Ik vind het qua structuur nog het meeste te vergelijken met een grote erwt, maar da's ook niet hetzelfde qua smaak... Gewoon een keer proberen dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten. Waar smaakt het naar?
Afgelopen week de zwemvierdaagse gedaan met mn duo, 4 avonden 20 baantjes zwemmen (10 voor de jongste) Het was veel geregel en soms vooral haasten aangezien mijn vader sinds dinsdag in t zkh ligt met een longontsteking... Maar ze hebben het weer geflikt!
Het heeft géén specifieke smaak. Beetje flauwtjes misschien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten. Waar smaakt het naar?
Afgelopen week de zwemvierdaagse gedaan met mn duo, 4 avonden 20 baantjes zwemmen (10 voor de jongste) Het was veel geregel en soms vooral haasten aangezien mijn vader sinds dinsdag in t zkh ligt met een longontsteking... Maar ze hebben het weer geflikt!
Linzen kon mijn moeder ook al zo lekker klaarmaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag geen kikkererwten meer.
Linzen mis ik meer!
Wij hebben altijd alleen maar mijn moeders kant van de familie gekend en mijn zus is de enige en beide families die kinderen heeft. Mijn ouders en haar schoonouders hebben elk drie kinderen. De opa's en oma's maken geen verschil.
En mijn kind haat het. Zo jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
Onze kikkererwtenconsumptie is echt gigantischIk geloof dat ik minstens 200 gram per persoon zou nemen
Ik vindt peulvruchten sowieso heel handig voedsel, goedkoop, voedzaam en de kinderen zijn er dol op.
Ja eindelijkquote:
Ik zou zeggen ga naar die van mijn zus maar no kids 🤣.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:46 schreef vencodark het volgende:
We waren gisteren naar een trouwerij van een vriendin van mij. Dochter en ik zijn samen gegaan.
Verder kende we niemand zo gauw.
Z. had er superveel zin in, mooi maken, tasje mee, nieuwe outfit uitgekozen etc.
Ze was zulk goed gezelschap! Niet verlegen en in geen elk opzicht dan ook teveel.
Na de ceremonie was het bbq bij die vriendin thuis.
Flinke tuin, een aantal kinderen en voldoende beweegruimte.
Ze viel ook wel op met haar Hindoestaanse uiterlijk tussen al die blonde, blanke kindertjes.![]()
En kletsen tegen vreemden. Helemaal in haar element.
Ze at zelfs gamba’s.En dit is een moeilijke eter!
Ze zei achteraf ook dat dit het leukste feestje ooit was. Beter dan haar verjaardag! En ze wilde vanmorgen graag de tijd terugdraaien.
We moeten meer trouwerijen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |