quote:
Ik was er vanmorgen bijna naartoe gegaanquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn dat het iets beter gaat. Beter doe je ook even rustig met de sportschool, eerst je rug maar goed laten genezen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen bijna naartoe gegaan
Heb je alleen jezelf mee?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er vanmorgen bijna naartoe gegaan
Hey GGquote:
quote:
Je kan nu beter 3 weken niet sporten dan dat je wel gaat sporten en je rug voorzeert en je nog langer niet kan sporten.quote:
Zo is dat. Beter voorzichtig aan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan nu beter 3 weken niet sporten dan dat je wel gaat sporten en je rug voorzeert en je nog langer niet kan sporten.
Ik ben ook altijd eigenwijs geweest en betaal daar nu de rekening voor
2 weken en dan langzaam weer opbouwen met oa cardio en nog geen gewichtenquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan nu beter 3 weken niet sporten dan dat je wel gaat sporten en je rug voorzeert en je nog langer niet kan sporten.
Ik ben ook altijd eigenwijs geweest en betaal daar nu de rekening voor
Gaat het goed?quote:
Ja ik was ook eigenwijs, maar kon ook eigenlijk niet anders. Hoe kan je rustig doen met 4 kidsquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kan nu beter 3 weken niet sporten dan dat je wel gaat sporten en je rug voorzeert en je nog langer niet kan
Jammer is dat altijd, maar wel fijn als je straks weer kan beginnen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
2 weken en dan langzaam weer opbouwen met oa cardio en nog geen gewichten
Heel goed, je hebt de DTS regels goed gelezen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:47 schreef devzero het volgende:
Ik wilde hier posten, maar ik moet een scheetje laten, dus ik ga maar even op de gang staan
Zou toch raar zijn om hier een luchtje achter te latenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt de DTS regels goed gelezen.
Straks is de lucht zodanig niet te harden dat er meerdere dagen een slot op de deur komt, om luchtverfrissers de tijd te geven hun werk te doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou toch raar zijn om hier een luchtje achter te laten
Omdat je tegen jezelf aan het kletsen was, dacht ik even het gaat niet goedquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik kan er weer tegen. Bolkuh!
Was ik dat? Is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je tegen jezelf aan het kletsen was, dacht ik even het gaat niet goed
Dan is het nog erger dan ik dachtquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was ik dat? Is me niet opgevallen.
Noem je SwJ nou een luchtverfrisserquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Straks is de lucht zodanig niet te harden dat er meerdere dagen een slot op de deur komt, om luchtverfrissers de tijd te geven hun werk te doen.
quote:
😳quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Noem je SwJ nou een luchtverfrisser
Wat heb jij gedronken op het terrasquote:
quote:
Een Latte Macchiato en een lekkere lemonade cassis, zonder prik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken op het terras
Hebben ze vast iets doorgedaan danquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een Latte Macchiato en een lekkere lemonade cassis, zonder prik.
Oja, en een gewone koffie.
Meer tijd voor koffiequote:
quote:
quote:
Eet smakelijk en veel kijk plezier met de filmquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef drakin het volgende:
Net eten gemaakt, opeten en dan naar de bios
Smakelijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef drakin het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eet smakelijk en veel kijk plezier met de film
Veel plezier !quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:33 schreef drakin het volgende:
Thanksquote:
Hij ziet alles en waarschijnlijk heeft iemand hem al een DM gestuurdquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Laat de beste man dat maar niet zien?![]()
![]()
Als dit topic nu al op slot gaat weten we genoeg.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij ziet alles en waarschijnlijk heeft iemand hem al een DM gestuurd
OV? Geen staking bij jou?quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen werken. Geen airco. En eind van de middag een uur in het OV. Yay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |