Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Whut!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen ventilator
Maar ik doe de screens op tijd naar beneden morgen
Droge hitte is primaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
110 graden? Ja dat snap ik wel
Ik denk dat dudje het liever wat natter heeftquote:
In Freedomunits is dat tussen de 32 en 43ºCquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
110 graden? Ja dat snap ik wel
Die is niet van de saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik denk dat dudje het liever wat natter heeft
Nee de 110 is Celsiusquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In Freedomunits is dat tussen de 32 en 43ºC
Kun je nagaan dat er mensen zijn die denken dat je konijnen bijv. ook 24/7 in een kooitje kunt laten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Een bench vind ik echt helemaal niks. Zo'n beestje de hele tijd in zo'n klein ding waar hij zich amper kan omdraaien....
Die van ons sliep 's nachts in de woonkamer en gewoon waar hij dat wilde. Of hij lag in zijn mand, of in zijn favoriete stoel, of gewoon voor de bank (en natuurlijk ook wel eens óp de bank).
Oh het ging over de sauna.quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is niet van de sauna
Ik zet mijn bad ook op standje kreeft koken
Samen met de kreeften in bad dan, heb je daarna een lekker maalquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is niet van de sauna
Ik zet mijn bad ook op standje kreeft koken
Waarom heb je geen ventilatorquote:
Goeie vraag wel,geen ideequote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goeie vraag wel,geen idee
Had er wel 1 twee jaar terug. Maar weg gedaan
Saunaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Okay. Dan heb ik denk ik wat gemist
Nog ff verder teruglezen
Zellufquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Samen met de kreeften in bad dan, heb je daarna een lekker maal
Wij hebben geen Benchquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik las net een artikel over honden en hun slaapplekken. Liefst dus wat hoger, verschillende plekken om te slapen (koud/warm en hard/zacht). Maar ook dat het sociale slapers zijn en dat als je dus maar 1 hond hebt het niet zo raar is dat ze mee naar bed willen. Oh en dat de bench eigenlijk wel een no-go is
Goede rookworst moet je ook in een heet bad leggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |