SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar die hand heeft precies 5 vingers en niet, bijvoorbeeld, 2 duimenHow can I make this topic about me?![]()
Morgen "vrij". Niet werken, maar paar dames naar een concert brengen in Atlanta (Georgia) en tijdens concert van Beabadoobee net doen alsof ik ook een beetje meedans zonder te laten blijken dat ik amper haar muziek ken![]()
![]()
Teksten zijn soms ook bijzonderquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.quote:🐙![]()
Ja, inderdaad! Daarom vond ik het al een hele prestatie dat die hand 5 vingers had.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.![]()
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13equote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oef, ook nogquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e
How can I make this topic about me?![]()
Een plaatje met alleen "Bolk" gaat vaak al gigantisch mis, dus "loveislikeakiss" zal vast totaal niet werkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Teksten zijn soms ook bijzonder![]()
![]()
🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐈⬛🐎🐎🐎It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Geen idee wat die 3 paarden achter de zwarte katten doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
"Yay het OV rijdt, en dat op vrijdag de 13e!"quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e
Morgen:
Vastzitten in een treinkaping of zo.
🐙![]()
Even wat proberen met Copilot.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Een plaatje met alleen "Bolk" gaat vaak al gigantisch mis, dus "loveislikeakiss" zal vast totaal niet werkenHow can I make this topic about me?![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een AI foutje. Komt vaker voor met de vingers.
Ietsjes beter!![]()
![]()
Reken op dramaquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen het noorden en zuiden. En heb van de NS nog niets gehoord over weer alles uit laten vallen. Dus dit keer heb ik mazzel denk ik.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of een defect, dat je vastzit in een stilstaande trein waarvan de airco uitvalt en je niet de trein uit mag, want lopen over het spoor is gevaarlijk. Ik zou een flesje water meenemenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Yay het OV rijdt, en dat op vrijdag de 13e!"
Morgen:
Vastzitten in een treinkaping of zo.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah dat valt weer mee op vrijdag de 13e![]()
![]()
Okee die tijgers zijn wel weer kut natuurlijk!quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ietsjes beter!![]()
![]()
Ja ik dacht daar ook al aan. Zo'n trein wordt direct een oven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of een defect, dat je vastzit in een stilstaande trein waarvan de airco uitvalt en je niet de trein uit mag, want lopen over het spoor is gevaarlijk. Ik zou een flesje water meenemenHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef mario390 het volgende:
vanavond spelt linkin park en iggy pop![]()
![]()
![]()
Jah, brrrquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik dacht daar ook al aan. Zo'n trein wordt direct een oven.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Lang niet gezien manquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Koen!
Ja heksensabbat gecombineerd met christelijk bijgeloof over 13 zilverlingen enzo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben de volgende al aan het plannenquote:
Er zijn er 3 volgend jaar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik neem aan dat ze gratis ijsjes uitdelenquote:
Ik ga straks een ijsje pakken
Eerst mijn penne A la vodkaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
ff oerhard koterslingeren, ik lees zo wel verder!![]()
Lekker hoor, nu net klaar met de barbecuequote:Op donderdag 12 juni 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ben wat van FOK! aan het afkicken enzulks.
Hoestie dan?
En rum
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker hoi hoi Bbquote:
Ik liep nog langs een kersen boer vandaagquote:
Komt wel dichtbij zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Oehquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik liep nog langs een kersen boer vandaag
Komt wel dichtbij zo
Ik heb ze gewoon uit de supermarkt, hopelijk smaken ze een beetjeIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Had poos terug frambozen, had er 5 uit en onderin vol met schimmelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh
Ik heb ze gewoon uit de supermarkt, hopelijk smaken ze een beetjeook uit de super AH
![]()
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rottenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:10 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Had poos terug frambozen, had er 5 uit en onderin vol met schimmelook uit de super AH
Ik heb meloen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Kwam er al niet vaak, sindsdien niet meerquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rotten![]()
Ik ga straks op 2 Teckels passen en een huis. En een tuin vol met fruit.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:08 schreef Koen66 het volgende:
Ah verse aardbeien uit de tuin zijn er ook
Ik ga smerig dik worden van fruit. Dat weet iedereen nu al![]()
![]()
Snap ik is zo zonde geld Waar haal je het nu dan?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:12 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Kwam er al niet vaak, sindsdien niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zijn er hier nog kudgatjes?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik heb dat nooit begrepenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rottenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Vomar lidlquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik is zo zonde geld Waar haal je het nu dan?![]()
Ja wat is het doel van die dingen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij AH hebbben ze die stoommachines boven de groente en fruit staan, alle is nat als je het koop, dus ook eerder aan het rottenHow can I make this topic about me?![]()
Ja er zijn hier kudtgatjesquote:
Albert Heijn gebruikt dry misting op de versafdeling om groenten en fruit langer vers te houden. De fijne waterdruppeltjes helpen de producten gekoeld te blijven, waardoor ze minder snel uitdrogen en er minder voedselverspilling is. Zelfs verpakte groenten profiteren hiervan, omdat veel verpakkingen geperforeerd zijn, waardoor de mist toch bij de producten komt. Sommige klanten vinden het mysterieus of zelfs irritant, maar Albert Heijn stelt dat het helpt om plasticgebruik te verminderen en de kwaliteit van de producten te behouden
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Oh ja, ik heb ook meloensalade, beter eerst die opeten, was houdbaar tm morgenquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, niet elke AH heeft het.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:18 schreef Lovely het volgende:
Gelukkig hebben ze dat niet bij de AH waar ik komHow can I make this topic about me?![]()
Legionella gratis bij je schimmelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Albert Heijn gebruikt dry misting op de versafdeling om groenten en fruit langer vers te houden. De fijne waterdruppeltjes helpen de producten gekoeld te blijven, waardoor ze minder snel uitdrogen en er minder voedselverspilling is. Zelfs verpakte groenten profiteren hiervan, omdat veel verpakkingen geperforeerd zijn, waardoor de mist toch bij de producten komt. Sommige klanten vinden het mysterieus of zelfs irritant, maar Albert Heijn stelt dat het helpt om plasticgebruik te verminderen en de kwaliteit van de producten te behouden
Bron: Copilot AI![]()
![]()
Lekker dik bedoel jequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:14 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga straks op 2 Teckels passen en een huis. En een tuin vol met fruit.
Ik ga smerig dik worden van fruit. Dat weet iedereen nu al
Alleen zeggen experts dat het effect nihil is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Bron: Copilot AI
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Fruit word zwaarder, weegt meequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, ik vraag me ook af of het echt wel nuttig is.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: