Derek vond ik het 1e seizoen wel echt leuk.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:19 schreef oh-oh het volgende:
Najib vond ik nooit grappig en van Jochem krijg ik kortsluiting![]()
Ricky vind ik qua shows ook veel van hetzelfde, zijn tv dingen zijn wel briljant, Derek
After Life!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Derek vond ik het 1e seizoen wel echt leuk.
En After of After Life.Die moet ik nog eens opzetten.
“You’re my boy”.
Wat is het thema? We kunnen meedenkenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:29 schreef hilliebillie het volgende:
@:nijna, hopelijk komt er nog wat energie je kant op waaien! Lastig als je jezelf steeds voorbij loopt. Hopelijk na de activiteit wel rust?![]()
Ik heb besloten deze ochtend niets te doen. Vanmiddag/avond werken en eigenlijk ben ik bekaf voor m’n gevoel en zou ik het liefst even slapen![]()
Al weet ik dat dat straks wel weer goed komt.
Hier na 5 dagen vrij. Gewoon zomaar! Heerlijk.
Een beetje in de tuin werken, op zoek naar kleding voor personeelsfeest met thema al vind ik het lastig iets leuks te bedenken. Gisteren hier al bij de kringloop geweest maar niets wat er bij past.
Kamping kitsch dus kan van alles wel zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wat is het thema? We kunnen meedenken(en dus niet werken, sssst)
Absoluut!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Juul kreeg haar zin en leerde meteen waarom dat niet de beste optie was, mooi leermoment!
Oeh. Mooi gevonden.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Juul kreeg haar zin en leerde meteen waarom dat niet de beste optie was, mooi leermoment!
Dan kent ze de gevolgen, niet jouw probleemquote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:54 schreef exode het volgende:
[..]
Absoluut!
Of ze doet het volgend jaar heel bewust in haar gezicht als wraak.
Precies.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kent ze de gevolgen, niet jouw probleem
Ja dat kan inderdaad ook. Heb ik zelf geen joggingpak (mijn chill outfit is een sportlegging, maar een legging aan doen naar zoiets voel ik me niet op m’n gemak bij) maar die zou ik ook bij de kringloop kunnen halen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 10:52 schreef exode het volgende:
Camping kitsch is toch gewoon een joggingpak en een ketting van wc rollen om? Haar lekker in de war. Of liep ik alleen maar zo op de camping?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |