SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die hand heeft precies 5 vingers en niet, bijvoorbeeld, 2 duimenHow can I make this topic about me?![]()
Morgen "vrij". Niet werken, maar paar dames naar een concert brengen in Atlanta (Georgia) en tijdens concert van Beabadoobee net doen alsof ik ook een beetje meedans zonder te laten blijken dat ik amper haar muziek ken![]()
![]()
Teksten zijn soms ook bijzonderquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.quote:🐙![]()
Ja, inderdaad! Daarom vond ik het al een hele prestatie dat die hand 5 vingers had.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.![]()
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13equote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oef, ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e
How can I make this topic about me?![]()
Een plaatje met alleen "Bolk" gaat vaak al gigantisch mis, dus "loveislikeakiss" zal vast totaal niet werkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Teksten zijn soms ook bijzonder![]()
![]()
🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐎🐎🐎It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Geen idee wat die 3 paarden achter de zwarte katten doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
"Yay het OV rijdt, en dat op vrijdag de 13e!"quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e
Morgen:
Vastzitten in een treinkaping of zo.
🐙![]()
Even wat proberen met Copilot.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een plaatje met alleen "Bolk" gaat vaak al gigantisch mis, dus "loveislikeakiss" zal vast totaal niet werkenHow can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.
Ietsjes beter!![]()
![]()
Reken op dramaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of een defect, dat je vastzit in een stilstaande trein waarvan de airco uitvalt en je niet de trein uit mag, want lopen over het spoor is gevaarlijk. Ik zou een flesje water meenemenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Yay het OV rijdt, en dat op vrijdag de 13e!"
Morgen:
Vastzitten in een treinkaping of zo.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e![]()
![]()
Okee die tijgers zijn wel weer kut natuurlijk!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ietsjes beter!![]()
![]()
Ja ik dacht daar ook al aan. Zo'n trein wordt direct een oven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een defect, dat je vastzit in een stilstaande trein waarvan de airco uitvalt en je niet de trein uit mag, want lopen over het spoor is gevaarlijk. Ik zou een flesje water meenemenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
vanavond spelt linkin park en iggy pop![]()
![]()
![]()
Jah, brrrquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik dacht daar ook al aan. Zo'n trein wordt direct een oven.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Lang niet gezien manquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Koen!
Ja heksensabbat gecombineerd met christelijk bijgeloof over 13 zilverlingen enzo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben de volgende al aan het plannenquote:
Er zijn er 3 volgend jaar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik neem aan dat ze gratis ijsjes uitdelenquote:
Ik ga straks een ijsje pakken
Eerst mijn penne A la vodkaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
ff oerhard koterslingeren, ik lees zo wel verder!![]()
Lekker hoor, nu net klaar met de barbecuequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ben wat van FOK! aan het afkicken enzulks.
Hoestie dan?
En rum
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker hoi hoi Bbquote:
Ik liep nog langs een kersen boer vandaagquote:
Komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Oehquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik liep nog langs een kersen boer vandaag
Komt wel dichtbij zo
Ik heb ze gewoon uit de supermarkt, hopelijk smaken ze een beetjeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Had poos terug frambozen, had er 5 uit en onderin vol met schimmelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh
Ik heb ze gewoon uit de supermarkt, hopelijk smaken ze een beetjeook uit de super AH
![]()
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rottenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Had poos terug frambozen, had er 5 uit en onderin vol met schimmelook uit de super AH
Ik heb meloen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kwam er al niet vaak, sindsdien niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rotten![]()
Ik ga straks op 2 Teckels passen en een huis. En een tuin vol met fruit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Ah verse aardbeien uit de tuin zijn er ook
Ik ga smerig dik worden van fruit. Dat weet iedereen nu al![]()
![]()
Snap ik is zo zonde geld Waar haal je het nu dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Kwam er al niet vaak, sindsdien niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er hier nog kudgatjes?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb dat nooit begrepenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rottenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vomar lidlquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik is zo zonde geld Waar haal je het nu dan?![]()
Ja wat is het doel van die dingen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rottenHow can I make this topic about me?![]()
Ja er zijn hier kudtgatjesquote:
Albert Heijn gebruikt dry misting op de versafdeling om groenten en fruit langer vers te houden. De fijne waterdruppeltjes helpen de producten gekoeld te blijven, waardoor ze minder snel uitdrogen en er minder voedselverspilling is. Zelfs verpakte groenten profiteren hiervan, omdat veel verpakkingen geperforeerd zijn, waardoor de mist toch bij de producten komt. Sommige klanten vinden het mysterieus of zelfs irritant, maar Albert Heijn stelt dat het helpt om plasticgebruik te verminderen en de kwaliteit van de producten te behouden
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Oh ja, ik heb ook meloensalade, beter eerst die opeten, was houdbaar tm morgenquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, niet elke AH heeft het.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
Gelukkig hebben ze dat niet bij de AH waar ik komHow can I make this topic about me?![]()
Legionella gratis bij je schimmelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn gebruikt dry misting op de versafdeling om groenten en fruit langer vers te houden. De fijne waterdruppeltjes helpen de producten gekoeld te blijven, waardoor ze minder snel uitdrogen en er minder voedselverspilling is. Zelfs verpakte groenten profiteren hiervan, omdat veel verpakkingen geperforeerd zijn, waardoor de mist toch bij de producten komt. Sommige klanten vinden het mysterieus of zelfs irritant, maar Albert Heijn stelt dat het helpt om plasticgebruik te verminderen en de kwaliteit van de producten te behouden
Bron: Copilot AI![]()
![]()
Lekker dik bedoel jequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga straks op 2 Teckels passen en een huis. En een tuin vol met fruit.
Ik ga smerig dik worden van fruit. Dat weet iedereen nu al
Alleen zeggen experts dat het effect nihil is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Bron: Copilot AI
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Fruit word zwaarder, weegt meequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik vraag me ook af of het echt wel nuttig is.![]()
![]()
Staan er bananenbomen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga straks op 2 Teckels passen en een huis. En een tuin vol met fruit.
Ik ga smerig dik worden van fruit. Dat weet iedereen nu alHow can I make this topic about me?![]()
Jij past er ook nog wel naast zo te zien.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Er zitten allemaal metalheads in de bios nuDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ruimte in bed/mand is belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel naast zo te zien.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Volgens mij zijn jullie al heel gelukkig saampjesquote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Naar welke film ga je?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:23 schreef drakin het volgende:
Er zitten allemaal metalheads in de bios nu
Is het toevallig of geen toeval
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.quote:Trotste mama van Ambar
Teckel gangquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Dit is de leukste hond ooit samen met mijn haarbal
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Nja,het is een begin tochquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
HHeavy trip. Over metalheadsquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naar welke film ga je?
Is het toevallig of geen toevalDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zijn geur moet erin komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is al betet dan een druifquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Jups ik wil meer veilige plekken creëren voor hem. Hij springt nu steeds uit veiligheid op de bank enzo.quote:
Maar het is ook fijn als hij gewoon helemaal zijn eigen plekje heeftTrotste mama van Ambar
Mijn beest vrat haar mand gewoon op. Ze wilde er niet inliggen toen had ik mand de bank gedaan naast mij en toen had ze het ding gesloopt![]()
![]()
Misschien idee om een kleed van de bank er in te leggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups ik wil meer veilige plekken creëren voor hem. Hij springt nu steeds uit veiligheid op de bank enzo.
Maar het is ook fijn als hij gewoon helemaal zijn eigen plekje heeft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:27 schreef JellyBelly. het volgende:
Mijn beest vrat haar mand gewoon op. Ze wilde er niet inloggen toen had ik mand de bank gedaan naast mij en toen had ze het ding gesloopt
Hij vindt gewoon zelf zijn veilige plekjequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups ik wil meer veilige plekken creëren voor hem. Hij springt nu steeds uit veiligheid op de bank enzo.
Maar het is ook fijn als hij gewoon helemaal zijn eigen plekje heeft![]()
![]()
Ik vind het helmaal niets, het is veel eerder verrotquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Bron: Copilot AIWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar het is ook wel fijn voor mij als hij niet steeds op de bank ligtquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij vindt gewoon zelf zijn veilige plekjeTrotste mama van Ambar
Hey Borrelquote:
Ja, als het echt goed was dan hadden alle winkels het allang geïntroduceerd lijkt me. Tsja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het helmaal niets, het is veel eerder verrotHow can I make this topic about me?![]()
Spring wel voorzichtig hequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef Bally-b het volgende:
Ga in bad springen letterlijk, en ff bubbelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Halloquote:
Ik taai af trouwens even wat anders doen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
He hij ligt in zijn mandquote:
Fijne avond Bbquote:
Die mist bij AH is niet altijd chill. Hele natte groenten enzo. En daardoor als je het thuis niet afdroogt rottingTrotste mama van Ambar
Ja ik ben ruim 6 jaar verder nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is ook wel fijn voor mij als hij niet steeds op de bank ligt![]()
![]()
Ohhhh ik wil hem!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt in zijn mand
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga straks een ijsje pakken
Eerst mijn penne A la vodka
Doet me denken aan dat deze kerel whisky in z'n pap deed als ontbijt!
Bekijk deze YouTube-video![]()
In Portugal lag hij ook steeds hoog, dus ik snap het wel. En dat meer om andere honden te ontwijken. Nu zou dat niet meer hoeven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja ik ben ruim 6 jaar verder nuTrotste mama van Ambar
Wij hebben hier ook gebbq'ed!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, nu net klaar met de barbecue
En rum![]()
![]()
Ambar doet liever kontje-kontjequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef JellyBelly. het volgende:
Ligt ook in bed. Nooit meer koude voeten.Trotste mama van Ambar
Hij is dat waarschijnlijk niet gewendquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Trouwens, dit is al de leukste hond.
Verkeerd filmpje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video![]()
Wat een mooie grote mand voor hemquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt in zijn mand
[ afbeelding ]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Rumquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoSame shit, different day
SC hopper present![]()
En ik dacht eerst nog dat de mand zo klein wasquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een mooie grote mand voor hem![]()
Maar als hij languit gaat liggen dan is hij precies goedTrotste mama van Ambar
Kort maar krachtig Bye Borrel, fijne avondquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hallo
Ik taai af trouwens even wat anders doen
Ambar is vooral fan van kleine honden alleen dat zijn weer vaak keffertjes of hebben geen interesse.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.Trotste mama van Ambar
Das een mooike.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.
Dat wordt wat als er een mister jelly belly komt danquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijken hoelang dat duurt. Ik zit op de bank en hij ligt in zijn mandTrotste mama van Ambar
Van wie is die?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Prachtig, van wie zijn ze?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij is te schattig. Voor Jeroen had ik een pleeghond/rescue-dog uit Roemenië. Kwam ook helemaal goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken hoelang dat duurt. Ik zit op de bank en hij ligt in zijn mand
Geeft hem de tijd en de ruimte. Hij heeft in ieder geval de liefste hondenmama![]()
![]()
ollekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We zitten weer op het balkonquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken hoelang dat duurt. Ik zit op de bank en hij ligt in zijn mand
Trotste mama van Ambar
quote:Als ze zijn/waren van mijn vader & stiefmoeder. Of nou ja technisch gezien alleen nog stiefmoeder.quote:
JEROEN IS EEN MEISJE!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.![]()
Mooie beesten hoorquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als ze zijn/waren van mijn vader & stiefmoeder. Of nou ja technisch gezien alleen nog stiefmoeder.
Mijn vader fokte met schotse collies zijn ook prachtbeestenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:41 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij is te schattig. Voor Jeroen had ik een pleeghond/rescue-dog uit Roemenië. Kwam ook helemaal goed.
Geeft hem de tijd en de ruimte. Hij heeft in ieder geval de liefste hondenmamaTrotste mama van Ambar
Ik zit ook op het balkon.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Aha..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als ze zijn/waren van mijn vader & stiefmoeder. Of nou ja technisch gezien alleen nog stiefmoeder."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet. Dus moet je ervoor gaan zorgen dat hij daar gewend aan raakt en daar relaxed onder gaat zijn als hij alleen moet zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij een vrouwtjes hond die steeds voor man wordt aangezien en mijn mannetjes hond steeds voor vrouwtjequote:
Ik vind het niet kunnen.
Dus nog 1x mensen:
Jeroen: teckel, vrouwtje
Âmbar: Podengo Portuges, mannetjeTrotste mama van Ambar
En Meneer staat ineens op en loopt naar binnen
Trotste mama van Ambar
Moeten jullie ze maar genderpassende of genderneutrale namen geven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij een vrouwtjes hond die steeds voor man wordt aangezien en mijn mannetjes hond steeds voor vrouwtje
Ik vind het niet kunnen.
Dus nog 1x mensen:
Jeroen: teckel, vrouwtje
Âmbar: Podengo Portuges, mannetje
Hij zal moeten leren af en toe even alleen te zijn. Anders kun je nooit boodschappen enzo halen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?How can I make this topic about me?![]()
Âmbar is een mannelijk woordquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten jullie ze maar genderpassende of genderneutrale namen geven.
Trotste mama van Ambar
Dat ga ik zeker trainen, maar dan moet hij in huis ook wat meer zelfverzekerder zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zal moeten leren af en toe even alleen te zijn. Anders kun je nooit boodschappen enzo halen.Trotste mama van Ambar
Ik maak ook maar een grapjequote:
![]()
![]()
![]()
mij naar het balkon lokken was een afleiding zodat hij naar binnen kon en kon eten en drinken
Trotste mama van Ambar
Ik krijg advies van de dames uit Portugal. En die zeggen gewoon lekker een weekje even de boel de boel laten zodat hij wat bij kan trekkenquote:Trotste mama van Ambar
Gewoon een keer weggaan, zonder introductie. Een kwartier wegblijven, dan weer binnenkomen zonder hem aandacht te geven. En dat later nog een paar keer herhalen, zodat hij begrijpt dat je wel eens een poosje weg bent en dat het helemaal niet erg is, omdat je ook weer terugkomt.How can I make this topic about me?![]()
Bolk die GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kon gisteren niet eens naar de wc zonder gejank. Is vandaag niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon een keer weggaan, zonder introductie. Een kwartier wegblijven, dan weer binnenkomen zonder hem aandacht te geven. En dat later nog een keer herhalen, zodat hij begrijpt dat je wel eens een poosje weg bent en dat het helemaal niet erg is, omdat je ook weer terugkomt.
Hij is hier net 2 dagen, is nog steeds aan het bijslapen van alle indrukken van de reis en hier zijn.
Zaterdag heb ik iemand gefixt die even langskomt omdat ik 1 uur ofzo weg ben. En volgende week ga ik het langzaam opbouwen. Ik heb een wifi camera dus kan ook prima zien wat hij doet.Trotste mama van Ambar
Vind ik eigenlijk van wel.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klinkt goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kon gisteren niet eens naar de wc zonder gejank. Is vandaag niet meer.
Hij is hier net 2 dagen, is nog steeds aan het bijslapen van alle indrukken van de reis en hier zijn.
Zaterdag heb ik iemand gefixt die even langskomt omdat ik 1 uur ofzo weg ben. En volgende week ga ik het langzaam opbouwen. Ik heb een wifi camera dus kan ook prima zien wat hij doet.
Inderdaad, hij is er nog maar net, zo te lezen gaat het echt wel goed al.How can I make this topic about me?![]()
Hij is ook nog gewoon nu in een stadium dat hij niet wil slapen als ik niet in de buurt ben en dat snap ik wel.
Was eerst ook echt tegen mij aangeplakt, werd ook al weer snel: zolang ik je maar kan zien.Trotste mama van Ambar
Waarom ga je niet net als UN een column maken over de belevenissen van de hond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Verjaardagen op 12-06:
-Marlii-
achappey
AnMo
AscH
Aschwin.
atze89
baggyelmo
Bankstel-frank
Bephmans
BerryGel
Bierbroeder
bobus
Buena
Caroga
ChAoZ
chrisjexchiqita
Chub
Clifforius
Coos_de_Brooddoos
Count_Blah
Deirdre
diggit
dinjo
Dondertjuh
Dopiejj
DrX
Dukesofheeries
EgbertSchimmel
elevator
elsmoll
Evil-LaiN
Eyerizz
famous11
Ferrette
Fielip
fluffy2
fvivif
Gaaaast
Gehannes
GingerAle
Gkn
Golden_power_
grooveradar
GTI_Ltd
Guilty
hoeren-kots
Hurricane1
ICTGoon
innovation
James26
Jasper007
Jasper1979
Jaspur
Jeeper
JeroenM
Jjazper
joeyzbg
Joostk
junome
KillerDream
kkimmetje
KneD
koekkoek
koetjuh
koetjuhboe
Kroaat007
L-royke
LaGuna88
Lau2003
laurence
Lemonsoda
Lindsey
Linnert
Liquidfunk
Loetje1987
Ma.rkus.nl
Maartje90
macleans
Mady
Marvinnr1
mast3r
mindspin
Nidori
Oink
OmeRon
OutsideTheBox
pafrok
Pass_weer_kwijt
PastoorPeter
Patrick87
PB2K
pepo1972
Phadosj
PhilipB
PiotrRasputin
Puk1234
Quinto_
Ragnarok_Girl
ralfb
Rannoch
ReiMstRsWa
RFOLKERS
Risu
robfolkers
RobinJR
rob_erwt
Rosamelano
rukkietukkie
RvdD
rvdv87
Sc0tTy
ScarFace_CvL
sdriou
Sjah_je_moet_toch_iets
sl4yer
slayer666
Sneaky_Dill
sobNibor
Stark
svdheijden
tcr
ThaRealPsycho
The_Joshua_Tree
The_Silhouette
The_Streets
TielLAN
Tigger
Tokse
totallyfuckedup
trosophila
VeganKid
venice1972
vodafone
Voleste
walterderijk
washball
wessel_wr
whopperkaas
wimke
winnyramone
XDo
xESMEE
_dajk
_Lillith_GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Verjaardagen op 12-06:
-Marlii-
achappey
AnMo
AscH
Aschwin.
atze89
baggyelmo
Bankstel-frank
Bephmans
BerryGel
Bierbroeder
bobus
Buena
Caroga
ChAoZ
chrisjexchiqita
Chub
Clifforius
Coos_de_Brooddoos
Count_Blah
Deirdre
diggit
dinjo
Dondertjuh
Dopiejj
DrX
Dukesofheeries
EgbertSchimmel
elevator
elsmoll
Evil-LaiN
Eyerizz
famous11
Ferrette
Fielip
fluffy2
fvivif
Gaaaast
Gehannes
GingerAle
Gkn
Golden_power_
grooveradar
GTI_Ltd
Guilty
hoeren-kots
Hurricane1
ICTGoon
innovation
James26
Jasper007
Jasper1979
Jaspur
Jeeper
JeroenM
Jjazper
joeyzbg
Joostk
junome
KillerDream
kkimmetje
KneD
koekkoek
koetjuh
koetjuhboe
Kroaat007
L-royke
LaGuna88
Lau2003
laurence
Lemonsoda
Lindsey
Linnert
Liquidfunk
Loetje1987
Ma.rkus.nl
Maartje90
macleans
Mady
Marvinnr1
mast3r
mindspin
Nidori
Oink
OmeRon
OutsideTheBox
pafrok
Pass_weer_kwijt
PastoorPeter
Patrick87
PB2K
pepo1972
Phadosj
PhilipB
PiotrRasputin
Puk1234
Quinto_
Ragnarok_Girl
ralfb
Rannoch
ReiMstRsWa
RFOLKERS
Risu
robfolkers
RobinJR
rob_erwt
Rosamelano
rukkietukkie
RvdD
rvdv87
Sc0tTy
ScarFace_CvL
sdriou
Sjah_je_moet_toch_iets
sl4yer
slayer666
Sneaky_Dill
sobNibor
Stark
svdheijden
tcr
ThaRealPsycho
The_Joshua_Tree
The_Silhouette
The_Streets
TielLAN
Tigger
Tokse
totallyfuckedup
trosophila
VeganKid
venice1972
vodafone
Voleste
walterderijk
washball
wessel_wr
whopperkaas
wimke
winnyramone
XDo
xESMEE
_dajk
_Lillith_Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geen zin in?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ga je niet net als UN een column maken over de belevenissen van de hond?Trotste mama van Ambar
Dat kan ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
LassieDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Nooit geweten dat UN een column heeftquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Waarom ga je niet net als UN een column maken over de belevenissen van de hond?
Voor wie doe je dit nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:07 schreef Paul het volgende:
GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Verjaardagen op 12-06:
-Marlii-
achappey
AnMo
AscH
Aschwin.
atze89
baggyelmo
Bankstel-frank
Bephmans
BerryGel
Bierbroeder
bobus
Buena
Caroga
ChAoZ
chrisjexchiqita
Chub
Clifforius
Coos_de_Brooddoos
Count_Blah
Deirdre
diggit
dinjo
Dondertjuh
Dopiejj
DrX
Dukesofheeries
EgbertSchimmel
elevator
elsmoll
Evil-LaiN
Eyerizz
famous11
Ferrette
Fielip
fluffy2
fvivif
Gaaaast
Gehannes
GingerAle
Gkn
Golden_power_
grooveradar
GTI_Ltd
Guilty
hoeren-kots
Hurricane1
ICTGoon
innovation
James26
Jasper007
Jasper1979
Jaspur
Jeeper
JeroenM
Jjazper
joeyzbg
Joostk
junome
KillerDream
kkimmetje
KneD
koekkoek
koetjuh
koetjuhboe
Kroaat007
L-royke
LaGuna88
Lau2003
laurence
Lemonsoda
Lindsey
Linnert
Liquidfunk
Loetje1987
Ma.rkus.nl
Maartje90
macleans
Mady
Marvinnr1
mast3r
mindspin
Nidori
Oink
OmeRon
OutsideTheBox
pafrok
Pass_weer_kwijt
PastoorPeter
Patrick87
PB2K
pepo1972
Phadosj
PhilipB
PiotrRasputin
Puk1234
Quinto_
Ragnarok_Girl
ralfb
Rannoch
ReiMstRsWa
RFOLKERS
Risu
robfolkers
RobinJR
rob_erwt
Rosamelano
rukkietukkie
RvdD
rvdv87
Sc0tTy
ScarFace_CvL
sdriou
Sjah_je_moet_toch_iets
sl4yer
slayer666
Sneaky_Dill
sobNibor
Stark
svdheijden
tcr
ThaRealPsycho
The_Joshua_Tree
The_Silhouette
The_Streets
TielLAN
Tigger
Tokse
totallyfuckedup
trosophila
VeganKid
venice1972
vodafone
Voleste
walterderijk
washball
wessel_wr
whopperkaas
wimke
winnyramone
XDo
xESMEE
_dajk
_Lillith_GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
![]()
Verjaardagen op 12-06:
-Marlii-
achappey
AnMo
AscH
Aschwin.
atze89
baggyelmo
Bankstel-frank
Bephmans
BerryGel
Bierbroeder
bobus
Buena
Caroga
ChAoZ
chrisjexchiqita
Chub
Clifforius
Coos_de_Brooddoos
Count_Blah
Deirdre
diggit
dinjo
Dondertjuh
Dopiejj
DrX
Dukesofheeries
EgbertSchimmel
elevator
elsmoll
Evil-LaiN
Eyerizz
famous11
Ferrette
Fielip
fluffy2
fvivif
Gaaaast
Gehannes
GingerAle
Gkn
Golden_power_
grooveradar
GTI_Ltd
Guilty
hoeren-kots
Hurricane1
ICTGoon
innovation
James26
Jasper007
Jasper1979
Jaspur
Jeeper
JeroenM
Jjazper
joeyzbg
Joostk
junome
KillerDream
kkimmetje
KneD
koekkoek
koetjuh
koetjuhboe
Kroaat007
L-royke
LaGuna88
Lau2003
laurence
Lemonsoda
Lindsey
Linnert
Liquidfunk
Loetje1987
Ma.rkus.nl
Maartje90
macleans
Mady
Marvinnr1
mast3r
mindspin
Nidori
Oink
OmeRon
OutsideTheBox
pafrok
Pass_weer_kwijt
PastoorPeter
Patrick87
PB2K
pepo1972
Phadosj
PhilipB
PiotrRasputin
Puk1234
Quinto_
Ragnarok_Girl
ralfb
Rannoch
ReiMstRsWa
RFOLKERS
Risu
robfolkers
RobinJR
rob_erwt
Rosamelano
rukkietukkie
RvdD
rvdv87
Sc0tTy
ScarFace_CvL
sdriou
Sjah_je_moet_toch_iets
sl4yer
slayer666
Sneaky_Dill
sobNibor
Stark
svdheijden
tcr
ThaRealPsycho
The_Joshua_Tree
The_Silhouette
The_Streets
TielLAN
Tigger
Tokse
totallyfuckedup
trosophila
VeganKid
venice1972
vodafone
Voleste
walterderijk
washball
wessel_wr
whopperkaas
wimke
winnyramone
XDo
xESMEE
_dajk
_Lillith_Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jouDon't follow me. I am lost too
Heeft hier een paar keer gestaanquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Nooit geweten dat UN een column heeftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor iedereenDon't follow me. I am lost too
![]()
Never aloneDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never everDon't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
Hello Lovely
Until you fucking...Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt niet veel punten gehaald vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ResetDon't follow me. I am lost too
Hoe zal dat nu komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt niet veel punten gehaald vandaag
Geen idee, ik was er een tijdje niet vanmiddag. Was even naar Zutphen shoppenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A fucked up mind means a fucked up lifeDon't follow me. I am lost too
Lijkt wel een leidinggevende die een berisping geeftquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt niet veel punten gehaald vandaagUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik was er ook niet veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt niet veel punten gehaald vandaag
Morgen wel weer
MindgamesDon't follow me. I am lost too
Ze krijgt nog net niet met het zweepjequote:Op donderdag 12 juni 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt wel een leidinggevende die een berisping geeft
Soms is het ook wel lekker even iets anders te doen en je staat ver genoeg voorquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik was er ook niet veel
Morgen wel weer
![]()
Don't follow me. I am lost too
Maar wel een aantekening in het personeelsdossier?quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgt nog net niet met het zweepjeUw ADH vitamine Worst
Rustig op de bank bij de ventilator een bolk her en der uitdelen is niet zo warmquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zeker en 2% puntenaftrek aan het eind van de ritquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar wel een aantekening in het personeelsdossier?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja das niet mild hequote:
Daarom ik heb ff niks te vrezenquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms is het ook wel lekker even iets anders te doen en je staat ver genoeg voor
"Heb je even een momentje? Kom zoeken we even een ruimte, kunnen we even wat bespreken"quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt wel een leidinggevende die een berisping geeft
Heb geen ventilatorquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig op de bank bij de ventilator een bolk her en der uitdelen is niet zo warm
Maar ik doe de screens op tijd naar beneden morgen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee denk dat je hem wel in de pocket hebt h oor er is niet veel animo voor de eerste plaatsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ik ook altijd, nog voor de zon er op komtquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen ventilator
Maar ik doe de screens op tijd naar beneden morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien wil gebrokenglas ook wel winnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk dat je hem wel in de pocket hebt h oor er is niet veel animo voor de eerste plaats
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wil gebrokenglas ook wel winnen
Ik bolk GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ik heel makkelijk oplossen trouwens, dan zet ik je gewoon in de tabel excluded_usersquote:
Dan kun je bolken wat je wilt, mijn punten lopen gewoon door.
Het is hier nog 21 graden binnen geloof ikTrotste mama van Ambar
Bij mijn ah is het diepvries fruit al een week opquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Had poos terug frambozen, had er 5 uit en onderin vol met schimmelook uit de super AH
![]()
Ik wil gewoon goedkoop fruit voor in mijn kwark mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik las net een artikel over honden en hun slaapplekken. Liefst dus wat hoger, verschillende plekken om te slapen (koud/warm en hard/zacht). Maar ook dat het sociale slapers zijn en dat als je dus maar 1 hond hebt het niet zo raar is dat ze mee naar bed willen. Oh en dat de bench eigenlijk wel een no-go isTrotste mama van Ambar
Ik heb m met op 90 gezetquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier nog 21 graden binnen geloof ik
110 was toch te veel
*Lust geen koffie*![]()
110 graden? Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb m met op 90 gezet
110 was toch te veelTrotste mama van Ambar
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1030 / +49 / +30 / 1953 / 2383
2. loveislikeakiss / 688 / +19 / +37 / 1805 / 2186
3. StevenHyde / 578 / +9 / +3 / 361 / 443
4. RedShoe / 409 / +55 / +34 / 1384 / 1555
5. mario390 / 248 / +110 / +15 / 378 / 535
6. gebrokenglas / 226 / +62 / +46 / 891 / 1041
7. devzero / 169 / +25 / +8 / 308 / 379
8. greysbones / 161 / +29 / +8 / 1082 / 1168
9. aeque / 161 / +18 / +11 / 729 / 892
10. Fogel / 159 / +14 / +6 / 202 / 271
11. hemarookworst / 159 / +25 / +3 / 344 / 449
12. drakin / 117 / +0 / +29 / 475 / 540
13. Pinnenmutske / 114 / +8 / +5 / 215 / 294
14. ieniminimuis / 106 / +23 / +16 / 293 / 352
15. maily / 94 / +13 / +0 / 418 / 491
16. Dr.Mikey / 93 / +14 / +2 / 82 / 116
17. Paul / 68 / +25 / +0 / 249 / 283
18. KoningWouter / 68 / +1 / +0 / 153 / 185
19. Shii / 67 / +18 / +0 / 137 / 176
20. MizzezAmy / 67 / +24 / +0 / 281 / 331SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Whut!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen ventilator
Maar ik doe de screens op tijd naar beneden morgen
Droge hitte is primaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
110 graden? Ja dat snap ik welHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk dat dudje het liever wat natter heeftquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Een bench vind ik echt helemaal niks. Zo'n beestje de hele tijd in zo'n klein ding waar hij zich amper kan omdraaien....
Die van ons sliep 's nachts in de woonkamer en gewoon waar hij dat wilde. Of hij lag in zijn mand, of in zijn favoriete stoel, of gewoon voor de bank (en natuurlijk ook wel eens óp de bank).
In Freedomunits is dat tussen de 32 en 43ºCquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
110 graden? Ja dat snap ik wel![]()
Die is niet van de saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat dudje het liever wat natter heeft
Ik zet mijn bad ook op standje kreeft kokenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee de 110 is Celsiusquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In Freedomunits is dat tussen de 32 en 43ºCHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kun je nagaan dat er mensen zijn die denken dat je konijnen bijv. ook 24/7 in een kooitje kunt laten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Een bench vind ik echt helemaal niks. Zo'n beestje de hele tijd in zo'n klein ding waar hij zich amper kan omdraaien....
Die van ons sliep 's nachts in de woonkamer en gewoon waar hij dat wilde. Of hij lag in zijn mand, of in zijn favoriete stoel, of gewoon voor de bank (en natuurlijk ook wel eens óp de bank).
Oh het ging over de sauna.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is niet van de sauna
Ik zet mijn bad ook op standje kreeft koken
Samen met de kreeften in bad dan, heb je daarna een lekker maalquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is niet van de sauna
Ik zet mijn bad ook op standje kreeft kokenUw ADH vitamine Worst
Waarom heb je geen ventilatorquote:
Goeie vraag wel,geen ideequote:
Had er wel 1 twee jaar terug. Maar weg gedaan
Zo'n ding is een tientje bij de Mediamarkt. Heerlijk zo'n verkoelend briesje.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goeie vraag wel,geen idee
Had er wel 1 twee jaar terug. Maar weg gedaan
1e levensbehoefte in mijn huis.
Ik moet eigenlijk nog een 4e halen zodat ik op warme dagen niet met eentje hoef te slepen van boven.
Saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Okay. Dan heb ik denk ik wat gemist
Nog ff verder teruglezen
*Lust geen koffie*![]()
Zellufquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Samen met de kreeften in bad dan, heb je daarna een lekker maalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wij hebben geen Benchquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las net een artikel over honden en hun slaapplekken. Liefst dus wat hoger, verschillende plekken om te slapen (koud/warm en hard/zacht). Maar ook dat het sociale slapers zijn en dat als je dus maar 1 hond hebt het niet zo raar is dat ze mee naar bed willen. Oh en dat de bench eigenlijk wel een no-go is
Al jaren niet meer
Maar onze eerste hond was er gek op
Was zijn veilige plekje
Tis maar net hoe je er mee omgaat
Sluit je ze er lange tijd in op
Dan is het logisch dat ze er een hekel aan krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede rookworst moet je ook in een heet bad leggenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: