De jumbo app geeft ‘voorlopig niet leverbaar’ aan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:14 schreef Nijna het volgende:
Even teruggelezen, ik had t laatste stuk gemist... @:exode ik sluit me aan bij wat er al gezegd is. Denk om jezelf!
Goed dat je een afspraak bij de bedrijfsarts hebt!![]()
@:Phaidra, gefeliciteerd en fijn dat hij weer naar school kan. Fijn dat er een verwijzing is naar de neuroloog, lijkt me ook wel prettig dat ze iets verder kijken...
Waarom heeft de jumbo geen gerookte kipfilet...had ik bedacht wat we zouden eten dit weekend, maar nu moet ik of naar een andere supermarkt of iets anders bedenken... zal wel andere supermarkt worden. Volgens de app van AH hebben zij wel gerookte kip.
Ik had zojuist idd de regels eens opgezocht. Mijn puber moet morgen ook, en staat in het goal. Laatste wedstrijd van het seizoen, 2 uur rijden. Wedstrijd gaat nergens meer over, het NK is al binnen. Ik hoop heel stiekem dat het afgelast word.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef Schanu het volgende:
Is er al iemand bezweken door de hitte? Ik vind vandaag wel een prima dag om op kantoor te zitten met de airco aan![]()
Morgen schijnt het hier nog warmer te worden, al gaf het RIVM aan dat het morgen juist koeler zou worden. Mijn 7 jarige moet dus morgenmiddag op het heetste moment van de dag een wedstrijd hockeyen, er is dan 33 graden voorspeld. En ik vind daar best wat van, want er is daar geen schaduw en dan die 6 en 7 jarigen in de bloedhitte laten rennen terwijl we ook nog eens maar één wissel hebben op 2 teams. Maar kennelijk moet het ontvangende team beslissen of de wedstrijd doorgaat en hebben wij daar geen zeggenschap in
Normaal wel, nu tijdelijk niet verkrijgbaar... dus ik ga wel naar appie ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht dat gewoon bij de Jumbo maar wel al even geleden, ze hebben het normaal gezien wel?
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 14:06 schreef Schanu het volgende:
Is er al iemand bezweken door de hitte? Ik vind vandaag wel een prima dag om op kantoor te zitten met de airco aan![]()
Morgen schijnt het hier nog warmer te worden, al gaf het RIVM aan dat het morgen juist koeler zou worden. Mijn 7 jarige moet dus morgenmiddag op het heetste moment van de dag een wedstrijd hockeyen, er is dan 33 graden voorspeld. En ik vind daar best wat van, want er is daar geen schaduw en dan die 6 en 7 jarigen in de bloedhitte laten rennen terwijl we ook nog eens maar één wissel hebben op 2 teams. Maar kennelijk moet het ontvangende team beslissen of de wedstrijd doorgaat en hebben wij daar geen zeggenschap in
Ja klopt, maar als ik mijn kind afmeld zijn er alsnog 6 kinderen en dus genoeg voor 2 teams van 3. En ik moet coachen dus ik moet sowieso meequote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?
Gewoon met een paar ouders kind ziek melden
Ik weet niet precies hoe het bij de jeugd is, maar bij de senioren gaat er sowieso niks automagisch, als een team te weinig spelers heeft moet de wedstrijdsecretaris de wedstrijd afgelasten, maar eigenlijk is dat pas bij <8 spelers terwijl je normaal speelt met 11. Maar vanaf 8 word je geacht te spelen. Als je aflast ivm te weinig spelers, of het nou met 7 of met 10 spelers is, krijg je als team 3 punten in mindering en mogelijk ook nog een boete. Misschien zijn ze bij jeugd soepeler, maar bij senioren vrij rigide.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voor de wedstrijd niet automagisch afgelast als je met een te klein team komt/bent?
Gewoon met een paar ouders kind ziek melden
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekkerquote:
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekker
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
Mijn man bakte pannenkoeken en ik vond nog een tube rode kleurvloeistof.
Het leek uiteindelijk net een stapel enorme salamiplakken.![]()
T wil ook altijd gekleurde pannenkoeken, ze zien er meestal niet uit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
Mijn man bakte pannenkoeken en ik vond nog een tube rode kleurvloeistof.
Het leek uiteindelijk net een stapel enorme salamiplakken.![]()
“Best” leuk toch?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ow jongens, ondanks de k#tperiode waar ik ff doorheen ga ben ik gisteren op mijn verjaardag zó verwend.
Eerst gingen ik, dochterlief en vriendlief (Ja, ik heb al een poosje het ontzettend fijn en leuk met iemand, dochterlief kent hem ook en dat gaat zo leuk en gezellig)!, daarna werd ik meegenomen voor een uurtje bowlen en had dochterlief een verrassings-ijsje met vuurwerkjes geregeld voor me![]()
![]()
![]()
En vanmorgen zei mijn nieuwe lief tegen me: pak wat spulletjes in, en zorg ervoor dat er op zijn minst spulletjes bijzitten om een nachtje weg te gaan. En nu zit ik een knetter-luxe suite van een Van der Valk hotel ergens in het zuiden van het land. Compleet met bubbelbad enzo![]()
Kijk, dat zijn fijne verrassingen! Zeker in een lastige periodequote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ow jongens, ondanks de k#tperiode waar ik ff doorheen ga ben ik gisteren op mijn verjaardag zó verwend.
Eerst gingen ik, dochterlief en vriendlief (Ja, ik heb al een poosje het ontzettend fijn en leuk met iemand, dochterlief kent hem ook en dat gaat zo leuk en gezellig)!, daarna werd ik meegenomen voor een uurtje bowlen en had dochterlief een verrassings-ijsje met vuurwerkjes geregeld voor me![]()
![]()
![]()
En vanmorgen zei mijn nieuwe lief tegen me: pak wat spulletjes in, en zorg ervoor dat er op zijn minst spulletjes bijzitten om een nachtje weg te gaan. En nu zit ik een knetter-luxe suite van een Van der Valk hotel ergens in het zuiden van het land. Compleet met bubbelbad enzo![]()
Wij keken ‘m laatst met de kinderen. Ik verwacht dat ze het ook een keer opzetten ‘s ochtends vroeg om ons wakker te makenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 19:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekker
Tofquote:Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
![]()
![]()
Hebben er een besteld, ze komen hem tussen 11 en 12 brengen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay voor de vloer @:Nijna! En kut van de wasmachine![]()
Daar kwam ik idd ook achter, toen schoonzus een nieuwe kocht, zelfs de korte progs duren een eeuwigheid. Dan vraag ik me af of dat werkelijk zoden aan de dijk zet. Gebruik zelf 30 of 44 minuten programma's, dus als die er 3 uur over zouden doen... Tijdverspilling, meer niet wmb.
Goed naar de specs kijken of anders langs een winkel gaan.
Succes iig!
Ik denk dat het niet eens gaat om geen keuzes durven maken, maar geen keuzes mogen/kunnen maken. In de situatie van Schanu, waarbij er geen keepers zijn, mag je geen wedstrijden aflasten vanwege hitte. Doe je het toch, dan kan je dus als wedstrijdsecretaris in de problemen komen. Een hitteprotocol is er dus wel vanuit de KNHB, maar komt neer op drink genoeg, ook vooraf, stop als je je niet goed voelt en als het onverantwoord warm is voor de keepers dan kan een veld onbespeelbaar worden verklaard. Het protocol is alleen - wat mij betreft - dus niet uitgebreid genoeg. Nu mag je alleen aflasten als het voor keepers onverantwoord is, maar dat geeft dus problemen als er geen keepers zijn. Ik zou zelf graag de mogelijkheid hebben om af te lasten als het voor spelers onverantwoord is, of bij 30 of meer graden verwacht, of zoiets. En je bent inderdaad wel ook afhankelijk van de ontvangende club, je mag niet als uitspelende club vanwege hitte een wedstrijd aflasten.. dus als de ontvangende club geen zin heeft om wedstrijden in te laten halen, heb je dikke pech. Allermooist zou dus zijn centrale afgelasting vanaf temperatuur X, of vanaf temperatuur X afgelast tenzij beide teams willen spelen, of zoiets.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:34 schreef Nijna het volgende:
[..]
@:Schanu, woon jij zo "in de buurt" van Hattem? Daar ben ik opgegroeid (en heb ik gehockeyd tot ik een jaar of 12 was).
Ik snap niet dat de hockeybond geen algemeen protocol heeft voor spelen in de hitte, dat het onder bepaalde omstandigheden gewoon een nee is...
Misschien durft zo'n wedstrijdcommissie dan geen keuzes te maken of misschien denken ze er helemaal niet op zo'n manier over na... ik verbaas me er nog wel eens over hoe weinig sommige mensen vooruit denken, maar ik denk vaak wat teveel vooruit![]()
Je zit natuurlijk gebonden aan de regels van de KNHB, maar die zouden hun hitteprotocol wel eens mogen herbeoordelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:25 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet eens gaat om geen keuzes durven maken, maar geen keuzes mogen/kunnen maken. In de situatie van Schanu, waarbij er geen keepers zijn, mag je geen wedstrijden aflasten vanwege hitte. Doe je het toch, dan kan je dus als wedstrijdsecretaris in de problemen komen. Een hitteprotocol is er dus wel vanuit de KNHB, maar komt neer op drink genoeg, ook vooraf, stop als je je niet goed voelt en als het onverantwoord warm is voor de keepers dan kan een veld onbespeelbaar worden verklaard. Het protocol is alleen - wat mij betreft - dus niet uitgebreid genoeg. Nu mag je alleen aflasten als het voor keepers onverantwoord is, maar dat geeft dus problemen als er geen keepers zijn. Ik zou zelf graag de mogelijkheid hebben om af te lasten als het voor spelers onverantwoord is, of bij 30 of meer graden verwacht, of zoiets. En je bent inderdaad wel ook afhankelijk van de ontvangende club, je mag niet als uitspelende club vanwege hitte een wedstrijd aflasten.. dus als de ontvangende club geen zin heeft om wedstrijden in te laten halen, heb je dikke pech. Allermooist zou dus zijn centrale afgelasting vanaf temperatuur X, of vanaf temperatuur X afgelast tenzij beide teams willen spelen, of zoiets.
En hoera voor de kipfilet![]()
Ben het helemaal met je eens inderdaad. Veiligheid zou altijd boven gemak moeten gaan, zowel bij jeugd als senioren. Bij topsport zijn er ook andere faciliteiten met koelvesten en medische staf etc waarbij iedereen gemonitord wordt, dus dat er daar dan wel gespeeld wordt prima, maar dan kan dat dus ook veilig. Zowel bij jeugd als senioren zou veiligheid gewoon leidend moeten zijn. Inclusief inlopen, inspelen en rust etc ben ik een krappe 2 uur bezig met mijn hockeywedstrijd, en ik heb meestal een gemiddelde hartslag van tussen de 150-160 in die tijd. Dat is qua inspanning echt niet heel anders dan een hardloopwedstrijd bv..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:44 schreef FlyingFish het volgende:
Voor senioren begrijp ik het nog wel, ik ben ook wedstrijdsecretaris geweest (bij honk- en softbal) maar een wedstrijd die niet doorgaat is altijd gedoe om weer in te plannen, zeker aan het eind van het seizoen. Maar bij jonge jeugd zou dat geen issue moeten zijn, die spelen vaak nog geen echte competitie. En dan nog, als je 2e/3e/6e klasse speelt dan boeit één zo’n wedstrijd toch totaal niet? Je speelt geen topsport waarbij het je werk is en je anders geen inkomsten hebt.
Ja, daar zijn we het absoluut over eens!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk gebonden aan de regels van de KNHB, maar die zouden hun hitteprotocol wel eens mogen herbeoordelen.
Ah, ik was er vanuit gegaan dat het wel competitie is, bij ons worden er ook gewoon indelingen gemaakt door de knhb per blok incl wedstrijdplanning en moeten er dwf's worden ingevuld enzo (voor O8 iig, O7 hebben we niet). Daarom ging ik er vanuit dat het ook als competitie gezien wordt. Maar als het door knhb niet als competitie gezien wordt dan scheelt dat idd in hoe makkelijk het is om als nodig iets af te lasten! Fijn dat dat bij jullie in elk geval makkelijk gaat onderlingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:20 schreef mousemicky het volgende:
Joh, als er geen keeper is, hebben we het dus over de drietallen (onder 7 en onder 8 teams). Die spelen geen competitie, en daar kunnen teams zelf besluiten af te gelasten, gewoon in overleg met de tegenstander. Tot en met de 8 tallen (9/10 jaar) is dat hier niet echt een issue. Gebeurde hier bij de jongens laatst nog vanwege te weinig spelers omdat er wedstrijden in het hemelvaartsweekend waren gepland.
F heeft vanochtend trouwens gewoon een wedstrijd gespeeld. Wel in 4*15 ipv 2*30 minuten en een keeperswissel halverwege. Het was om 9 uur al 28 graden, maar gelukkig bewolkt.
Ik zag vandaag toevallig een O12 wedstrijd waarbij een van de keepers bijna omviel en pimpelpaars uit zijn pak werd gestroopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 11:51 schreef Nijna het volgende:
[..]
Je zit natuurlijk gebonden aan de regels van de KNHB, maar die zouden hun hitteprotocol wel eens mogen herbeoordelen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toevallig een O12 wedstrijd waarbij een van de keepers bijna omviel en pimpelpaars uit zijn pak werd gestroopt.
Mijn man floot een O12 wedstrijd en heeft de wedstrijd eerder gestopt. 1 van de keepers had het ook erg zwaar en trok t bijna niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toevallig een O12 wedstrijd waarbij een van de keepers bijna omviel en pimpelpaars uit zijn pak werd gestroopt.
Ai, das minder. Hopelijk kun je vandaag terecht.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:35 schreef F_r het volgende:
Mijn dag begon al goed. Mijn kroon viel eruit bij het tandenpoetsen. Zo maar de tandarts bellen
Dank je wel!quote:Op maandag 16 juni 2025 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteerd GM![]()
![]()
Met de Tinadagen heb ik godzijdank geen ervaring
Ik heb het gevoel dat de tinadagen minder erg zijn dan de huishoudbeurs. Geen idee waarom.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Phoe iemand een koffie infuusje over?![]()
Vandaag mag ik 38 kaarsjes uitblazen maar met alles wat er speelt voelt het niet echt feestelijk, voelt vooral heel dubbel.. waarschijnlijk de laatste verjaardag dat mijn vader nog leeft...
Maar goed afgelopen zaterdag met vrienden wat gedronken, vandaag nog een taartje met de kinderen (en zkh met de jongste) en dan vroeg naar bed!
Dit weekend kaartjes gekocht voor het tina festival met mn dochter, de kaartjes krijgt ze voor haar verjaardag (31-7) en ik denk dat ze er erg blij van wordt, en ik overleef 1 dag hysterische puber meisjes vast wel![]()
Iemand ervaring met de tina dagen?
Ooh de huishoudbeurs heb ik overleefd dus komt goed danquote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de tinadagen minder erg zijn dan de huishoudbeurs. Geen idee waarom.
Gefeliciteerd. Hopelijk kun je mooie herinneringen maken en heb je een fijne dag ondanks alles
Ik heb ooit de 9-maanden beurs overleefd.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh de huishoudbeurs heb ik overleefd dus komt goed dan
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Phoe iemand een koffie infuusje over?![]()
Vandaag mag ik 38 kaarsjes uitblazen maar met alles wat er speelt voelt het niet echt feestelijk, voelt vooral heel dubbel.. waarschijnlijk de laatste verjaardag dat mijn vader nog leeft...
Maar goed afgelopen zaterdag met vrienden wat gedronken, vandaag nog een taartje met de kinderen (en zkh met de jongste) en dan vroeg naar bed!
Dit weekend kaartjes gekocht voor het tina festival met mn dochter, de kaartjes krijgt ze voor haar verjaardag (31-7) en ik denk dat ze er erg blij van wordt, en ik overleef 1 dag hysterische puber meisjes vast wel![]()
Iemand ervaring met de tina dagen?
Dat kon ik idd gelukkig. Niks meer aan te doen. Donderdag restant trekken en dan plan van aanpak. Ik zit dus maanden met een gat in mijn gebit.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai, das minder. Hopelijk kun je vandaag terecht.
Ik heb oprecht al een jaar of drie, vier een missende kies en ik mis hem echt nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat kon ik idd gelukkig. Niks meer aan te doen. Donderdag restant trekken en dan plan van aanpak. Ik zit dus maanden met een gat in mijn gebit.
Ik vind zo'n gaat echt niks. Ik vrees dat het een brug wordt. Ik heb holtes in mijn kaakbot dus ik verwacht te weinig bot te hebben voor een implantaatquote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef exode het volgende:
Ik mis al een paar jaar een kies na het trekken en het is wel lastig, want het tandvlees moet extra onderhouden worden en de tanden ernaast hebben inmiddels gevoelige tandhalzen door terugtrekkende tandvlees.
Maar het alternatief, een brug of implantaat zag ik ook niet zitten.
Dat probeer ik ook vaak, maar niet op alle tijdstippen zit er iemand aan de balie bij onze praktijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Ja dat had ik ook gedaan. Dank heb ik nog alle keus. Zeker omdat ik voor drie tegelijk plan en een maandagmiddag over het algemeen altijd wel kan zonder sporten/werken van mezelf of de kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Liefst als eerste 's morgens, het is hier aan het eind van de straat, dus ideaal, kunnen we daarna naar school e.d.
Ik heb nog een melkkies, ik hoop dat die nog een tijd blijft zitten, maar hij dondert er een keer uit en dan moet er wel iets, want het is mn eerste kies en anders heb ik zo'n gat voor in mijn mond.
Dat is onpraktisch, hier over het algemeen wel om half 9, gelukkig.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook vaak, maar niet op alle tijdstippen zit er iemand aan de balie bij onze praktijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:44 schreef Schanu het volgende:
, 8 jarige dochterlief loopt echter bij speciale tandheelkunde en daar is het echt een crime om een afspraak te maken.
Om vergelijkbare redenen hebben wij er een tijd geleden de tondeuse opgezet. Ongeveer 10mm bovenop. Stond verrassend goed. Maar dat moet je kind ook ok vinden natuurlijkquote:Ik heb voor de 8 jarige wel een afspraak gemaakt bij de kapper. Zij heeft best dik/veel haar wat ervoor zorgt dat ze eigenlijk altijd klitten heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja hier een afspraak moeten verzetten vorige week, die stond eigenlijk gepland in juni maar het wordt nu 6 oktoberquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Onze gaat in het WKZ, ik kon eind mei een afspraak plannen voor begin augustus
[..]
Om vergelijkbare redenen hebben wij er een tijd geleden de tondeuse opgezet. Ongeveer 10mm bovenop. Stond verrassend goed. Maar dat moet je kind ook ok vinden natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:34 schreef exode het volgende:
Eerste officiele consult bij de coach gehad. Erg prettig en ja met eyeopeners.
We gaan verschillende dingen opstarten want zij kijkt naar het geheel en niet 1 probleem. Precies waar ik naar op zoek was.
Gisteren was ook even vervelend, maar we (verloofde en ik) hebben het van ons af laten glijden.Fijn dat de eerste afspraak met jouw coach prettig was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:19 schreef Nijna het volgende:
[..]
Fijn dat de eerste afspraak met jouw coach prettig was!Dat deden we altijd met als gevolg dat alleen mijn familie steeds kwam op Juul haar verjaardag en dat vind ik erg stom voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De data gaan tot 4 weken vooruit in de prikker, ik heb heel sneaky gekeken in de uitnodigingen van de neefjes en nichtjes. Standaard 3 weken voor het feestje. Dus kort dag is gelul. Gewoon geen moeite willen doen.
Binnen die familie heeft de helft ruzie met elkaar sinds een paar maanden. Wij houden ons daarbuiten. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik een erg vreemde schoonfamilie heb die niet bepaald close met elkaar zijn. Voor verloofde (en nu dus ook Juul) vind ik het vooral erg sneu.
We gaan er een topfeest van maken in ieder geval.
Dit vind ik toch zo bizar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:11 schreef Schanu het volgende:
Ik heb Jewel gevraagd wat ze wil met haar haren, en ze wil zelf hetzelfde kapsel als 2 jaar terug, of misschien nog wel wat korter. Vorige keer wilde de kapper het niet opscheren aan de achterkant, iets met een 'kippenkontje' zoals ze het noemde, nu misschien toch vragen of ze dat wel wil doen en dan van voren iets langer houden. Ben benieuwd en vind het stiekem spannend omdat ze dan zo'n ander koppie krijgt
Ik snap je, maar ik zal hem nuanceren want het staat er nu idd wat vreemd: ze raadde het enorm af want gaf aan dat dat niet mooi is, en ik heb haar advies aangenomen omdat ik daar echt geen kijk op hebquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik toch zo bizar.
De NS weigert je toch ook niet naar Amsterdam te brengen omdat ze daar Ajax stom vinden
Maar dan is het toch dat zij dat niet mooi vindt, wil niet zeggen dat het niet mooi is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:57 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik zal hem nuanceren want het staat er nu idd wat vreemd: ze raadde het enorm af want gaf aan dat dat niet mooi is, en ik heb haar advies aangenomen omdat ik daar echt geen kijk op heb
@exode Als ze een kaartje kan waarderen, wil ik met alle liefde een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:48 schreef exode het volgende:
[..]
Dat deden we altijd met als gevolg dat alleen mijn familie steeds kwam op Juul haar verjaardag en dat vind ik erg stom voor haar.
De data gaan tot 4 weken vooruit in de prikker, ik heb heel sneaky gekeken in de uitnodigingen van de neefjes en nichtjes. Standaard 3 weken voor het feestje. Dus kort dag is gelul. Gewoon geen moeite willen doen.
Binnen die familie heeft de helft ruzie met elkaar sinds een paar maanden. Wij houden ons daarbuiten. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik een erg vreemde schoonfamilie heb die niet bepaald close met elkaar zijn. Voor verloofde (en nu dus ook Juul) vind ik het vooral erg sneu.
We gaan er een topfeest van maken in ieder geval.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:57 schreef Hupje het volgende:
Wij gingen toen ik klein vroeger iedere zondag naar opa en oma. In dat dorp woonde de hele familie behalve wij. Wij woonden op een uur rijden afstand.
Doet mijn moeder ook de helft van de tijd.quote:en noemde ze me bij het afscheid de naam van mijn zus. Zo geïnteresseerd is ze
Heftig, vind ik dat. En verdrietig. De reactie van mijn schoonvader toen ik zwanger was, verdient echt geen schoonheidsprijs, maar inmiddels ziet hij onze zoon wel echt als zijn kleinzoon. Hij heeft okk zijn achternaam, dat scheelt allicht. Maat mijn vrouw en ik komen allebei uit gezinnen met 100 scheidingen dus we weten uit ervaring dat bloed niet alles zegtquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:35 schreef Schanu het volgende:
Hoe kan je nou niet je kleinkinderen uitnodigen als opa en oma zijnde als je 50 jaar bent getrouwd en/of 75 bent geworden en dit dus wel viert. Ik sta echt versteld![]()
Mijn schoonouders zijn vrijdag 40 jaar getrouwd, ze nemen ons (kinderen en kleinkinderen) van vrijdag tot en met maandag mee naar een camping. Die kleinkinderen zijn hun grootste trots, en ook al wordt er voor ons soms echt wel duidelijk onderscheid gemaakt tussen de kleinkinderen (die van zwager worden op veel vlakken voorgetrokken op die van ons en zullen altijd een streepje voor hebben, dat vrouwlief ze niet gedragen heeft en ze dus niet echt van hun 'bloed' zijn zal daar allicht in meespelen), ze zullen er nooit over peinzen om de kleinkinderen niet of gedeeltelijk niet deel te laten nemen aan zo'n viering.
Mijn moeder nog net niet. Maar hey, ik ben ook de dochter die wél in de buurt (zelfde provincie) woont en niet degene die geëmigreerd isquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ben jij mij?
[..]
Doet mijn moeder ook de helft van de tijd.
Ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heftig, vind ik dat. En verdrietig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook.
Hebben ze dat ook zo uitgesproken @:schanu of is het jullie gevoel erbij?
Wij hebben allebei 1 biologisch kind. Ik heb bij mijn ouders nooit verschil gemerkt, die hebben dat ook zo uitgesproken. Van de schoonouders had ik dat wel verwacht maar bleek tot mijn verbazing onterecht.Nooit letterlijk uitgesproken door de schoonouders gelukkig, maar het gevoel hebben we beiden eigenlijk van meet af aan wel gehad. Het zal niet helpen dat vooral de oudste echt ontzettend op mij lijkt en mijn schoonmoeder mijn familie niet kan luchten (mijn moeder haar ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en vindt dat ik een tik van de molen heb gehad (ja dat is wel letterlijk uitgesproken). Zwager heeft wel eens de 'grappige' opmerking gemaakt dat het geen 'echte *insert achternaam*' zijn (ze dragen de achternaam van mijn vrouw).
Prachtig dit, hahaquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een foto van mijn schoonvader, vrouw en zoon en je zou zó zeggen dat ze dezelfde genen hebben. Zij hoort ook vaak hoe hij op haar lijkt. Ik nooit
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef Schanu het volgende:
[..]
Prachtig dit, hahahier leken de kinderen de 1e paar jaar echt heel erg op mijn vrouw. Dat ze alle drie blond waren met blauwe ogen en ik bruin met groen/bruine ogen had daar misschien wat mee te maken
. Maar zelfs de huisarts zei op enig moment tegen mijn vrouw: ik weet dat jij ze niet gedragen hebt, maar waren het dan wel jouw eitjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag terug naar de tandarts dan gaan ze alle wortels verwijderen zie er wel tegenop.
Ik herken dit helemaal niet. Mijn schoonouders zijn stapelgek op onze kinderen. Daar zijn er ook veel minder kleinkinderen overigens en opa en oma zijn al met pensioen en hebben dus relatief veel tijd voor ze. Mijn eigen moeder heeft 8 kleinkinderen (en er komen er wrs nog veel en veel meer) en werkt nog en heeft een pleegdochter in huis. Mijn kinderen hebben echt minder met haar. Ze is ook veel strenger en lomper en er is vaker onenigheid of discussie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk wel dat een kind van je dochter bijzonderder is dan die van je zoon, puur omdat je dochter de moeder is en je er daardoor sowieso veel meer bij betrokken wordt. Ik hoef mijn schoonmoeder niet direct na thuiskomst bij mij over de vloer. Mijn eigen moeder daarentegen is anders en wel welkom, hoe oneerlijk dat wellicht ook is.
Ik zie het bij mijn broer ook, mijn ouders hebben een veel betere band met mijn kinderen, dan hun kinderen hebben. En dat komt niet alleen door de baby-tijd en zwangerschap, maar ook omdat de moeder een veel grotere stempel drukt op de opvoeding, en mijn stijl dus beter past bij die van mijn ouders, dan die van mijn schoonzus. Ik vermoed dat schoonouders met mij hetzelfde hebben in vergelijking met hun dochter en dat is ook prima.
Overigens zijn mijn kinderen alle drie niet van mijn man als je op uiterlijk af zou gaan
Haha gelukkig is het mysterie opgelost!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:06 schreef exode het volgende:
Al dagen hangt er een rare bloemige geur in de badkamer, het toilet en B zijn slaapkamer. Een oude vrouwen parfum. We konden maar niet vinden waar dat vandaan kwam tot vannacht. B had een bloedneus en kwam met zijn neus vol toiletpapier naar ons toe. Hij heeft altijd een rol staan omdat die bloedneuzen in hooikoortstijd vaker voorkomen. Zegt ie heel droog 'Ik weet waar die gore lucht vandaan komt, het wc papier stinkt!'
Wij kopen altijd de neutrale Page maar ik denk dat er verkeerde rollen zijn verpakt. Zit een duidelijke bloemengeur aan. Ander pak opengemaakt, geurloos.
Mysterie opgelost.
Maarrr.. hij heeft het wel gedaan..!quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:15 schreef Troel het volgende:
Mijn oudste heeft vandaag mijn nagellak verwijderd. Een paar kreten in willekeurige volgorde:
Waarom doe je eigenlijk nagellak op
Je poot stinkt
Sorry, ik giet je helemaal onder dit spul
De volgende keer dat je gaat fietsen moet je maar geen nagellak op doen
Het stinkt echt heel erg
Waarom kan je dit niet zelf doen
Hij had niet echt een keuzequote:Op donderdag 19 juni 2025 12:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Maarrr.. hij heeft het wel gedaan..!
Ach, er fietst iemand een stukje voor 'm. Dat helpt vast :-Dquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:34 schreef exode het volgende:
Ik stuur voortaan Juul wel naar je toe Troel, die is gek op nagellakken, verwijderen, weer opnieuw lakken etc. Ik heb momenteel glitternagellak met paars, roze en groen op mijn teennagels. Handig zo'n nagelstudio aan huis.
B komt zo uit school en dan gaan we voor de 5e en tevens laatste keer de fietsexamen route fietsen. Hij heeft morgen zijn fietsexamen en de 4 keer hiervoor fietste hij minstens 3 keer verkeerd. Hij negeerde de bordjes en ging de bekende routes fietsen. Hopelijk is hij morgen wel gefocust.
Hij gaat als eerstequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, er fietst iemand een stukje voor 'm. Dat helpt vast :-D
Nee joh, echt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik leerde fietsen een week voor mijn fietsexamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik werd vanmorgen gebeld voor de intake van Jewel bij Dr. Bosman. En vanmiddag werd ik opnieuw gebeld door dezelfde receptioniste, die al een beetje moest lachen, voor de intake voor mijzelf een week later. Medio augustus zijn we dus beiden aan de beurt![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef Schanu het volgende:
Succes met het fietsexamen voor B morgen!!
Wij komen net bij de kapper vandaan, meer dan een uur gezeten en tot 2 keer toe moeten vragen of het korter kan. Vinden kappers het spannend om het haar van een jong meisje kort te knippen ofzo? Jewel was er zelf ook heel duidelijk in, 'tot net onder mijn oren'. Knipte ze het eerst tot de schouders.... en daarna maar een heel klein stukje extra eraf omdat ook deze kapster aangaf beter niet op te knippen aan de achterkant omdat Jewels haar een slag heeft en het dan gaat 'springen'. Dus uiteindelijk maar alles op 1 lengte laten knippen met laagjes, ipv voor langer en achter opknippen. Ze is er zelf heel blij mee, dat is waar het om gaat:Mooi kapsel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik werd vanmorgen gebeld voor de intake van Jewel bij Dr. Bosman. En vanmiddag werd ik opnieuw gebeld door dezelfde receptioniste, die al een beetje moest lachen, voor de intake voor mijzelf een week later. Medio augustus zijn we dus beiden aan de beurt![]()
Ik had zelf vroeger kort haar en achter opgeknipt. Tja ik werd wel eens als jongen aangezien, maar dat maakte me echt niet uit. Was ook wel een beetje een Tom-boy vroeger.
En super fijn dat jullie in augustus allebei terecht kunnen!
@exode fijn dat deze keer oefenen goed ging met het letten op de route. Hier stonden bij de meeste afslagen ouders om te kijken of ze het goed deden (en evt sturen als ze een bordje misten).
Dit vind ik emancipatoir een bijzonder moeilijke post.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk wel dat een kind van je dochter bijzonderder is dan die van je zoon, puur omdat je dochter de moeder is en je er daardoor sowieso veel meer bij betrokken wordt. Ik hoef mijn schoonmoeder niet direct na thuiskomst bij mij over de vloer. Mijn eigen moeder daarentegen is anders en wel welkom, hoe oneerlijk dat wellicht ook is.
Ik zie het bij mijn broer ook, mijn ouders hebben een veel betere band met mijn kinderen, dan hun kinderen hebben. En dat komt niet alleen door de baby-tijd en zwangerschap, maar ook omdat de moeder een veel grotere stempel drukt op de opvoeding, en mijn stijl dus beter past bij die van mijn ouders, dan die van mijn schoonzus. Ik vermoed dat schoonouders met mij hetzelfde hebben in vergelijking met hun dochter en dat is ook prima.
Overigens zijn mijn kinderen alle drie niet van mijn man als je op uiterlijk af zou gaan
Eens! Op zulke momenten mis ik echt het duimpje naar beneden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik emancipatoir een bijzonder moeilijke post.
Maar goed dat ik het met een vrouw doe en dit soort overwegingen geen rol spelen.
Ik begrijp niet wat emancipatie hiermee te maken heeft?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik emancipatoir een bijzonder moeilijke post.
Maar goed dat ik met een vrouw ben en dit soort overwegingen geen rol speelt.
Ik wilde mijn nu exschoonmoeder niet bij de bevalling hebben (mijn moeder was er wel maar die was er om mij te ondersteunen omdat ik dat van mijn ex niet hoefde te verwachten). Maar na de bevalling waren ze van harte welkom in het ziekenhuis (en bij de tweede thuis). Als mijn ex mij had kunnen steunen, was mijn moeder er ook niet bij geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:01 schreef BE het volgende:
Het is DE reden dat ik me altijd heel open heb opgesteld naar mijn schoonouders (en ook de moeder van mijn vorige vriend in een langdurige relatie). Je zal maar die moeder van een zoon zijn en buiten spel gezet worden.![]()
Zo sneu vind ik dat... Zo vaak lees ik dat 'mijn eigen moeder mag wel meteen komen, maar mijn schoonmoeder niet hoor'. Daar sta je dan en je hebt het er maar gewoon mee te doen.
(Los van wat voor types dat zijn of ze het er zelf naar gemaakt hebben of wat dan ook, maar het pure feit dat het de schoonmoeder is maakt dat ze op achterstand staan.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader heeft overigens ook pas na de geboorte (ongeveer tegelijkertijd met de ex schoonoiders) kennis gemaakt met zijn kleinkinderen. En in beide gevallen zijn de opas en omas gewaarschuwd dat de bevalling begonnen was.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik vind het qua structuur nog het meeste te vergelijken met een grote erwt, maar da's ook niet hetzelfde qua smaak... Gewoon een keer proberen dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten. Waar smaakt het naar?
Afgelopen week de zwemvierdaagse gedaan met mn duo, 4 avonden 20 baantjes zwemmen (10 voor de jongste) Het was veel geregel en soms vooral haasten aangezien mijn vader sinds dinsdag in t zkh ligt met een longontsteking... Maar ze hebben het weer geflikt!
Het heeft géén specifieke smaak. Beetje flauwtjes misschien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten. Waar smaakt het naar?
Afgelopen week de zwemvierdaagse gedaan met mn duo, 4 avonden 20 baantjes zwemmen (10 voor de jongste) Het was veel geregel en soms vooral haasten aangezien mijn vader sinds dinsdag in t zkh ligt met een longontsteking... Maar ze hebben het weer geflikt!
Linzen kon mijn moeder ook al zo lekker klaarmaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag geen kikkererwten meer.
Linzen mis ik meer!
Wij hebben altijd alleen maar mijn moeders kant van de familie gekend en mijn zus is de enige en beide families die kinderen heeft. Mijn ouders en haar schoonouders hebben elk drie kinderen. De opa's en oma's maken geen verschil.
En mijn kind haat het. Zo jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
Onze kikkererwtenconsumptie is echt gigantischIk geloof dat ik minstens 200 gram per persoon zou nemen
Ik vindt peulvruchten sowieso heel handig voedsel, goedkoop, voedzaam en de kinderen zijn er dol op.
Ja eindelijkquote:
Ik zou zeggen ga naar die van mijn zus maar no kids 🤣.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:46 schreef vencodark het volgende:
We waren gisteren naar een trouwerij van een vriendin van mij. Dochter en ik zijn samen gegaan.
Verder kende we niemand zo gauw.
Z. had er superveel zin in, mooi maken, tasje mee, nieuwe outfit uitgekozen etc.
Ze was zulk goed gezelschap! Niet verlegen en in geen elk opzicht dan ook teveel.
Na de ceremonie was het bbq bij die vriendin thuis.
Flinke tuin, een aantal kinderen en voldoende beweegruimte.
Ze viel ook wel op met haar Hindoestaanse uiterlijk tussen al die blonde, blanke kindertjes.![]()
En kletsen tegen vreemden. Helemaal in haar element.
Ze at zelfs gamba’s.En dit is een moeilijke eter!
Ze zei achteraf ook dat dit het leukste feestje ooit was. Beter dan haar verjaardag! En ze wilde vanmorgen graag de tijd terugdraaien.
We moeten meer trouwerijen hebben.
Ja maar hij voldeed verder niet aan het lijstje van oververhitting... naja in elk geval iets om rekening mee te houden in de toekomst en vanmiddag lekker een poosje afkoelen in het zwembad.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:55 schreef exode het volgende:
GM,'mijn' Google zegt juist dat je koorts krijgt door oververhitting.
Lekker rustig aan doen, afkoelen en veel drinken.
Ik denk ook dat het aan de hitte ligt. Mijn dochter kan er ook letterlijk ziek van worden met koorts. Opletten dat ze genoeg drinkt helpt wel wat en schaduw zoekt ze zelf wel op.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niemand gesmolten hier? Jeutje wat was het warm gisteren...
Ik heb een vraag of iemand het herkend, afgelopen donderdag heeft mn zoon een sportdag gehad, hele dag in de zon bezig, had hem wel een pet opgezet, Bij thuiskomst was hij niet lekker, en bleek hij koorts (38.8) te hebben, vrijdag was hij nog moe maar geen koorts meer, Gisteren had hij een feestje, en prompt gisteravond weer koorts (39.1) Na een nacht slapen in de airco is nu weer koortsvrij en fris..
Als je googlet is koorts door hitte onmogelijk en is hij ziek maar ik denk dus wel dat het aan de warmte ligt. Iemand ervaring?
Ik heb mij heel veel jaar bij mijn vakantiebaantje als (strand)badbewaking erg vermaakt. Juist ook met zulk zomers weer. De tijd gaat veel sneller bij drukte dan wanneer er niks te doen is, dacht ik dan altijd maar. Was echt een toffe tijd.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb dit weekend weer ‘geluk’. Mn werkweekend met dit weer.![]()
Wel aan een zwembad, maar niet er in.
Maar zonder gekheid, ik hou er van, al zou ik er natuurlijk ook zelf wel eens in willen springen.
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wel gek dat Google een zonnesteek bijvoorbeeld niet kent
Oh, dat zei GM, dat je volgens Google geen koorts kan krijgen van warmte.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik krijg gewoon zoekresultaten.
Heb ook prima gewerkt hoor dit weekend. Heb ook absoluut geen hekel aan m’n werk. Gezellige collega’s ook, dus dat is heel fijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:10 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb mij heel veel jaar bij mijn vakantiebaantje als (strand)badbewaking erg vermaakt. Juist ook met zulk zomers weer. De tijd gaat veel sneller bij drukte dan wanneer er niks te doen is, dacht ik dan altijd maar. Was echt een toffe tijd.
Ik geef dit seizoen nog 1 zwemles als vrijwilliger en dan stop ik er (weer) mee. Dan heb ik met een onderbreking van een jaar of 10 in totaal bijna 14 jaar zwemles gegeven. Toen ik gisteren vertrok op het zwembad dacht ik wel even, ai, waarom ga ik stoppen, ik ga dit wel missen. Maar de tijd die overblijft is ook welkom. En ik heb al gezegd dat ze me nog wel eens als invaller kunnen vragenMaar niet meer structureel.
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik bracht zoon en zn bestie net naar ZiggoDome, ze hebben tickets voor Fluffy. Nou vond ik het best wel druk daar, blijkt ook Robbie Williams in de Arena te staan🙉. Had ik even gemist![]()
Moet ze vanavond ook ophalen maar vrees dat dat een dingetje gaat worden.
Ik ga morgen naar robbie. Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.
Oh wat had ik graag naar Robbie gegaan... maar ja, soms moet je keuzes maken.
Komende week verplicht thuiswerken vanwege de Navo top. Ik vind het helemaal prima.
Dan was je dochter er mooi voor alle druktequote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.
Oh wat had ik graag naar Robbie gegaan... maar ja, soms moet je keuzes maken.
Komende week verplicht thuiswerken vanwege de Navo top. Ik vind het helemaal prima.
Leuk!! Heel veel plezier!quote:
Oh echt.. oops.. nou ja dan moet ze maar een rondje lopen ofzo. Ze staat wel bij de uitgang geparkeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan was je dochter er mooi voor alle drukte![]()
Ik keek net, beide eindigen om 22.35u![]()
Was met Toto in Arnhem, dochter en schoonzoon met de auto en ergens tig verder geparkeerd en terug nog bijna een uur in de parkeergarage stilgestaan. Hoop ik dat Robbie vanavond uitloopt![]()
Jaa, die Navo top! Lekker dat je verplicht moet thuiswerken want daar is écht geen doorkomen aan. Rond Schiphol is ook het nodige afgesloten en wat niet is afgesloten, gelden snelheidsbeperkingen. Toen ik vorige week naar dochter reed, stonden de borden al klaar. Die omgeving ook maar even vermijden.
Veel plezier morgen @:F_r!
Zoon en ik zijn vorige week wezen fietsen naar Duran Duran in Ziggo. Denk dat wij als eersten weer thuis waren![]()
Komt vast goed, met wat geduldquote:Op zondag 22 juni 2025 20:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!! Heel veel plezier!
[..]
Oh echt.. oops.. nou ja dan moet ze maar een rondje lopen ofzo. Ze staat wel bij de uitgang geparkeerd.
Enerverend dagje. Dat zijn ook naar wonden.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:41 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond vandaag juist wel redelijk goed te doen! Vrij weinig directe zon en zelfs een miezerbui.
Wij vierden vanmiddag de verjaardag van de meiden voor familie en vrienden. Een half uur na de start komt zoon huilend naar beneden met z’n handen onder het bloed. Die was aan de deurpost blijven hangen en had een stuk van zijn duim ontveld. Bloedde als een malle en helemaal overstuur natuurlijk. We hebben een XL wasbak en die zat helemaal onder. Echt absurd hoeveel zo’n relatief klein wondje kan bloeden… Na overleg met de huisartsenpost hebben we de boel verbonden (lang leve Lala die twee jaar geleden uit haar bed viel met een gebarsten kin waardoor ik toen gelijk de EHBO trommel goed gevuld had met o.a. vettige gaasjes, tip voor iedereen). En ondertussen kwam er allerlei bezoek binnen, want het was net prime time daarvoor. Zoon heeft de rest van de middag ook zo bleek als een spook tv gekeken op de bank. Pas na een uur of vier kwam er weer echt kleur in zn gezicht.
Was weer een enerverende dag dus! En nu weer een tafel vol zooi erbij waar we plek voor moeten maken
Neuh, ben nog thuis. Hij belt me als ze Ziggo uitgaan. Dan moeten ze nog een minuut of 10 lopen en dan ben ik er ook.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:01 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben helemaal boven en in de woonkamer airco laten installeren. In onze slaapkamer hangt een plafondventilator. Vooralsnog voldoet het.
Dus extra rondje rijden @:mushanga71 ?
A vertelde dat er een mogelijkheid tot foto en meet en greet was. Kostte ¤ 520 per persoon... en het was er dus heel druk he... makkelijk verdienen zo.
Oh A appt.. het is afgelopen. Half uur uitloop maar het was geweldig.
Whaha de mijne kocht een t-shirt.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Neuh, ben nog thuis. Hij belt me als ze Ziggo uitgaan. Dan moeten ze nog een minuut of 10 lopen en dan ben ik er ook.
Zoooo dan, das nog es snel verdient![]()
Ah, nog niks van zoon. Hij kocht wél een funko voor 30 euro. Heeft ie meer aan dan een foto![]()
Wel thuis voor jouw dochter!
quote:Op zondag 22 juni 2025 23:09 schreef Kyara het volgende:
AircoWij hebben op de kamers van de meiden (op zolder) en op de werkkamers. De slaapkamers op de 1e etage hebben pech maar die zijn nog wel redelijk oke te houden met ramen open.
Ik vond het vandaag ook best meevallen. We gingen naar een plas en dat vond ik niet echt heel warm. En het begon nog te regenen ook
Hier was het vanmorgen bewolkt maar benauwd. Het was 29 graden in de tuin en er stond geen zon. Toen ging het miezeren en werd het klam. Daarna weer droog en benauwd/drukkend. Sinds 17.30 waait het behoorlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bah! Gisteren in Zoetermeer ook iemand uit het water gehaald. Het weer aan de orde van de dag.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Slim!quote:Op zondag 22 juni 2025 23:12 schreef Vicky het volgende:
[..]
Whaha de mijne kocht een t-shirt.
A appte, ze komt morgen pas thuis. Is nog een uur onderweg, zou eerst dr vriend nog thuis moeten brengen en dan nog 20m naar huis moeten rijden. Heeft ze geen zin in, snap ik.
Oh shit!quote:Op zondag 22 juni 2025 23:36 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Slim!
Ik heb mezelf klemgereden![]()
Er is een weg afgesloten, al langer en nu zijn zo ongeveer ALLE WEGEN AFGESLOTEN dus of ik ooit thuiskom...
Dies niet afgeslotenquote:
Wat een gedoe. Sterkte ermee. Hopelijk lost de ellende snel opquote:Op zondag 22 juni 2025 23:43 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dies niet afgesloten![]()
Ik heb net 10 meter gereden in stukjes van 0,50 meter![]()
En een taxi die naast me ging staan op een 1 baans weg en me probeerde weg te duwen. Ik duw harder![]()
Bus achter me staat ook klem.
Thanx! Ben nog niet eens bij zoonquote:Op zondag 22 juni 2025 23:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Sterkte ermee. Hopelijk lost de ellende snel op
Volgende keer toch maar op de fietsquote:Op zondag 22 juni 2025 23:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thanx! Ben nog niet eens bij zoon![]()
En ik woon in de buurt he![]()
Denk dat dat beter is jaquote:
Dan was je vanuit Paris eerder thuis geweest dan ik met dat rotstukkie.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooh man ik had echt gisteren naar Beyonce in Parijs moeten gaan, dat was zo tof, met JayZ.
En weer aan het werk
Op zich is er goed over geïnformeerd vanuit de gemeente en socials. OV rijdt inderdaad. Maar het blijft gewoon ruk als er calamiteiten zouden zijn ofzo. Het voelt niet prettig dat je dan zo beperkt bent.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:03 schreef Mushanga71 het volgende:
Lekker zo'n weekje @:Phaidra, even me time hoor![]()
Jaa, drama die Navo top! Dochter woont waar jij woont en die werkt thuis, hoop ik. Één weg is nog wél open maar daar is op veel delen de snelheid teruggebracht wegens verwachte drukte. Maw, je komt er niet doorheen.
OV rijdt wel, dacht ik. Maar toetsweek met eerder van huis moeten...
Ze konden toch op de fiets of met het OV?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:33 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan was je vanuit Paris eerder thuis geweest dan ik met dat rotstukkie.
Heen, inclusief bestie halen, 37 minuten, terug, inclusief bestie thuisbrengen, 70 minuten
Heb net een klacht bij de gemeente ingediend. Wie het bedacht heeft om alle doorgaande wegen finaal af te sluiten.
Wat kort. Ik weet niet anders dan dat welpen altijd een volle week op kamp gaan. Mijn zoon gaat dit jaar voor het eerst een week, maar heeft er al twee keer één nacht en één keer twee nachten op zitten sinds hij in september gestart is.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:30 schreef exode het volgende:
Ja, volgend jaar zit ze bij de Welpen, die gaan 2 keer per jaar op kamp, 1 x 2 nachten en 1 x 4 nachten dus het was een goede generale.
Ze gingen pas om 11 uur slapen dus ze was lekker moe. In haar eigen bedje was ze meteen knockie gisteren.
Kan, maar dan nog zouden ze apart moeten reizen. Daarbij mag zoons bestie om die klok ook echt niet alleen reizen en die is 1,5 jaar ouder.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Metro kan toch?
Geen idee, wij gingen op die leeftijd vanuit Limburg naar Prince in de Kuip met het OV en we keken wel hoe we thuis kwamen, er waren ook nog geen mobiele telefoons.
En heel erg dit. Wat toen allemaal normaal was, is dat nu niet meer. Wereld is zoo veranderd en niet alleen ten goede.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:18 schreef Tink89 het volgende:
Wij waren ook een tikkie zelfstandiger dan de zoon van Mush, maar ik denk nu ook weleens 'pfoeh, dat dat goed afgelopen is...'. Dus snap enige voorzichtigheid ook wel.
Mwah, de dochters van mijn zus doen het allemaal hetzelde als wij dat deden hoor, die wonen in Utrecht, reizen ook al jaren gewoon met het nachtnet en zo.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog zouden ze apart moeten reizen. Daarbij mag zoons bestie om die klok ook echt niet alleen reizen en die is 1,5 jaar ouder.
Ik liep vroeger ook rustig alleen naar huis nadat ik net de laatste bus had gehaald. Of ik fietste alleen midden in de nacht naar huis.
[..]
En heel erg dit. Wat toen allemaal normaal was, is dat nu niet meer. Wereld is zoo veranderd en niet alleen ten goede.
Kon je vroeger een ram voor je kop krijgen, is er nu eerder kans op een mes tussen je ribben of erger, bijvoorbeeld.
Maatschappij is zoveel harder geworden en zolang zoon minderjarig is, doe ik het op mijn manier.
Bij deze Scouting iig niet. De welpen gaan in het voorjaar 2 nachten in een weekend en in de zomervakantie 4 nachten. De Scouts gaan wel een week. Ik vind een week ook wel erg lang, Juul is volgend jaar net 8 als ze op zomerkamp gaan.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:21 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wat kort. Ik weet niet anders dan dat welpen altijd een volle week op kamp gaan. Mijn zoon gaat dit jaar voor het eerst een week, maar heeft er al twee keer één nacht en één keer twee nachten op zitten sinds hij in september gestart is.
De meiden mogen in september ook starten, en dan kunnen wij in de zomer een weekje weg zonder kinderen
Bij mijn oudste vanaf de welpen een week kamp.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:26 schreef exode het volgende:
[..]
Bij deze Scouting iig niet. De welpen gaan in het voorjaar 2 nachten in een weekend en in de zomervakantie 4 nachten. De Scouts gaan wel een week. Ik vind een week ook wel erg lang, Juul is volgend jaar net 8 als ze op zomerkamp gaan.
B zijn zomerkamp is op ruim een uur rijden, dat doen ze normaal nooit, altijd in de regio. Geen idee waarom hiervoor gekozen is. Ik ga nog even regelen dat hij heen met zijn Scoutingvriend mee kan rijden en dan haal ik ze wel op. Even kijken of de ouders dat ook handig vinden.
Binnenkort horen we in welke Welpengroep Juul komt, ze hebben een vrijdagavond en zaterdaggroep, wij hebben voorkeur voor de vrijdag opgegeven en haar vriendinnetje ook. We gaan het zien, zaterdag zou ook prima zijn, maar we vinden vrijdagavond voor Juul net wat handiger.
En je mag het op jouw manier doen hoor, maar dan moet je ook de bijkomende obstakels maar voor lief nemen.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:40 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kan, maar dan nog zouden ze apart moeten reizen. Daarbij mag zoons bestie om die klok ook echt niet alleen reizen en die is 1,5 jaar ouder.
Ik liep vroeger ook rustig alleen naar huis nadat ik net de laatste bus had gehaald. Of ik fietste alleen midden in de nacht naar huis.
[..]
En heel erg dit. Wat toen allemaal normaal was, is dat nu niet meer. Wereld is zoo veranderd en niet alleen ten goede.
Kon je vroeger een ram voor je kop krijgen, is er nu eerder kans op een mes tussen je ribben of erger, bijvoorbeeld.
Maatschappij is zoveel harder geworden en zolang zoon minderjarig is, doe ik het op mijn manier.
Fijn dat jouw gras ook lekker groeitquote:Op maandag 23 juni 2025 15:42 schreef hilliebillie het volgende:
@:mushanga71 mijn gras groeit wel aardig. Ook wat kale plekken. Ik ga daar morgen ofzo ook nog even bij zaaien. Nu waait het daar te hard voor.
@:F_r wat eng en wat heftig!
Dat heeft ze dan mooi gedaanquote:Op maandag 23 juni 2025 15:53 schreef Vicky het volgende:
A was uiteindelijk met een uurtje thuis. Op sommige stukken was het langzaam rijden en waren wat rijbanen dicht, maar verder was het te doen.
Er waren gisteren 3 evenementen: Rob in de Arena, Fluffy in de Ziggo en nog iets in de HMH.. extra druk dus.
Mijn excuses voor er vanuit te gaan dat het met de NAVO te maken had.quote:Op maandag 23 juni 2025 15:45 schreef Mushanga71 het volgende:
Ehm, de afsluitingen van gister hadden helemaal niets met de Navo top te makenDie afsluitingen bij de Arena doen ze om het verkeer te reguleren, haha
Alleen waren dit keer de twee wegen richting de snelwegen afgesloten met als gevolg dat het verkeer binnendoor muurvast kwam te staan omdat 99% toch echt de snelweg op moest. Normaliter zijn juist de binnenwegen afgesloten en ben je zo ongeveer verplicht om via de snelweg te rijden en weet ik inmiddels waar ze de boel dichtgooien. Normaliter dan. Vandaar ook mijn klacht bij de gemeente.
Dit heeft dus niets met de Navo top te maken gehad.
Geeft niet, maar ik wilde even duidelijk maken dat deze afsluitingen dus niet door de Navo top kwamenquote:Op maandag 23 juni 2025 16:10 schreef Budabuddumbam het volgende:
[..]
Mijn excuses voor er vanuit te gaan dat het met de NAVO te maken had.
De omgeving rondom de Arena heeft altijd dit probleem, is er 1 concert dan gaat het wel maar zodra het ziggo en afas of erger nog alle 3 is dan moet je gewoon rekenen op uur a 1,5 extra.
Mijn punt is vooral, de wereld is niet anders als je kind de magische verjaardag heeft gehad.
Ik snap echt wel dat je voorzichtig wil zijn met je kind, maar ik vind niet met OV laten gaan dan weer erg voorzichtig. Dit is toch de leeftijd om lekker te ontdekken en te beginnen met genieten.
Was bij de Arena he, niet door de Navo top. Denk dat @BE twee dingen door elkaar heeft gehaald.quote:Op maandag 23 juni 2025 12:49 schreef vencodark het volgende:
Vooral zelf weten inderdaad hoe je het doet, Mush.![]()
Maar zoals BE ook zegt: dit was al even bekend.
Gedoe, irritant maar je bent toch heelhuids thuisgekomen.
Die van mij zit ook op een vrijdagavond groep, ideaal! Sowieso omdat hij anders überhaupt niet naar scouting zou kunnen ivm voetbal op zaterdag. Ik was vooraf bang dat het in de winter dan niet zo leuk zou zijn (vroeg donker, dus binnen), maar ze gaan ook in het donker regelmatig nog naar buiten, zolang het niet stortregent. En ze doen in de winter ook meer aan insignes.quote:Op maandag 23 juni 2025 13:26 schreef exode het volgende:
[..]
Bij deze Scouting iig niet. De welpen gaan in het voorjaar 2 nachten in een weekend en in de zomervakantie 4 nachten. De Scouts gaan wel een week. Ik vind een week ook wel erg lang, Juul is volgend jaar net 8 als ze op zomerkamp gaan.
B zijn zomerkamp is op ruim een uur rijden, dat doen ze normaal nooit, altijd in de regio. Geen idee waarom hiervoor gekozen is. Ik ga nog even regelen dat hij heen met zijn Scoutingvriend mee kan rijden en dan haal ik ze wel op. Even kijken of de ouders dat ook handig vinden.
Binnenkort horen we in welke Welpengroep Juul komt, ze hebben een vrijdagavond en zaterdaggroep, wij hebben voorkeur voor de vrijdag opgegeven en haar vriendinnetje ook. We gaan het zien, zaterdag zou ook prima zijn, maar we vinden vrijdagavond voor Juul net wat handiger.
Nee.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:47 schreef amaranta het volgende:
Wat een naar nieuws Tolstoi en Fr, begrijpelijk dat jullie van slag zijn.
Wat of wie is Fluffy?
Edit: is het manny van Modern Family?
Gabriël Iglesiasquote:Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.![]()
Neem aan dat je had gegoogled.![]()
Het is een komiek uit Amerika, meen ik.
Weet z’n officiële naam niet uit mijn hoofd maar zijn ‘ding’ is dat hij zwaar is maar wel zacht. Fluffy dus.
Ik ga er vanuit dat men het daar over heeft.
Gabriel Iglesias dus.![]()
Die iddquote:
Wij krijgen überhaupt geen planning. Alleen voor bijzondere opkomsten krijgen we ruim van te voren te horen dat ze elders moeten zijn (afgelopen vrijdag verzamelden ze bij het bos) of dat het een opkomst is die ze echt niet willen missen (toen er reptielen op bezoek kwamen). En bepaalde info kunnen ze soms best iets eerder delen, maar in het algemeen ben ik erg tevreden over het leidingteam. Het is een leuke jonge club die enthousiast zijn en leuke dingen doen. Ze zijn ook met 6, dus zelfs als er drie niet kunnen kan de opkomst probleemloos doorgaan. De meiden gaan in september bij deze groep en de meidengroep (ook op vrijdagavond) kijken en gaan daarna beslissen. Ik hoop dat ze voor deze groep kiezen, maar ze mogen zelf kiezen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:27 schreef exode het volgende:
De afgelopen 2 jaar was het kamp maar 20 minuutjes rijden en wilde B heel graag dat ik hem wegbracht. Maar een uur zonder files vind ik wel even een ander verhaal (vanuit omgeving 030 naar Apeldoorn). Hij moet er om 2 uur zijn, dus ik rijd dan rond kwart voor 1 weg en ben niet voor half 4 thuis.
Carpoolen komt vast wel goed. Halen vind ik prima iig.
Ja, de vrijdagavondgroep, al kiezen wij die vooral vanwege de leiding. B zit bij de zaterdagwelpen en dat gaat zo chaotisch, er wordt geen planning gedeeld, opkomsten worden vaak afgezegd vanwege 'geen leiding'. EN ik denk dat Juul niet zo gaat klikken met de kinderen in deze groep en de leiding. De vrijdag groep is anders samengesteld en met andere leiding. Onze overbuurjongen zit bij de vrijdagavond groep en die krijgen half jaar planning die alleen gewijzigd worden als daar echt een reden voor is. Zo kan je de insigne opkomsten blokken in de agenda. Wij zeggen zelden af, B heeft sinds september 2 opkomsten gemist, beide waren (bleek achteraf) insigne opkomsten.
Wij krijgen ook de bijzondere opkomsten zelden vooraf door. Opkomst is om 13 uur, komt er om 12:50 een Appje dat het ergens anders verzamelen is. Dat soort dingen.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:19 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Wij krijgen überhaupt geen planning. Alleen voor bijzondere opkomsten krijgen we ruim van te voren te horen dat ze elders moeten zijn (afgelopen vrijdag verzamelden ze bij het bos) of dat het een opkomst is die ze echt niet willen missen (toen er reptielen op bezoek kwamen). En bepaalde info kunnen ze soms best iets eerder delen, maar in het algemeen ben ik erg tevreden over het leidingteam. Het is een leuke jonge club die enthousiast zijn en leuke dingen doen. Ze zijn ook met 6, dus zelfs als er drie niet kunnen kan de opkomst probleemloos doorgaan. De meiden gaan in september bij deze groep en de meidengroep (ook op vrijdagavond) kijken en gaan daarna beslissen. Ik hoop dat ze voor deze groep kiezen, maar ze mogen zelf kiezen.
Wat een rotnieuws TolstoiFan. Zal voor Simon ook wel erg heftig zijn, iemand die hij kent.
Ik kijk weer eens verkeerdquote:Op maandag 23 juni 2025 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.![]()
Neem aan dat je had gegoogled.![]()
Het is een komiek uit Amerika, meen ik.
Weet z’n officiële naam niet uit mijn hoofd maar zijn ‘ding’ is dat hij zwaar is maar wel zacht. Fluffy dus.
Ik ga er vanuit dat men het daar over heeft.
Gabriel Iglesias dus.![]()
Derek vond ik het 1e seizoen wel echt leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Najib vond ik nooit grappig en van Jochem krijg ik kortsluiting![]()
Ricky vind ik qua shows ook veel van hetzelfde, zijn tv dingen zijn wel briljant, Derek
After Life!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Derek vond ik het 1e seizoen wel echt leuk.
En After of After Life.Die moet ik nog eens opzetten.
“You’re my boy”.
Wat is het thema? We kunnen meedenkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:29 schreef hilliebillie het volgende:
@:nijna, hopelijk komt er nog wat energie je kant op waaien! Lastig als je jezelf steeds voorbij loopt. Hopelijk na de activiteit wel rust?![]()
Ik heb besloten deze ochtend niets te doen. Vanmiddag/avond werken en eigenlijk ben ik bekaf voor m’n gevoel en zou ik het liefst even slapen![]()
Al weet ik dat dat straks wel weer goed komt.
Hier na 5 dagen vrij. Gewoon zomaar! Heerlijk.
Een beetje in de tuin werken, op zoek naar kleding voor personeelsfeest met thema al vind ik het lastig iets leuks te bedenken. Gisteren hier al bij de kringloop geweest maar niets wat er bij past.
Kamping kitsch dus kan van alles wel zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is het thema? We kunnen meedenken(en dus niet werken, sssst)
Absoluut!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Juul kreeg haar zin en leerde meteen waarom dat niet de beste optie was, mooi leermoment!
Oeh. Mooi gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Juul kreeg haar zin en leerde meteen waarom dat niet de beste optie was, mooi leermoment!
Dan kent ze de gevolgen, niet jouw probleemquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:54 schreef exode het volgende:
[..]
Absoluut!
Of ze doet het volgend jaar heel bewust in haar gezicht als wraak.
Precies.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kent ze de gevolgen, niet jouw probleem
Ja dat kan inderdaad ook. Heb ik zelf geen joggingpak (mijn chill outfit is een sportlegging, maar een legging aan doen naar zoiets voel ik me niet op m’n gemak bij) maar die zou ik ook bij de kringloop kunnen halen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef exode het volgende:
Camping kitsch is toch gewoon een joggingpak en een ketting van wc rollen om? Haar lekker in de war. Of liep ik alleen maar zo op de camping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |