abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217934603
Mijn man bakte pannenkoeken en ik vond nog een tube rode kleurvloeistof.
Het leek uiteindelijk net een stapel enorme salamiplakken. :r :')
  vrijdag 13 juni 2025 @ 20:42:16 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_217934736
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
:D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217934746
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 20:31 schreef vencodark het volgende:
T wil ook altijd gekleurde pannenkoeken, ze zien er meestal niet uit.

Ik had geen zin om boodschappen te doen. Er lag nog genoeg vlees in de vriezer dus ma lief gooide de bbq aan. A heeft stokbrood gehaald. Als toetje hebben we ouderwetse vienetta ❤️

Ik was afgelopen woensdag naar de ladiesnight: The Materialist. Wat een verschrikkelijk slechte film..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 21:49:14 #29
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_217935582
Ow jongens, ondanks de k#tperiode waar ik ff doorheen ga ben ik gisteren op mijn verjaardag zó verwend.

Eerst gingen ik, dochterlief en vriendlief (Ja, ik heb al een poosje het ontzettend fijn en leuk met iemand, dochterlief kent hem ook en dat gaat zo leuk en gezellig)!, daarna werd ik meegenomen voor een uurtje bowlen en had dochterlief een verrassings-ijsje met vuurwerkjes geregeld voor me O+ :* :)

En vanmorgen zei mijn nieuwe lief tegen me: pak wat spulletjes in, en zorg ervoor dat er op zijn minst spulletjes bijzitten om een nachtje weg te gaan. En nu zit ik een knetter-luxe suite van een Van der Valk hotel ergens in het zuiden van het land. Compleet met bubbelbad enzo O+ O+
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 13 juni 2025 @ 22:11:01 #30
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217935831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 21:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ow jongens, ondanks de k#tperiode waar ik ff doorheen ga ben ik gisteren op mijn verjaardag zó verwend.

Eerst gingen ik, dochterlief en vriendlief (Ja, ik heb al een poosje het ontzettend fijn en leuk met iemand, dochterlief kent hem ook en dat gaat zo leuk en gezellig)!, daarna werd ik meegenomen voor een uurtje bowlen en had dochterlief een verrassings-ijsje met vuurwerkjes geregeld voor me O+ :* :)

En vanmorgen zei mijn nieuwe lief tegen me: pak wat spulletjes in, en zorg ervoor dat er op zijn minst spulletjes bijzitten om een nachtje weg te gaan. En nu zit ik een knetter-luxe suite van een Van der Valk hotel ergens in het zuiden van het land. Compleet met bubbelbad enzo O+ O+
“Best” leuk toch?
Ik wil daar ook nog naartoe.

Gefeliciteerd met je verjaardag
pi_217936070
quote:

Kijk, dat zijn fijne verrassingen! Zeker in een lastige periode :*

Genieten :s)

Exode ook een knuf voor jou!
Hopelijk lekker gerelaxt in het bubbelbad!

Hier mis ik met dit weer m’n zwembad wel. Heb nog getwijfeld een opzetzwembad te kopen voor dit jaar. Maar toch maar niet.
Hopelijk volgend jaar weer zwemmen in eigen tuin.
Nu bij de airco met lekkere aardbeien en frambozen uit eigen tuin. Ook geen straf!
pi_217936127
Sportwedstrijden met dit weer is inderdaad echt wel een ding. Hier heeft de jongste morgen een atletiekwedstrijd. Dat is op zich maar drie keer een paar minuten inzet en heeft ze twee vrij statische onderdelen (discuswerpen en kogelstoten). Maar wel van 10.00-16.00 op een open veld.

Maar zo’n pot hockey is echt wel intensief en dan zo op het heetst van de dag. (Eigenlijk hopen dan dat het dan al onweert, dan kan het niet door gaan, al hoop ik dat voor hier weer niet. Want met een atletiekwedstrijd zijn er zoveel kinderen op een open veld, die je niet ergens binnen onder kan brengen. En met onweer is dat best wel een ding vind ik).
pi_217936131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 19:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Ik liet deze aan zoon zien en nu wil ie dit als wekker :D
Wij keken ‘m laatst met de kinderen. Ik verwacht dat ze het ook een keer opzetten ‘s ochtends vroeg om ons wakker te maken >:) :+.

Ik moet elke keer zo lachen om dat droge “dat vond ze niet leuk” aan het eind _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217936184
quote:

Tof O+! Geniet ervan!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217938881
@Rijstebuiltje nog gefeliciteerd en geniet ervan!

D is blij met de warmte, hij moest vanavond hardlopen met school, 6,nogwat kilometer. Nu het hele hardloopfestijn is afgelast hoeft hij ook niet..
(Al heb ik gewaarschuwd dat een beetje gymleraar ze de volgende les saai rondjes om het voetbalveld laat lopen :P
  zaterdag 14 juni 2025 @ 10:00:15 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217938978
@Schanu, hadden jullie niet wellicht last van een steenmarter? Hoe is dat afgelopen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_217939208
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 17:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay voor de vloer @:Nijna! En kut van de wasmachine :{
Daar kwam ik idd ook achter, toen schoonzus een nieuwe kocht, zelfs de korte progs duren een eeuwigheid. Dan vraag ik me af of dat werkelijk zoden aan de dijk zet. Gebruik zelf 30 of 44 minuten programma's, dus als die er 3 uur over zouden doen... Tijdverspilling, meer niet wmb.
Goed naar de specs kijken of anders langs een winkel gaan.
Succes iig!
Hebben er een besteld, ze komen hem tussen 11 en 12 brengen.
Ik denk dat ik maar gewoon moet wennen aan lange programma's (of de machine minder vol doen, dan kan het wel schijnt...)
We gaan het zien.

@Schanu, woon jij zo "in de buurt" van Hattem? Daar ben ik opgegroeid (en heb ik gehockeyd tot ik een jaar of 12 was).
Ik snap niet dat de hockeybond geen algemeen protocol heeft voor spelen in de hitte, dat het onder bepaalde omstandigheden gewoon een nee is...
Misschien durft zo'n wedstrijdcommissie dan geen keuzes te maken of misschien denken ze er helemaal niet op zo'n manier over na... ik verbaas me er nog wel eens over hoe weinig sommige mensen vooruit denken, maar ik denk vaak wat teveel vooruit ;)

Ik heb mn gerookte kipfilet *O* en ik heb een vaderdagtaartje gehaald, stokbrood voor de bbq en de kipsate staat al in de marinade. Dus tot aan het avondeten hoef ik niks te doen, behalve bijtrekken na 2 avonden sociaal doen.
Fake it till you make it...
pi_217939711
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 10:34 schreef Nijna het volgende:

[..]

@:Schanu, woon jij zo "in de buurt" van Hattem? Daar ben ik opgegroeid (en heb ik gehockeyd tot ik een jaar of 12 was).
Ik snap niet dat de hockeybond geen algemeen protocol heeft voor spelen in de hitte, dat het onder bepaalde omstandigheden gewoon een nee is...
Misschien durft zo'n wedstrijdcommissie dan geen keuzes te maken of misschien denken ze er helemaal niet op zo'n manier over na... ik verbaas me er nog wel eens over hoe weinig sommige mensen vooruit denken, maar ik denk vaak wat teveel vooruit ;)

Ik denk dat het niet eens gaat om geen keuzes durven maken, maar geen keuzes mogen/kunnen maken. In de situatie van Schanu, waarbij er geen keepers zijn, mag je geen wedstrijden aflasten vanwege hitte. Doe je het toch, dan kan je dus als wedstrijdsecretaris in de problemen komen. Een hitteprotocol is er dus wel vanuit de KNHB, maar komt neer op drink genoeg, ook vooraf, stop als je je niet goed voelt en als het onverantwoord warm is voor de keepers dan kan een veld onbespeelbaar worden verklaard. Het protocol is alleen - wat mij betreft - dus niet uitgebreid genoeg. Nu mag je alleen aflasten als het voor keepers onverantwoord is, maar dat geeft dus problemen als er geen keepers zijn. Ik zou zelf graag de mogelijkheid hebben om af te lasten als het voor spelers onverantwoord is, of bij 30 of meer graden verwacht, of zoiets. En je bent inderdaad wel ook afhankelijk van de ontvangende club, je mag niet als uitspelende club vanwege hitte een wedstrijd aflasten.. dus als de ontvangende club geen zin heeft om wedstrijden in te laten halen, heb je dikke pech. Allermooist zou dus zijn centrale afgelasting vanaf temperatuur X, of vanaf temperatuur X afgelast tenzij beide teams willen spelen, of zoiets.

En hoera voor de kipfilet *O*
pi_217939863
Ik had gisteren een uitje. En had vanochtend denk ik last van lichte voedselvergiftiging. :') Had het kunnen weten toen ik het personeel aansprak over pakken drinken die over de datum waren...
Naja, na 3 uurtjes op de wc ben ik bijgetrokken en kon ik ook nog op pad voor cadeautjes voor vaderdag. Voor onze vaders die niet thuis zijn omdat ze (toevallig allebei) op reis zijn :D Dus we leggen de cadeautjes in huis en sturen ze een foto.
pi_217939865
Voor senioren begrijp ik het nog wel, ik ben ook wedstrijdsecretaris geweest (bij honk- en softbal) maar een wedstrijd die niet doorgaat is altijd gedoe om weer in te plannen, zeker aan het eind van het seizoen. Maar bij jonge jeugd zou dat geen issue moeten zijn, die spelen vaak nog geen echte competitie. En dan nog, als je 2e/3e/6e klasse speelt dan boeit één zo’n wedstrijd toch totaal niet? Je speelt geen topsport waarbij het je werk is en je anders geen inkomsten hebt.
pi_217939933
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 11:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik denk dat het niet eens gaat om geen keuzes durven maken, maar geen keuzes mogen/kunnen maken. In de situatie van Schanu, waarbij er geen keepers zijn, mag je geen wedstrijden aflasten vanwege hitte. Doe je het toch, dan kan je dus als wedstrijdsecretaris in de problemen komen. Een hitteprotocol is er dus wel vanuit de KNHB, maar komt neer op drink genoeg, ook vooraf, stop als je je niet goed voelt en als het onverantwoord warm is voor de keepers dan kan een veld onbespeelbaar worden verklaard. Het protocol is alleen - wat mij betreft - dus niet uitgebreid genoeg. Nu mag je alleen aflasten als het voor keepers onverantwoord is, maar dat geeft dus problemen als er geen keepers zijn. Ik zou zelf graag de mogelijkheid hebben om af te lasten als het voor spelers onverantwoord is, of bij 30 of meer graden verwacht, of zoiets. En je bent inderdaad wel ook afhankelijk van de ontvangende club, je mag niet als uitspelende club vanwege hitte een wedstrijd aflasten.. dus als de ontvangende club geen zin heeft om wedstrijden in te laten halen, heb je dikke pech. Allermooist zou dus zijn centrale afgelasting vanaf temperatuur X, of vanaf temperatuur X afgelast tenzij beide teams willen spelen, of zoiets.

En hoera voor de kipfilet *O*
Je zit natuurlijk gebonden aan de regels van de KNHB, maar die zouden hun hitteprotocol wel eens mogen herbeoordelen.
pi_217939951
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 11:44 schreef FlyingFish het volgende:
Voor senioren begrijp ik het nog wel, ik ben ook wedstrijdsecretaris geweest (bij honk- en softbal) maar een wedstrijd die niet doorgaat is altijd gedoe om weer in te plannen, zeker aan het eind van het seizoen. Maar bij jonge jeugd zou dat geen issue moeten zijn, die spelen vaak nog geen echte competitie. En dan nog, als je 2e/3e/6e klasse speelt dan boeit één zo’n wedstrijd toch totaal niet? Je speelt geen topsport waarbij het je werk is en je anders geen inkomsten hebt.
Ben het helemaal met je eens inderdaad. Veiligheid zou altijd boven gemak moeten gaan, zowel bij jeugd als senioren. Bij topsport zijn er ook andere faciliteiten met koelvesten en medische staf etc waarbij iedereen gemonitord wordt, dus dat er daar dan wel gespeeld wordt prima, maar dan kan dat dus ook veilig. Zowel bij jeugd als senioren zou veiligheid gewoon leidend moeten zijn. Inclusief inlopen, inspelen en rust etc ben ik een krappe 2 uur bezig met mijn hockeywedstrijd, en ik heb meestal een gemiddelde hartslag van tussen de 150-160 in die tijd. Dat is qua inspanning echt niet heel anders dan een hardloopwedstrijd bv..

Wel benieuwd hoe het is afgelopen @Schanu, hopelijk hoeft ze niet te spelen of is het bij wel spelen toch al flink afgekoeld!

@Hupje beterschap!

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 11:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Je zit natuurlijk gebonden aan de regels van de KNHB, maar die zouden hun hitteprotocol wel eens mogen herbeoordelen.
Ja, daar zijn we het absoluut over eens!
pi_217941511
Hier viel de atletiekwedstrijd mee. Wel drukkend weer maar geen volle zon. Overal staan emmers water met sponzen. Na de looponderdelen zijn de kinderen wel echt even oververhit zie ik.

Bij deze baan gelukkig wel genoeg ruimte om te schuilen bij onweer mocht het nodig zijn.

Dadelijk wel een bui tijdens het laatste onderdeel van dochter. Maar qua dat betreft wel geluk, want de pupillen zitten een paar dorpen verderop en die hebben echt de hele dag regen gehad.

Hoe is het met de hockeywedstrijden gegaan?
pi_217941538
mijn puber heeft gewonnen en is onverslagen kampioen geworden. Ze is niet weggesmolten, heeft het wel zwaar gehad.
*poef* nu is het weg
  zaterdag 14 juni 2025 @ 15:20:02 #45
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_217941543
Joh, als er geen keeper is, hebben we het dus over de drietallen (onder 7 en onder 8 teams). Die spelen geen competitie, en daar kunnen teams zelf besluiten af te gelasten, gewoon in overleg met de tegenstander. Tot en met de 8 tallen (9/10 jaar) is dat hier niet echt een issue. Gebeurde hier bij de jongens laatst nog vanwege te weinig spelers omdat er wedstrijden in het hemelvaartsweekend waren gepland.

F heeft vanochtend trouwens gewoon een wedstrijd gespeeld. Wel in 4*15 ipv 2*30 minuten en een keeperswissel halverwege. Het was om 9 uur al 28 graden, maar gelukkig bewolkt.
pi_217941718
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 15:20 schreef mousemicky het volgende:
Joh, als er geen keeper is, hebben we het dus over de drietallen (onder 7 en onder 8 teams). Die spelen geen competitie, en daar kunnen teams zelf besluiten af te gelasten, gewoon in overleg met de tegenstander. Tot en met de 8 tallen (9/10 jaar) is dat hier niet echt een issue. Gebeurde hier bij de jongens laatst nog vanwege te weinig spelers omdat er wedstrijden in het hemelvaartsweekend waren gepland.

F heeft vanochtend trouwens gewoon een wedstrijd gespeeld. Wel in 4*15 ipv 2*30 minuten en een keeperswissel halverwege. Het was om 9 uur al 28 graden, maar gelukkig bewolkt.
Ah, ik was er vanuit gegaan dat het wel competitie is, bij ons worden er ook gewoon indelingen gemaakt door de knhb per blok incl wedstrijdplanning en moeten er dwf's worden ingevuld enzo (voor O8 iig, O7 hebben we niet). Daarom ging ik er vanuit dat het ook als competitie gezien wordt. Maar als het door knhb niet als competitie gezien wordt dan scheelt dat idd in hoe makkelijk het is om als nodig iets af te lasten! Fijn dat dat bij jullie in elk geval makkelijk gaat onderling ^O^

Oef, 28 graden om 9 uur al! Gelukkig bewolkt dan idd, en fijn van de extra drinkpauzes.

En gefeliciteerd @kaatjejannie, ongeslagen kampioen, wat goed! *O*
pi_217941795
Ze hebben gewoon gespeeld, gelukkig kwam er bewolking wat het draaglijker maakte. Verder na 10 minuten een extra drinkpauze, de wedstrijden stiekem een paar minuten ingekort door de scheids en allemaal een ijsje achteraf. Het was 'te doen' gelukkig.

@Nijna, wij wonen 24 minuten van Hattem af, in een nabijgelegen dorp waar de gelukkigste mensen (en de gelukkigste koe :')) van Nederland* (edit: van de wereld waa een beetje overdreven haha) wonen, zeggen ze *)

@livelink, we hebben marterweerders laten plaatsen en metalen pennen in de dakgoten, daarna hebben we nergens meer last van gehad dus gelukkig zijn ze niet meer terug gekomen. Op het oog was er ook geen schade. Een enorme meevaller dus gelukkig O+

@kaatjejannie, wat ontzettend goed, gefeliciteerd! *O*

[ Bericht 6% gewijzigd door Schanu op 14-06-2025 16:48:31 ]
pi_217943915
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 11:51 schreef Nijna het volgende:

[..]
Ik zag vandaag toevallig een O12 wedstrijd waarbij een van de keepers bijna omviel en pimpelpaars uit zijn pak werd gestroopt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_217944193
Vanmiddag een koers gereden. Best warm.
Werewolf
pi_217945718
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zag vandaag toevallig een O12 wedstrijd waarbij een van de keepers bijna omviel en pimpelpaars uit zijn pak werd gestroopt.
:X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')