Fijne avond Bbquote:
Ja ik ben ruim 6 jaar verder nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar het is ook wel fijn voor mij als hij niet steeds op de bank ligt
Ohhhh ik wil hem!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt in zijn mand
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik ga straks een ijsje pakken
Eerst mijn penne A la vodka
In Portugal lag hij ook steeds hoog, dus ik snap het wel. En dat meer om andere honden te ontwijken. Nu zou dat niet meer hoeven.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja ik ben ruim 6 jaar verder nu
Wij hebben hier ook gebbq'ed!quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lekker hoor, nu net klaar met de barbecue
En rum
Ambar doet liever kontje-kontjequote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef JellyBelly. het volgende:
Ligt ook in bed. Nooit meer koude voeten.
Hij is dat waarschijnlijk niet gewendquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mand staat niet waar hij zou moeten staan en ik moest er zelf eerst in zitten zodat hij er bij kon. En nu zit ik ernaast.
Verkeerd filmpje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat deze kerel whisky in z'n pap deed als ontbijt!
Bekijk deze YouTube-video
Wat een mooie grote mand voor hemquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij slaapt in zijn mand
[ afbeelding ]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
Trouwens, dit is al de leukste hond.
[ afbeelding ]
Rumquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan dat deze kerel whisky in z'n pap deed als ontbijt!
Bekijk deze YouTube-video
En ik dacht eerst nog dat de mand zo klein wasquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een mooie grote mand voor hem
Kort maar krachtig Bye Borrel, fijne avondquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Hallo
Ik taai af trouwens even wat anders doen
Ambar is vooral fan van kleine honden alleen dat zijn weer vaak keffertjes of hebben geen interesse.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.
Das een mooike.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:34 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik vind bijna alle honden gewoon leuk. Jeroen niet.
Dat wordt wat als er een mister jelly belly komt danquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Jeroen is gewoon bang dat hij niet meer de enige hond is voor zijn baasje.
Van wie is die?quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:33 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |