Ja maar hij voldeed verder niet aan het lijstje van oververhitting... naja in elk geval iets om rekening mee te houden in de toekomst en vanmiddag lekker een poosje afkoelen in het zwembad.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:55 schreef exode het volgende:
GM,'mijn' Google zegt juist dat je koorts krijgt door oververhitting.
Lekker rustig aan doen, afkoelen en veel drinken.
Ik denk ook dat het aan de hitte ligt. Mijn dochter kan er ook letterlijk ziek van worden met koorts. Opletten dat ze genoeg drinkt helpt wel wat en schaduw zoekt ze zelf wel op.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niemand gesmolten hier? Jeutje wat was het warm gisteren...
Ik heb een vraag of iemand het herkend, afgelopen donderdag heeft mn zoon een sportdag gehad, hele dag in de zon bezig, had hem wel een pet opgezet, Bij thuiskomst was hij niet lekker, en bleek hij koorts (38.8) te hebben, vrijdag was hij nog moe maar geen koorts meer, Gisteren had hij een feestje, en prompt gisteravond weer koorts (39.1) Na een nacht slapen in de airco is nu weer koortsvrij en fris..
Als je googlet is koorts door hitte onmogelijk en is hij ziek maar ik denk dus wel dat het aan de warmte ligt. Iemand ervaring?
Ik heb mij heel veel jaar bij mijn vakantiebaantje als (strand)badbewaking erg vermaakt. Juist ook met zulk zomers weer. De tijd gaat veel sneller bij drukte dan wanneer er niks te doen is, dacht ik dan altijd maar. Was echt een toffe tijd.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb dit weekend weer ‘geluk’. Mn werkweekend met dit weer.![]()
Wel aan een zwembad, maar niet er in.
Maar zonder gekheid, ik hou er van, al zou ik er natuurlijk ook zelf wel eens in willen springen.
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wel gek dat Google een zonnesteek bijvoorbeeld niet kent
Oh, dat zei GM, dat je volgens Google geen koorts kan krijgen van warmte.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik krijg gewoon zoekresultaten.
Heb ook prima gewerkt hoor dit weekend. Heb ook absoluut geen hekel aan m’n werk. Gezellige collega’s ook, dus dat is heel fijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:10 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb mij heel veel jaar bij mijn vakantiebaantje als (strand)badbewaking erg vermaakt. Juist ook met zulk zomers weer. De tijd gaat veel sneller bij drukte dan wanneer er niks te doen is, dacht ik dan altijd maar. Was echt een toffe tijd.
Ik geef dit seizoen nog 1 zwemles als vrijwilliger en dan stop ik er (weer) mee. Dan heb ik met een onderbreking van een jaar of 10 in totaal bijna 14 jaar zwemles gegeven. Toen ik gisteren vertrok op het zwembad dacht ik wel even, ai, waarom ga ik stoppen, ik ga dit wel missen. Maar de tijd die overblijft is ook welkom. En ik heb al gezegd dat ze me nog wel eens als invaller kunnen vragenMaar niet meer structureel.
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik bracht zoon en zn bestie net naar ZiggoDome, ze hebben tickets voor Fluffy. Nou vond ik het best wel druk daar, blijkt ook Robbie Williams in de Arena te staan🙉. Had ik even gemist![]()
Moet ze vanavond ook ophalen maar vrees dat dat een dingetje gaat worden.
Ik ga morgen naar robbie. Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.
Oh wat had ik graag naar Robbie gegaan... maar ja, soms moet je keuzes maken.
Komende week verplicht thuiswerken vanwege de Navo top. Ik vind het helemaal prima.
Dan was je dochter er mooi voor alle druktequote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.
Oh wat had ik graag naar Robbie gegaan... maar ja, soms moet je keuzes maken.
Komende week verplicht thuiswerken vanwege de Navo top. Ik vind het helemaal prima.
Leuk!! Heel veel plezier!quote:
Oh echt.. oops.. nou ja dan moet ze maar een rondje lopen ofzo. Ze staat wel bij de uitgang geparkeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan was je dochter er mooi voor alle drukte![]()
Ik keek net, beide eindigen om 22.35u![]()
Was met Toto in Arnhem, dochter en schoonzoon met de auto en ergens tig verder geparkeerd en terug nog bijna een uur in de parkeergarage stilgestaan. Hoop ik dat Robbie vanavond uitloopt![]()
Jaa, die Navo top! Lekker dat je verplicht moet thuiswerken want daar is écht geen doorkomen aan. Rond Schiphol is ook het nodige afgesloten en wat niet is afgesloten, gelden snelheidsbeperkingen. Toen ik vorige week naar dochter reed, stonden de borden al klaar. Die omgeving ook maar even vermijden.
Veel plezier morgen @:F_r!
Zoon en ik zijn vorige week wezen fietsen naar Duran Duran in Ziggo. Denk dat wij als eersten weer thuis waren![]()
Komt vast goed, met wat geduldquote:Op zondag 22 juni 2025 20:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!! Heel veel plezier!
[..]
Oh echt.. oops.. nou ja dan moet ze maar een rondje lopen ofzo. Ze staat wel bij de uitgang geparkeerd.
Enerverend dagje. Dat zijn ook naar wonden.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:41 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vond vandaag juist wel redelijk goed te doen! Vrij weinig directe zon en zelfs een miezerbui.
Wij vierden vanmiddag de verjaardag van de meiden voor familie en vrienden. Een half uur na de start komt zoon huilend naar beneden met z’n handen onder het bloed. Die was aan de deurpost blijven hangen en had een stuk van zijn duim ontveld. Bloedde als een malle en helemaal overstuur natuurlijk. We hebben een XL wasbak en die zat helemaal onder. Echt absurd hoeveel zo’n relatief klein wondje kan bloeden… Na overleg met de huisartsenpost hebben we de boel verbonden (lang leve Lala die twee jaar geleden uit haar bed viel met een gebarsten kin waardoor ik toen gelijk de EHBO trommel goed gevuld had met o.a. vettige gaasjes, tip voor iedereen). En ondertussen kwam er allerlei bezoek binnen, want het was net prime time daarvoor. Zoon heeft de rest van de middag ook zo bleek als een spook tv gekeken op de bank. Pas na een uur of vier kwam er weer echt kleur in zn gezicht.
Was weer een enerverende dag dus! En nu weer een tafel vol zooi erbij waar we plek voor moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |