Ja das niet mild hequote:
Daarom ik heb ff niks te vrezenquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms is het ook wel lekker even iets anders te doen en je staat ver genoeg voor
"Heb je even een momentje? Kom zoeken we even een ruimte, kunnen we even wat bespreken"quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt wel een leidinggevende die een berisping geeft
Heb geen ventilatorquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig op de bank bij de ventilator een bolk her en der uitdelen is niet zo warm
Nee denk dat je hem wel in de pocket hebt h oor er is niet veel animo voor de eerste plaatsquote:
Doe ik ook altijd, nog voor de zon er op komtquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen ventilator
Maar ik doe de screens op tijd naar beneden morgen
Misschien wil gebrokenglas ook wel winnenquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee denk dat je hem wel in de pocket hebt h oor er is niet veel animo voor de eerste plaats
quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wil gebrokenglas ook wel winnen
Ik bolk GGquote:
Dat kan ik heel makkelijk oplossen trouwens, dan zet ik je gewoon in de tabel excluded_usersquote:
Bij mijn ah is het diepvries fruit al een week opquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Had poos terug frambozen, had er 5 uit en onderin vol met schimmelook uit de super AH
Ik heb m met op 90 gezetquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is hier nog 21 graden binnen geloof ik
110 graden? Ja dat snap ik welquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb m met op 90 gezet
110 was toch te veel
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Whut!quote:Op donderdag 12 juni 2025 21:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen ventilator
Maar ik doe de screens op tijd naar beneden morgen
Droge hitte is primaquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
110 graden? Ja dat snap ik wel
Ik denk dat dudje het liever wat natter heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |