Maar dan is het toch dat zij dat niet mooi vindt, wil niet zeggen dat het niet mooi is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:57 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik zal hem nuanceren want het staat er nu idd wat vreemd: ze raadde het enorm af want gaf aan dat dat niet mooi is, en ik heb haar advies aangenomen omdat ik daar echt geen kijk op heb
@exode Als ze een kaartje kan waarderen, wil ik met alle liefde een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:48 schreef exode het volgende:
[..]
Dat deden we altijd met als gevolg dat alleen mijn familie steeds kwam op Juul haar verjaardag en dat vind ik erg stom voor haar.
De data gaan tot 4 weken vooruit in de prikker, ik heb heel sneaky gekeken in de uitnodigingen van de neefjes en nichtjes. Standaard 3 weken voor het feestje. Dus kort dag is gelul. Gewoon geen moeite willen doen.
Binnen die familie heeft de helft ruzie met elkaar sinds een paar maanden. Wij houden ons daarbuiten. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik een erg vreemde schoonfamilie heb die niet bepaald close met elkaar zijn. Voor verloofde (en nu dus ook Juul) vind ik het vooral erg sneu.
We gaan er een topfeest van maken in ieder geval.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 07:57 schreef Hupje het volgende:
Wij gingen toen ik klein vroeger iedere zondag naar opa en oma. In dat dorp woonde de hele familie behalve wij. Wij woonden op een uur rijden afstand.
Doet mijn moeder ook de helft van de tijd.quote:en noemde ze me bij het afscheid de naam van mijn zus. Zo geďnteresseerd is ze
Heftig, vind ik dat. En verdrietig. De reactie van mijn schoonvader toen ik zwanger was, verdient echt geen schoonheidsprijs, maar inmiddels ziet hij onze zoon wel echt als zijn kleinzoon. Hij heeft okk zijn achternaam, dat scheelt allicht. Maat mijn vrouw en ik komen allebei uit gezinnen met 100 scheidingen dus we weten uit ervaring dat bloed niet alles zegtquote:Op woensdag 18 juni 2025 11:35 schreef Schanu het volgende:
Hoe kan je nou niet je kleinkinderen uitnodigen als opa en oma zijnde als je 50 jaar bent getrouwd en/of 75 bent geworden en dit dus wel viert. Ik sta echt versteld![]()
Mijn schoonouders zijn vrijdag 40 jaar getrouwd, ze nemen ons (kinderen en kleinkinderen) van vrijdag tot en met maandag mee naar een camping. Die kleinkinderen zijn hun grootste trots, en ook al wordt er voor ons soms echt wel duidelijk onderscheid gemaakt tussen de kleinkinderen (die van zwager worden op veel vlakken voorgetrokken op die van ons en zullen altijd een streepje voor hebben, dat vrouwlief ze niet gedragen heeft en ze dus niet echt van hun 'bloed' zijn zal daar allicht in meespelen), ze zullen er nooit over peinzen om de kleinkinderen niet of gedeeltelijk niet deel te laten nemen aan zo'n viering.
Mijn moeder nog net niet. Maar hey, ik ben ook de dochter die wél in de buurt (zelfde provincie) woont en niet degene die geëmigreerd isquote:Op woensdag 18 juni 2025 18:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Ben jij mij?
[..]
Doet mijn moeder ook de helft van de tijd.
Ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 19:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Heftig, vind ik dat. En verdrietig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ook.
Hebben ze dat ook zo uitgesproken @:schanu of is het jullie gevoel erbij?
Wij hebben allebei 1 biologisch kind. Ik heb bij mijn ouders nooit verschil gemerkt, die hebben dat ook zo uitgesproken. Van de schoonouders had ik dat wel verwacht maar bleek tot mijn verbazing onterecht.Nooit letterlijk uitgesproken door de schoonouders gelukkig, maar het gevoel hebben we beiden eigenlijk van meet af aan wel gehad. Het zal niet helpen dat vooral de oudste echt ontzettend op mij lijkt en mijn schoonmoeder mijn familie niet kan luchten (mijn moeder haar ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) en vindt dat ik een tik van de molen heb gehad (ja dat is wel letterlijk uitgesproken). Zwager heeft wel eens de 'grappige' opmerking gemaakt dat het geen 'echte *insert achternaam*' zijn (ze dragen de achternaam van mijn vrouw).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prachtig dit, hahaquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:40 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb een foto van mijn schoonvader, vrouw en zoon en je zou zó zeggen dat ze dezelfde genen hebben. Zij hoort ook vaak hoe hij op haar lijkt. Ik nooit
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:38 schreef Schanu het volgende:
[..]
Prachtig dit, hahahier leken de kinderen de 1e paar jaar echt heel erg op mijn vrouw. Dat ze alle drie blond waren met blauwe ogen en ik bruin met groen/bruine ogen had daar misschien wat mee te maken
. Maar zelfs de huisarts zei op enig moment tegen mijn vrouw: ik weet dat jij ze niet gedragen hebt, maar waren het dan wel jouw eitjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag terug naar de tandarts dan gaan ze alle wortels verwijderen zie er wel tegenop.
Ik herken dit helemaal niet. Mijn schoonouders zijn stapelgek op onze kinderen. Daar zijn er ook veel minder kleinkinderen overigens en opa en oma zijn al met pensioen en hebben dus relatief veel tijd voor ze. Mijn eigen moeder heeft 8 kleinkinderen (en er komen er wrs nog veel en veel meer) en werkt nog en heeft een pleegdochter in huis. Mijn kinderen hebben echt minder met haar. Ze is ook veel strenger en lomper en er is vaker onenigheid of discussie.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk wel dat een kind van je dochter bijzonderder is dan die van je zoon, puur omdat je dochter de moeder is en je er daardoor sowieso veel meer bij betrokken wordt. Ik hoef mijn schoonmoeder niet direct na thuiskomst bij mij over de vloer. Mijn eigen moeder daarentegen is anders en wel welkom, hoe oneerlijk dat wellicht ook is.
Ik zie het bij mijn broer ook, mijn ouders hebben een veel betere band met mijn kinderen, dan hun kinderen hebben. En dat komt niet alleen door de baby-tijd en zwangerschap, maar ook omdat de moeder een veel grotere stempel drukt op de opvoeding, en mijn stijl dus beter past bij die van mijn ouders, dan die van mijn schoonzus. Ik vermoed dat schoonouders met mij hetzelfde hebben in vergelijking met hun dochter en dat is ook prima.
Overigens zijn mijn kinderen alle drie niet van mijn man als je op uiterlijk af zou gaan
Haha gelukkig is het mysterie opgelost!quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:06 schreef exode het volgende:
Al dagen hangt er een rare bloemige geur in de badkamer, het toilet en B zijn slaapkamer. Een oude vrouwen parfum. We konden maar niet vinden waar dat vandaan kwam tot vannacht. B had een bloedneus en kwam met zijn neus vol toiletpapier naar ons toe. Hij heeft altijd een rol staan omdat die bloedneuzen in hooikoortstijd vaker voorkomen. Zegt ie heel droog 'Ik weet waar die gore lucht vandaan komt, het wc papier stinkt!'
Wij kopen altijd de neutrale Page maar ik denk dat er verkeerde rollen zijn verpakt. Zit een duidelijke bloemengeur aan. Ander pak opengemaakt, geurloos.
Mysterie opgelost.
Maarrr.. hij heeft het wel gedaan..!quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:15 schreef Troel het volgende:
Mijn oudste heeft vandaag mijn nagellak verwijderd. Een paar kreten in willekeurige volgorde:
Waarom doe je eigenlijk nagellak op
Je poot stinkt
Sorry, ik giet je helemaal onder dit spul
De volgende keer dat je gaat fietsen moet je maar geen nagellak op doen
Het stinkt echt heel erg
Waarom kan je dit niet zelf doen
Hij had niet echt een keuzequote:Op donderdag 19 juni 2025 12:46 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Maarrr.. hij heeft het wel gedaan..!
Ach, er fietst iemand een stukje voor 'm. Dat helpt vast :-Dquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:34 schreef exode het volgende:
Ik stuur voortaan Juul wel naar je toe Troel, die is gek op nagellakken, verwijderen, weer opnieuw lakken etc. Ik heb momenteel glitternagellak met paars, roze en groen op mijn teennagels. Handig zo'n nagelstudio aan huis.
B komt zo uit school en dan gaan we voor de 5e en tevens laatste keer de fietsexamen route fietsen. Hij heeft morgen zijn fietsexamen en de 4 keer hiervoor fietste hij minstens 3 keer verkeerd. Hij negeerde de bordjes en ging de bekende routes fietsen. Hopelijk is hij morgen wel gefocust.
Hij gaat als eerstequote:Op donderdag 19 juni 2025 14:09 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, er fietst iemand een stukje voor 'm. Dat helpt vast :-D
Nee joh, echt?quote:Op donderdag 19 juni 2025 15:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik leerde fietsen een week voor mijn fietsexamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik werd vanmorgen gebeld voor de intake van Jewel bij Dr. Bosman. En vanmiddag werd ik opnieuw gebeld door dezelfde receptioniste, die al een beetje moest lachen, voor de intake voor mijzelf een week later. Medio augustus zijn we dus beiden aan de beurt![]()
quote:Op donderdag 19 juni 2025 16:43 schreef Schanu het volgende:
Succes met het fietsexamen voor B morgen!!
Wij komen net bij de kapper vandaan, meer dan een uur gezeten en tot 2 keer toe moeten vragen of het korter kan. Vinden kappers het spannend om het haar van een jong meisje kort te knippen ofzo? Jewel was er zelf ook heel duidelijk in, 'tot net onder mijn oren'. Knipte ze het eerst tot de schouders.... en daarna maar een heel klein stukje extra eraf omdat ook deze kapster aangaf beter niet op te knippen aan de achterkant omdat Jewels haar een slag heeft en het dan gaat 'springen'. Dus uiteindelijk maar alles op 1 lengte laten knippen met laagjes, ipv voor langer en achter opknippen. Ze is er zelf heel blij mee, dat is waar het om gaat:Mooi kapsel hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik werd vanmorgen gebeld voor de intake van Jewel bij Dr. Bosman. En vanmiddag werd ik opnieuw gebeld door dezelfde receptioniste, die al een beetje moest lachen, voor de intake voor mijzelf een week later. Medio augustus zijn we dus beiden aan de beurt![]()
Ik had zelf vroeger kort haar en achter opgeknipt. Tja ik werd wel eens als jongen aangezien, maar dat maakte me echt niet uit. Was ook wel een beetje een Tom-boy vroeger.
En super fijn dat jullie in augustus allebei terecht kunnen!
@exode fijn dat deze keer oefenen goed ging met het letten op de route. Hier stonden bij de meeste afslagen ouders om te kijken of ze het goed deden (en evt sturen als ze een bordje misten).
Dit vind ik emancipatoir een bijzonder moeilijke post.quote:Op donderdag 19 juni 2025 09:32 schreef FlyingFish het volgende:
Ik denk wel dat een kind van je dochter bijzonderder is dan die van je zoon, puur omdat je dochter de moeder is en je er daardoor sowieso veel meer bij betrokken wordt. Ik hoef mijn schoonmoeder niet direct na thuiskomst bij mij over de vloer. Mijn eigen moeder daarentegen is anders en wel welkom, hoe oneerlijk dat wellicht ook is.
Ik zie het bij mijn broer ook, mijn ouders hebben een veel betere band met mijn kinderen, dan hun kinderen hebben. En dat komt niet alleen door de baby-tijd en zwangerschap, maar ook omdat de moeder een veel grotere stempel drukt op de opvoeding, en mijn stijl dus beter past bij die van mijn ouders, dan die van mijn schoonzus. Ik vermoed dat schoonouders met mij hetzelfde hebben in vergelijking met hun dochter en dat is ook prima.
Overigens zijn mijn kinderen alle drie niet van mijn man als je op uiterlijk af zou gaan
Eens! Op zulke momenten mis ik echt het duimpje naar beneden.quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik emancipatoir een bijzonder moeilijke post.
Maar goed dat ik het met een vrouw doe en dit soort overwegingen geen rol spelen.
Ik begrijp niet wat emancipatie hiermee te maken heeft?quote:Op donderdag 19 juni 2025 20:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik emancipatoir een bijzonder moeilijke post.
Maar goed dat ik met een vrouw ben en dit soort overwegingen geen rol speelt.
Ik wilde mijn nu exschoonmoeder niet bij de bevalling hebben (mijn moeder was er wel maar die was er om mij te ondersteunen omdat ik dat van mijn ex niet hoefde te verwachten). Maar na de bevalling waren ze van harte welkom in het ziekenhuis (en bij de tweede thuis). Als mijn ex mij had kunnen steunen, was mijn moeder er ook niet bij geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:01 schreef BE het volgende:
Het is DE reden dat ik me altijd heel open heb opgesteld naar mijn schoonouders (en ook de moeder van mijn vorige vriend in een langdurige relatie). Je zal maar die moeder van een zoon zijn en buiten spel gezet worden.![]()
Zo sneu vind ik dat... Zo vaak lees ik dat 'mijn eigen moeder mag wel meteen komen, maar mijn schoonmoeder niet hoor'. Daar sta je dan en je hebt het er maar gewoon mee te doen.
(Los van wat voor types dat zijn of ze het er zelf naar gemaakt hebben of wat dan ook, maar het pure feit dat het de schoonmoeder is maakt dat ze op achterstand staan.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader heeft overigens ook pas na de geboorte (ongeveer tegelijkertijd met de ex schoonoiders) kennis gemaakt met zijn kleinkinderen. En in beide gevallen zijn de opas en omas gewaarschuwd dat de bevalling begonnen was.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik vind het qua structuur nog het meeste te vergelijken met een grote erwt, maar da's ook niet hetzelfde qua smaak... Gewoon een keer proberen dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten. Waar smaakt het naar?
Afgelopen week de zwemvierdaagse gedaan met mn duo, 4 avonden 20 baantjes zwemmen (10 voor de jongste) Het was veel geregel en soms vooral haasten aangezien mijn vader sinds dinsdag in t zkh ligt met een longontsteking... Maar ze hebben het weer geflikt!
Het heeft géén specifieke smaak. Beetje flauwtjes misschien.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 07:45 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog nooit kikkererwten gegeten. Waar smaakt het naar?
Afgelopen week de zwemvierdaagse gedaan met mn duo, 4 avonden 20 baantjes zwemmen (10 voor de jongste) Het was veel geregel en soms vooral haasten aangezien mijn vader sinds dinsdag in t zkh ligt met een longontsteking... Maar ze hebben het weer geflikt!
Linzen kon mijn moeder ook al zo lekker klaarmaken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag geen kikkererwten meer.
Linzen mis ik meer!
Wij hebben altijd alleen maar mijn moeders kant van de familie gekend en mijn zus is de enige en beide families die kinderen heeft. Mijn ouders en haar schoonouders hebben elk drie kinderen. De opa's en oma's maken geen verschil.
En mijn kind haat het. Zo jammer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
Onze kikkererwtenconsumptie is echt gigantischIk geloof dat ik minstens 200 gram per persoon zou nemen
Ik vindt peulvruchten sowieso heel handig voedsel, goedkoop, voedzaam en de kinderen zijn er dol op.
Ja eindelijkquote:
Ik zou zeggen ga naar die van mijn zus maar no kids 🤣.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:46 schreef vencodark het volgende:
We waren gisteren naar een trouwerij van een vriendin van mij. Dochter en ik zijn samen gegaan.
Verder kende we niemand zo gauw.
Z. had er superveel zin in, mooi maken, tasje mee, nieuwe outfit uitgekozen etc.
Ze was zulk goed gezelschap! Niet verlegen en in geen elk opzicht dan ook teveel.
Na de ceremonie was het bbq bij die vriendin thuis.
Flinke tuin, een aantal kinderen en voldoende beweegruimte.
Ze viel ook wel op met haar Hindoestaanse uiterlijk tussen al die blonde, blanke kindertjes.![]()
En kletsen tegen vreemden. Helemaal in haar element.
Ze at zelfs gamba’s.En dit is een moeilijke eter!
Ze zei achteraf ook dat dit het leukste feestje ooit was. Beter dan haar verjaardag! En ze wilde vanmorgen graag de tijd terugdraaien.
We moeten meer trouwerijen hebben.
Ja maar hij voldeed verder niet aan het lijstje van oververhitting... naja in elk geval iets om rekening mee te houden in de toekomst en vanmiddag lekker een poosje afkoelen in het zwembad.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:55 schreef exode het volgende:
GM,'mijn' Google zegt juist dat je koorts krijgt door oververhitting.
Lekker rustig aan doen, afkoelen en veel drinken.
Ik denk ook dat het aan de hitte ligt. Mijn dochter kan er ook letterlijk ziek van worden met koorts. Opletten dat ze genoeg drinkt helpt wel wat en schaduw zoekt ze zelf wel op.quote:Op zondag 22 juni 2025 09:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Niemand gesmolten hier? Jeutje wat was het warm gisteren...
Ik heb een vraag of iemand het herkend, afgelopen donderdag heeft mn zoon een sportdag gehad, hele dag in de zon bezig, had hem wel een pet opgezet, Bij thuiskomst was hij niet lekker, en bleek hij koorts (38.8) te hebben, vrijdag was hij nog moe maar geen koorts meer, Gisteren had hij een feestje, en prompt gisteravond weer koorts (39.1) Na een nacht slapen in de airco is nu weer koortsvrij en fris..
Als je googlet is koorts door hitte onmogelijk en is hij ziek maar ik denk dus wel dat het aan de warmte ligt. Iemand ervaring?
Ik heb mij heel veel jaar bij mijn vakantiebaantje als (strand)badbewaking erg vermaakt. Juist ook met zulk zomers weer. De tijd gaat veel sneller bij drukte dan wanneer er niks te doen is, dacht ik dan altijd maar. Was echt een toffe tijd.quote:Op zondag 22 juni 2025 06:21 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb dit weekend weer ‘geluk’. Mn werkweekend met dit weer.![]()
Wel aan een zwembad, maar niet er in.
Maar zonder gekheid, ik hou er van, al zou ik er natuurlijk ook zelf wel eens in willen springen.
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:23 schreef Clubsoda het volgende:
Wel gek dat Google een zonnesteek bijvoorbeeld niet kent
Oh, dat zei GM, dat je volgens Google geen koorts kan krijgen van warmte.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Ik krijg gewoon zoekresultaten.
Heb ook prima gewerkt hoor dit weekend. Heb ook absoluut geen hekel aan m’n werk. Gezellige collega’s ook, dus dat is heel fijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:10 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb mij heel veel jaar bij mijn vakantiebaantje als (strand)badbewaking erg vermaakt. Juist ook met zulk zomers weer. De tijd gaat veel sneller bij drukte dan wanneer er niks te doen is, dacht ik dan altijd maar. Was echt een toffe tijd.
Ik geef dit seizoen nog 1 zwemles als vrijwilliger en dan stop ik er (weer) mee. Dan heb ik met een onderbreking van een jaar of 10 in totaal bijna 14 jaar zwemles gegeven. Toen ik gisteren vertrok op het zwembad dacht ik wel even, ai, waarom ga ik stoppen, ik ga dit wel missen. Maar de tijd die overblijft is ook welkom. En ik heb al gezegd dat ze me nog wel eens als invaller kunnen vragenMaar niet meer structureel.
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.quote:Op zondag 22 juni 2025 18:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik bracht zoon en zn bestie net naar ZiggoDome, ze hebben tickets voor Fluffy. Nou vond ik het best wel druk daar, blijkt ook Robbie Williams in de Arena te staan🙉. Had ik even gemist![]()
Moet ze vanavond ook ophalen maar vrees dat dat een dingetje gaat worden.
Ik ga morgen naar robbie. Ben benieuwd.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.
Oh wat had ik graag naar Robbie gegaan... maar ja, soms moet je keuzes maken.
Komende week verplicht thuiswerken vanwege de Navo top. Ik vind het helemaal prima.
Dan was je dochter er mooi voor alle druktequote:Op zondag 22 juni 2025 19:52 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dochter is ook bij Fluffy. Die ging om 15.00 met de auto vanaf Leidschendam. Ze was keurig op tijd. Staat wel geparkeerd onder de Arena maar Fluffy is als het goed is eerder klaar dan Robbie.
Oh wat had ik graag naar Robbie gegaan... maar ja, soms moet je keuzes maken.
Komende week verplicht thuiswerken vanwege de Navo top. Ik vind het helemaal prima.
Leuk!! Heel veel plezier!quote:
Oh echt.. oops.. nou ja dan moet ze maar een rondje lopen ofzo. Ze staat wel bij de uitgang geparkeerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan was je dochter er mooi voor alle drukte![]()
Ik keek net, beide eindigen om 22.35u![]()
Was met Toto in Arnhem, dochter en schoonzoon met de auto en ergens tig verder geparkeerd en terug nog bijna een uur in de parkeergarage stilgestaan. Hoop ik dat Robbie vanavond uitloopt![]()
Jaa, die Navo top! Lekker dat je verplicht moet thuiswerken want daar is écht geen doorkomen aan. Rond Schiphol is ook het nodige afgesloten en wat niet is afgesloten, gelden snelheidsbeperkingen. Toen ik vorige week naar dochter reed, stonden de borden al klaar. Die omgeving ook maar even vermijden.
Veel plezier morgen @:F_r!
Zoon en ik zijn vorige week wezen fietsen naar Duran Duran in Ziggo. Denk dat wij als eersten weer thuis waren![]()
Komt vast goed, met wat geduldquote:Op zondag 22 juni 2025 20:23 schreef Vicky het volgende:
[..]
Leuk!! Heel veel plezier!
[..]
Oh echt.. oops.. nou ja dan moet ze maar een rondje lopen ofzo. Ze staat wel bij de uitgang geparkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |