Oh bij jullie daar in het oosten is het niet zo vochtig zie ikquote:
Hier is het 23,5 en het opwarmen gebeurt meestal pas vanaf een uur of 3/4quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het zelfs aan het afkoelen binnen
Eerder was het 21,4, nu is het 21,3
Oh dat valt hier reuze mee eigenlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met die luchtvochtigheid wordt het alleen maar natter ipv dat het droogt als je het ophangt
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat valt hier reuze mee eigenlijk
quote:High Temperature
31.5°C at 13:34
Dew Point
21.1°C at 13:34
ohja! Die heb ik ook thuis, maar wel met cola hoorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oakheart was het lekkersteof hoe die tegenwoordig ook heet
*Legt dekentjes klaarquote:
ik ook, maar was van plan niet te gaan drinken vandaagquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
Ik lust nu wel een bruine rum met wat cola en een ijsklontje
quote:
Spannend, hopelijk heb je 'mquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Afwas gedaan. 1798 stapjes. Nu in een biljetjesveiling. Die ik wil is zo aan de beurt
Liever Negra.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oakheart was het lekkersteof hoe die tegenwoordig ook heet
Ja dat sowieso, pure rum heb ik nooit lekker gevondenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja! Die heb ik ook thuis, maar wel met cola hoor
Billetjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan biljetjes niet goed lezen. Ik dacht huh bijtjes veiling? Of bijltjes veiling? Moest het echt nog een keer lezen.
Ook lekker, of de Reservaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever Negra.Tegelijk ben ik niet zo moeilijk als het over baco's gaat.
Ik drink ze ook niet zo vaak meer als vroeger. Gewoon omdat ik weet dat ik dan elk weekend weer aan de baco zit. Zo lekker.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook lekker, of de ReservaAl drink ik tegenwoordig 1 a 2 baco's per jaar, dus zoveel maakt het niet uit
Ik had de deur even open maar ze waren weer herrie aan het makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Het is nu 21.5 in de woonkamer, met de deur uiteraard open voor Hedwig.
Ik denk dat ze na de bouwvak een begin maken aan mijn straat + riool vervangen. Gaat tot volgend jaar zomer ook lekker veel lawaai zijn.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had de deur even open maar ze waren weer herrie aan het maken
Vanmorgen zat ik weer met de koptelefoon op buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |