Staan er bananenbomen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga straks op 2 Teckels passen en een huis. En een tuin vol met fruit.
Ik ga smerig dik worden van fruit. Dat weet iedereen nu al
Jij past er ook nog wel naast zo te zien.quote:
Ruimte in bed/mand is belangrijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij past er ook nog wel naast zo te zien.
Volgens mij zijn jullie al heel gelukkig saampjesquote:
Naar welke film ga je?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:23 schreef drakin het volgende:
Er zitten allemaal metalheads in de bios nu
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.quote:
Teckel gangquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Dit is de leukste hond ooit samen met mijn haarbal![]()
Nja,het is een begin tochquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.
Heavy trip. Over metalheadsquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naar welke film ga je?
Is het toevallig of geen toeval
Zijn geur moet erin komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.
Is al betet dan een druifquote:
Jups ik wil meer veilige plekken creëren voor hem. Hij springt nu steeds uit veiligheid op de bank enzo.quote:
Misschien idee om een kleed van de bank er in te leggenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups ik wil meer veilige plekken creëren voor hem. Hij springt nu steeds uit veiligheid op de bank enzo.
Maar het is ook fijn als hij gewoon helemaal zijn eigen plekje heeft
Wat?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:27 schreef JellyBelly. het volgende:
Mijn beest vrat haar mand gewoon op. Ze wilde er niet inloggen toen had ik mand de bank gedaan naast mij en toen had ze het ding gesloopt
Hij vindt gewoon zelf zijn veilige plekjequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups ik wil meer veilige plekken creëren voor hem. Hij springt nu steeds uit veiligheid op de bank enzo.
Maar het is ook fijn als hij gewoon helemaal zijn eigen plekje heeft
Ik vind het helmaal niets, het is veel eerder verrotquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn gebruikt dry misting op de versafdeling om groenten en fruit langer vers te houden. De fijne waterdruppeltjes helpen de producten gekoeld te blijven, waardoor ze minder snel uitdrogen en er minder voedselverspilling is. Zelfs verpakte groenten profiteren hiervan, omdat veel verpakkingen geperforeerd zijn, waardoor de mist toch bij de producten komt. Sommige klanten vinden het mysterieus of zelfs irritant, maar Albert Heijn stelt dat het helpt om plasticgebruik te verminderen en de kwaliteit van de producten te behouden
Bron: Copilot AI
Maar het is ook wel fijn voor mij als hij niet steeds op de bank ligtquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij vindt gewoon zelf zijn veilige plekje
Hey Borrelquote:
Ja, als het echt goed was dan hadden alle winkels het allang geïntroduceerd lijkt me. Tsja.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het helmaal niets, het is veel eerder verrot
Spring wel voorzichtig hequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:22 schreef Bally-b het volgende:
Ga in bad springen letterlijk, en ff bubbelen
Halloquote:
He hij ligt in zijn mandquote:
Fijne avond Bbquote:
Ja ik ben ruim 6 jaar verder nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is ook wel fijn voor mij als hij niet steeds op de bank ligt
Ohhhh ik wil hem!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt in zijn mand
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga straks een ijsje pakken
Eerst mijn penne A la vodka
In Portugal lag hij ook steeds hoog, dus ik snap het wel. En dat meer om andere honden te ontwijken. Nu zou dat niet meer hoeven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja ik ben ruim 6 jaar verder nu
Wij hebben hier ook gebbq'ed!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, nu net klaar met de barbecue
En rum
Ambar doet liever kontje-kontjequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef JellyBelly. het volgende:
Ligt ook in bed. Nooit meer koude voeten.
Hij is dat waarschijnlijk niet gewendquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verkeerd filmpje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat deze kerel whisky in z'n pap deed als ontbijt!
Bekijk deze YouTube-video
Wat een mooie grote mand voor hemquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt in zijn mand
[ afbeelding ]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
Trouwens, dit is al de leukste hond.
[ afbeelding ]
Rumquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat deze kerel whisky in z'n pap deed als ontbijt!
Bekijk deze YouTube-video
En ik dacht eerst nog dat de mand zo klein wasquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een mooie grote mand voor hem
Kort maar krachtig Bye Borrel, fijne avondquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hallo
Ik taai af trouwens even wat anders doen
Ambar is vooral fan van kleine honden alleen dat zijn weer vaak keffertjes of hebben geen interesse.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.
Das een mooike.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.
Dat wordt wat als er een mister jelly belly komt danquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.
Van wie is die?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig, van wie zijn ze?quote:
Hij is te schattig. Voor Jeroen had ik een pleeghond/rescue-dog uit Roemenië. Kwam ook helemaal goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken hoelang dat duurt. Ik zit op de bank en hij ligt in zijn mand
We zitten weer op het balkonquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Kijken hoelang dat duurt. Ik zit op de bank en hij ligt in zijn mand
quote:
Als ze zijn/waren van mijn vader & stiefmoeder. Of nou ja technisch gezien alleen nog stiefmoeder.quote:
JEROEN IS EEN MEISJE!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.
Mooie beesten hoorquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als ze zijn/waren van mijn vader & stiefmoeder. Of nou ja technisch gezien alleen nog stiefmoeder.
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:41 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Hij is te schattig. Voor Jeroen had ik een pleeghond/rescue-dog uit Roemenië. Kwam ook helemaal goed.
Geeft hem de tijd en de ruimte. Hij heeft in ieder geval de liefste hondenmama
Aha..quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Als ze zijn/waren van mijn vader & stiefmoeder. Of nou ja technisch gezien alleen nog stiefmoeder.
Niet. Dus moet je ervoor gaan zorgen dat hij daar gewend aan raakt en daar relaxed onder gaat zijn als hij alleen moet zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?
Jij een vrouwtjes hond die steeds voor man wordt aangezien en mijn mannetjes hond steeds voor vrouwtjequote:
Moeten jullie ze maar genderpassende of genderneutrale namen geven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij een vrouwtjes hond die steeds voor man wordt aangezien en mijn mannetjes hond steeds voor vrouwtje
Ik vind het niet kunnen.
Dus nog 1x mensen:
Jeroen: teckel, vrouwtje
Âmbar: Podengo Portuges, mannetje
Hij zal moeten leren af en toe even alleen te zijn. Anders kun je nooit boodschappen enzo halen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dank. Ik doe erg mijn best. Hij is ontzettend aanhankelijk en dat vind ik mooi en tegelijkertijd nu best moeilijk, want hoe gaat dat straks dan?
Âmbar is een mannelijk woordquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeten jullie ze maar genderpassende of genderneutrale namen geven.
Dat ga ik zeker trainen, maar dan moet hij in huis ook wat meer zelfverzekerder zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zal moeten leren af en toe even alleen te zijn. Anders kun je nooit boodschappen enzo halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |