Mijn man floot een O12 wedstrijd en heeft de wedstrijd eerder gestopt. 1 van de keepers had het ook erg zwaar en trok t bijna niet meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zag vandaag toevallig een O12 wedstrijd waarbij een van de keepers bijna omviel en pimpelpaars uit zijn pak werd gestroopt.
Ai, das minder. Hopelijk kun je vandaag terecht.quote:Op maandag 16 juni 2025 07:35 schreef F_r het volgende:
Mijn dag begon al goed. Mijn kroon viel eruit bij het tandenpoetsen. Zo maar de tandarts bellen
Dank je wel!quote:Op maandag 16 juni 2025 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Gefeliciteerd GM![]()
![]()
Met de Tinadagen heb ik godzijdank geen ervaring
Ik heb het gevoel dat de tinadagen minder erg zijn dan de huishoudbeurs. Geen idee waarom.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Phoe iemand een koffie infuusje over?![]()
Vandaag mag ik 38 kaarsjes uitblazen maar met alles wat er speelt voelt het niet echt feestelijk, voelt vooral heel dubbel.. waarschijnlijk de laatste verjaardag dat mijn vader nog leeft...
Maar goed afgelopen zaterdag met vrienden wat gedronken, vandaag nog een taartje met de kinderen (en zkh met de jongste) en dan vroeg naar bed!
Dit weekend kaartjes gekocht voor het tina festival met mn dochter, de kaartjes krijgt ze voor haar verjaardag (31-7) en ik denk dat ze er erg blij van wordt, en ik overleef 1 dag hysterische puber meisjes vast wel![]()
Iemand ervaring met de tina dagen?
Ooh de huishoudbeurs heb ik overleefd dus komt goed danquote:Op maandag 16 juni 2025 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de tinadagen minder erg zijn dan de huishoudbeurs. Geen idee waarom.
Gefeliciteerd. Hopelijk kun je mooie herinneringen maken en heb je een fijne dag ondanks alles
Ik heb ooit de 9-maanden beurs overleefd.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ooh de huishoudbeurs heb ik overleefd dus komt goed dan
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 juni 2025 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Phoe iemand een koffie infuusje over?![]()
Vandaag mag ik 38 kaarsjes uitblazen maar met alles wat er speelt voelt het niet echt feestelijk, voelt vooral heel dubbel.. waarschijnlijk de laatste verjaardag dat mijn vader nog leeft...
Maar goed afgelopen zaterdag met vrienden wat gedronken, vandaag nog een taartje met de kinderen (en zkh met de jongste) en dan vroeg naar bed!
Dit weekend kaartjes gekocht voor het tina festival met mn dochter, de kaartjes krijgt ze voor haar verjaardag (31-7) en ik denk dat ze er erg blij van wordt, en ik overleef 1 dag hysterische puber meisjes vast wel![]()
Iemand ervaring met de tina dagen?
Dat kon ik idd gelukkig. Niks meer aan te doen. Donderdag restant trekken en dan plan van aanpak. Ik zit dus maanden met een gat in mijn gebit.quote:Op maandag 16 juni 2025 09:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ai, das minder. Hopelijk kun je vandaag terecht.
Ik heb oprecht al een jaar of drie, vier een missende kies en ik mis hem echt nietquote:Op maandag 16 juni 2025 15:24 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat kon ik idd gelukkig. Niks meer aan te doen. Donderdag restant trekken en dan plan van aanpak. Ik zit dus maanden met een gat in mijn gebit.
Ik vind zo'n gaat echt niks. Ik vrees dat het een brug wordt. Ik heb holtes in mijn kaakbot dus ik verwacht te weinig bot te hebben voor een implantaatquote:Op maandag 16 juni 2025 17:01 schreef exode het volgende:
Ik mis al een paar jaar een kies na het trekken en het is wel lastig, want het tandvlees moet extra onderhouden worden en de tanden ernaast hebben inmiddels gevoelige tandhalzen door terugtrekkende tandvlees.
Maar het alternatief, een brug of implantaat zag ik ook niet zitten.
Dat probeer ik ook vaak, maar niet op alle tijdstippen zit er iemand aan de balie bij onze praktijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Ja dat had ik ook gedaan. Dank heb ik nog alle keus. Zeker omdat ik voor drie tegelijk plan en een maandagmiddag over het algemeen altijd wel kan zonder sporten/werken van mezelf of de kinderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:06 schreef Nijna het volgende:
Ik plan altijd bij de controle een nieuwe controle afspraak in over een half jaar, dan staat die maar.
Liefst als eerste 's morgens, het is hier aan het eind van de straat, dus ideaal, kunnen we daarna naar school e.d.
Ik heb nog een melkkies, ik hoop dat die nog een tijd blijft zitten, maar hij dondert er een keer uit en dan moet er wel iets, want het is mn eerste kies en anders heb ik zo'n gat voor in mijn mond.
Dat is onpraktisch, hier over het algemeen wel om half 9, gelukkig.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:01 schreef Hupje het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook vaak, maar niet op alle tijdstippen zit er iemand aan de balie bij onze praktijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:44 schreef Schanu het volgende:
, 8 jarige dochterlief loopt echter bij speciale tandheelkunde en daar is het echt een crime om een afspraak te maken.
Om vergelijkbare redenen hebben wij er een tijd geleden de tondeuse opgezet. Ongeveer 10mm bovenop. Stond verrassend goed. Maar dat moet je kind ook ok vinden natuurlijkquote:Ik heb voor de 8 jarige wel een afspraak gemaakt bij de kapper. Zij heeft best dik/veel haar wat ervoor zorgt dat ze eigenlijk altijd klitten heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ja hier een afspraak moeten verzetten vorige week, die stond eigenlijk gepland in juni maar het wordt nu 6 oktoberquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Onze gaat in het WKZ, ik kon eind mei een afspraak plannen voor begin augustus
[..]
Om vergelijkbare redenen hebben wij er een tijd geleden de tondeuse opgezet. Ongeveer 10mm bovenop. Stond verrassend goed. Maar dat moet je kind ook ok vinden natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:34 schreef exode het volgende:
Eerste officiele consult bij de coach gehad. Erg prettig en ja met eyeopeners.
We gaan verschillende dingen opstarten want zij kijkt naar het geheel en niet 1 probleem. Precies waar ik naar op zoek was.
Gisteren was ook even vervelend, maar we (verloofde en ik) hebben het van ons af laten glijden.Fijn dat de eerste afspraak met jouw coach prettig was!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:19 schreef Nijna het volgende:
[..]
Fijn dat de eerste afspraak met jouw coach prettig was!Dat deden we altijd met als gevolg dat alleen mijn familie steeds kwam op Juul haar verjaardag en dat vind ik erg stom voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De data gaan tot 4 weken vooruit in de prikker, ik heb heel sneaky gekeken in de uitnodigingen van de neefjes en nichtjes. Standaard 3 weken voor het feestje. Dus kort dag is gelul. Gewoon geen moeite willen doen.
Binnen die familie heeft de helft ruzie met elkaar sinds een paar maanden. Wij houden ons daarbuiten. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik een erg vreemde schoonfamilie heb die niet bepaald close met elkaar zijn. Voor verloofde (en nu dus ook Juul) vind ik het vooral erg sneu.
We gaan er een topfeest van maken in ieder geval.
Dit vind ik toch zo bizar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:11 schreef Schanu het volgende:
Ik heb Jewel gevraagd wat ze wil met haar haren, en ze wil zelf hetzelfde kapsel als 2 jaar terug, of misschien nog wel wat korter. Vorige keer wilde de kapper het niet opscheren aan de achterkant, iets met een 'kippenkontje' zoals ze het noemde, nu misschien toch vragen of ze dat wel wil doen en dan van voren iets langer houden. Ben benieuwd en vind het stiekem spannend omdat ze dan zo'n ander koppie krijgt
Ik snap je, maar ik zal hem nuanceren want het staat er nu idd wat vreemd: ze raadde het enorm af want gaf aan dat dat niet mooi is, en ik heb haar advies aangenomen omdat ik daar echt geen kijk op hebquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:48 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit vind ik toch zo bizar.
De NS weigert je toch ook niet naar Amsterdam te brengen omdat ze daar Ajax stom vinden
Maar dan is het toch dat zij dat niet mooi vindt, wil niet zeggen dat het niet mooi is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:57 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik snap je, maar ik zal hem nuanceren want het staat er nu idd wat vreemd: ze raadde het enorm af want gaf aan dat dat niet mooi is, en ik heb haar advies aangenomen omdat ik daar echt geen kijk op heb
@exode Als ze een kaartje kan waarderen, wil ik met alle liefde een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:48 schreef exode het volgende:
[..]
Dat deden we altijd met als gevolg dat alleen mijn familie steeds kwam op Juul haar verjaardag en dat vind ik erg stom voor haar.
De data gaan tot 4 weken vooruit in de prikker, ik heb heel sneaky gekeken in de uitnodigingen van de neefjes en nichtjes. Standaard 3 weken voor het feestje. Dus kort dag is gelul. Gewoon geen moeite willen doen.
Binnen die familie heeft de helft ruzie met elkaar sinds een paar maanden. Wij houden ons daarbuiten. Ik heb me er allang bij neergelegd dat ik een erg vreemde schoonfamilie heb die niet bepaald close met elkaar zijn. Voor verloofde (en nu dus ook Juul) vind ik het vooral erg sneu.
We gaan er een topfeest van maken in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |