Ze verzetten zich nog iets teveel daar.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa klein beetje wel toch ?
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij loopt er helemaal niemand Gaza uit.
Ja ik dacht, laat ik maar een voor de KSC relevant voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld. Uit het leven gegrepen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij loopt er helemaal niemand Gaza uit.
ja ik heb ook net een wasje draaien. Schande om op zo'n dag als vandaag de droger te gebruikenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Straks even de derde was ophangen en dan zijn de wasmanden weer leeg, op een paar spijkerbroeken na.
In Bacardi Lemon?quote:
Volgens mij is dat best lekker spul? om te drinken dan, zwemmen weet ik nietquote:
Moet het ook allemaal vouwen zo, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook net een wasje draaien. Schande om op zo'n dag als vandaag de droger te gebruiken
Mwa, Bacardi coconut is lekkerderquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best lekker spul? om te drinken dan, zwemmen weet ik niet
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangtquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik heb ook net een wasje draaien. Schande om op zo'n dag als vandaag de droger te gebruiken
Oakheart was het lekkerstequote:
De eerste was is al droogquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangt
Nee hoor als je het nu buiten hangt wordt het echt wel droog.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangt
Hier is het zelfs aan het afkoelen binnenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het wel verdacht dat het zolang koel blijft in huis. Het enige wat ik veranderd is tov vorig jaar dat er plisse gordijnen voor de ramen hangen.
Maar het blijft gewoon 21 graden in huis. Weird. Terwijl toch de hele dag de zon op mijn flat schijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |