Wat is daar anders aan?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever Negra.Tegelijk ben ik niet zo moeilijk als het over baco's gaat.
of je herdenkt het nu weer!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook lekker, of de ReservaAl drink ik tegenwoordig 1 a 2 baco's per jaar, dus zoveel maakt het niet uit
Ja ik drink sowieso nauwelijks meer, heel af en toe een baco of speciaal biertje, maar dat is op 1 hand te tellen per jaarquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik drink ze ook niet zo vaak meer als vroeger. Gewoon omdat ik weet dat ik dan elk weekend weer aan de baco zit. Zo lekker.
Die Reserva ken ik niet trouwens.
Negra is een donkere rum. Wat sterker van smaak en daar houd ik wel van.quote:
Nope. Nou ja. Ding ging veel te hoog ook. Toch als eerste verstandig geweest dusquote:
quote:PlayStation 5 cadeau t.w.v. ¤ 499,- bij een nieuw 2-jarig Internet (en TV) abonnement. Alleen via kpn.com
Reserva is een gerijpte bruine rumquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negra is een donkere rum. Wat sterker van smaak en daar houd ik wel van.
Zeker zo'n digital editiequote:
maar anders dan oakheart? Oh dat heet spiced tegenwoordig zie ik netquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negra is een donkere rum. Wat sterker van smaak en daar houd ik wel van.
oh, nouja dan is het ook minder jammer?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Nou ja. Ding ging veel te hoog ook. Toch als eerste verstandig geweest dus
quote:
Ja zonder discdrivequote:
Ja hier zijn ze dus tot oktober geloof ik de voegen aan het doen. Eerst de oude voegen eruit slijpen (herrie), en dan opnieuw voegen (geen herrie).quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de bouwvak een begin maken aan mijn straat + riool vervangen. Gaat tot volgend jaar zomer ook lekker veel lawaai zijn.
Zoals het hoortquote:
Ja snap ik wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze dus tot oktober geloof ik de voegen aan het doen. Eerst de oude voegen eruit slijpen (herrie), en dan opnieuw voegen (geen herrie).
Denk dat wanneer ze bij de buren bezig gaan ik naar mijn ouders verkas.
Ja, weer een hoop centjes in de zak gehoudenquote:
Durf ik niet te zeggen. Oakheart ook wel eens gedronken maar dat heeft niet voldoende indruk gemaakt om die te nemen ipv de Negra.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
maar anders dan oakheart? Oh dat heet spiced tegenwoordig zie ik net
Hier zijn ze een paar straten verderop ook zoiets aan het doen, beetje jammer dat al het zware bouwverkeer hier door de straat moet. Zit heel de tijd te trillen op de bank als er weer zo'n graafmachine of grondvrachtwagen voorbij komt gedenderdquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat ze na de bouwvak een begin maken aan mijn straat + riool vervangen. Gaat tot volgend jaar zomer ook lekker veel lawaai zijn.
mjaquote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze verzetten zich nog iets teveel daar.
Wat zit er allemaal in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |