isquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke dag jezelf opsluiten in huis omdat het buiten te heet en te zonnig is
Elke dag dat het dit weer is, aka nooit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een stokbroodje met paté voor de lunchquote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een stokbroodje met paté voor de lunch
Het is hier superbewolktquote:
Oh goede tip!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
@:kwiwi Ik heb bookhub ontdekt, elke dag een mail met de ebooks die in de aanbieding zijn bij AmazonIs Amerikaans dus niet alle aanbiedingen zijn ook in andere landen verkrijgbaar, maar toch. Grotendeels zooi, maar soms ook pareltjes.
En de stroom wordt even de hele dag afgesloten. Al zie ik dat nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je dan naar buiten gaat je over straat moet zwemmen omdat er weer een wolkbreuk is
Nou vooruitquote:
mja das wel irritantquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stroom wordt even de hele dag afgesloten. Al zie ik dat nog wel gebeuren.
Waarschijnlijk precies op de dag dat Nattekat zijn mobiele airco heeft geīnstalleerdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de stroom wordt even de hele dag afgesloten. Al zie ik dat nog wel gebeuren.
En dat je dan geen stroom hebt voor airco.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk op buienradar bij de satellietkaart, die wolken in het zuidwesten trekken precies over mij heen, UV-index is hier 3,5-4quote:
Mobiele airco, heb je net zoveel aan als aan een dode oma.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk precies op de dag dat Nattekat zijn mobiele airco heeft geīnstalleerd
Niet iedereen heeft van die ruime kamers als jij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mobiele airco, heb je net zoveel aan als aan een dode oma.
Hier ookquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds 21 graden hier in huis. Heel verdacht.
Kun je dan wel wat leuks doen met je dode oma?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft van die ruime kamers als jij.
Samen gevulde koeken eten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je dan wel wat leuks doen met je dode oma?
Ik kinkshame niet?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je dan wel wat leuks doen met je dode oma?
Moet je even hier een uurtje komen wandelen, krijg je het vanzelf warmquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier ook
Ben net naar binnen gegaan
Vind het nu helemaal frisjes
Zit ik met twee gevulde koeken die ik niet eet.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Samen gevulde koeken eten.
Krijg je die van haar ook
Als ik hier de deur uit loop ook welquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je even hier een uurtje komen wandelen, krijg je het vanzelf warmOok wel binnen 3 minuten trouwens
Gevulde koekquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik met twee gevulde koeken die ik niet eet.
Nou dan iets anders wat je wel eet he.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zit ik met twee gevulde koeken die ik niet eet.
IJsjesquote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan iets anders wat je wel eet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |