SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor Lovely, koningin van DTS
Daar staat ze dan, geheel terecht,
Bovenaan, met kracht en recht.
Lovely, naam die fier mag klinken,
Terwijl de rest al lichtjes zinken.
In ONZ, waar chaos vaak regeert,
Waar woorden dansen, ongezeerd,
Daar bouwde jij, met slimme zinnen,
Een voorsprong op — puur op beminnen.
Geen hulptroepen, geen vuile trucs,
Gewoon jouw brein, jouw scherpe blik,
Met elke post, met elke stap,
Liep jij weer iets meer uit de gap.
Het eind is nog niet in zicht,
De maand houdt vast aan plicht en plicht,
Maar jij bewijst met elke dag:
Dat eerste plekje is wat jij vermag.
Dus houd je koers, laat niks je deren,
Laat twijfels van de zijlijn keren.
Blijf posten met die Lovely-stijl,
Dan wint jouw naam nog mijlen mijl.
Vooruit, dappere kampioene,
Tot aan de finish, zonder zoenen —
(Al gunnen we je straks dat ook...)
Want wie zo speelt, verdient een troon van rook.
Go Lovely! 🏆F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik had hem bijna gemist in het vorige topicquote:Op maandag 9 juni 2025 23:09 schreef SwJ het volgende:
Voor Lovely, koningin van DTS
Daar staat ze dan, geheel terecht,
Bovenaan, met kracht en recht.
Lovely, naam die fier mag klinken,
Terwijl de rest al lichtjes zinken.
In ONZ, waar chaos vaak regeert,
Waar woorden dansen, ongezeerd,
Daar bouwde jij, met slimme zinnen,
Een voorsprong op — puur op beminnen.
Geen hulptroepen, geen vuile trucs,
Gewoon jouw brein, jouw scherpe blik,
Met elke post, met elke stap,
Liep jij weer iets meer uit de gap.
Het eind is nog niet in zicht,
De maand houdt vast aan plicht en plicht,
Maar jij bewijst met elke dag:
Dat eerste plekje is wat jij vermag.
Dus houd je koers, laat niks je deren,
Laat twijfels van de zijlijn keren.
Blijf posten met die Lovely-stijl,
Dan wint jouw naam nog mijlen mijl.
Vooruit, dappere kampioene,
Tot aan de finish, zonder zoenen —
(Al gunnen we je straks dat ook...)
Want wie zo speelt, verdient een troon van rook.
Go Lovely! 🏆![]()
![]()
Ja dat zeg ik als EMBER. Maar dan wat minder hard dan jij het doet. Met met een droge stemquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat is als je het Engelse "amber" uitspreekt. Maar dit is Portugeesquote:Op maandag 9 juni 2025 23:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik als EMBER. Maar dan wat minder hard dan jij het doet. Met met een droge stem![]()
Een beetje als een droge scheet, maar dan met je mond.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nog nooit iets gerookt in mijn leven dus denk t nie![]()
Ik ken portugees. Ok dat lieg ik. Ronaldo tuurlijk welquote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is als je het Engelse "amber" uitspreekt. Maar dit is PortugeesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje als een droge scheet, maar dan met je mond.ok nu wil ik het proberen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nog nooit iets gerookt in mijn leven dus denk t nieDan kun je beter wat sigaren halen, want dan krijg je het effect snellerquote:![]()
Of een joint, dan is het in ieder geval nog relaxtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee ik heb nog nooit gerookt en zal dat ook nooit doen. Mijn ouders wel dus genoeg meegerookt wel.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
vergelijkend warenonderzoekquote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je beter wat sigaren halen, want dan krijg je het effect sneller![]()
![]()
Maar dan wordt het eeeeeemb eh hu?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Of een joint, dan is het in ieder geval nog relaxt![]()
Ik baf nog liever een baviaan. Sigaren vind ik.... Niet lekker ruikenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je beter wat sigaren halen, want dan krijg je het effect snellerBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Tsja, wil je nou weten hoe een droge stem klinkt of niet? Je moet er wel wat voor overhebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik baf nog liever een baviaan. Sigaren vind ik.... Niet lekker ruiken![]()
Ik luister dan toch liever naar mezelfquote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, wil je nou weten hoe een droge stem klinkt of niet? Je moet er wel wat voor overhebbenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Soms heb je gewoon een wijs persoon nodigquote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik luister dan toch liever naar mezelfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Idd en ik ben nog zoekendequote:Op maandag 9 juni 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een wijs persoon nodigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Vandaag is het zo ver ieniquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat heb je gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inie stapt over een kwartier al de auto in als het kon
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:een bakkie om te dag te beginnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Morguh DJMOquote:
![]()
![]()
Hey Koenquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-06-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 857 / +131 / +0 / 1553 / 1902
2. loveislikeakiss / 614 / +36 / +5 / 1539 / 1874
3. StevenHyde / 562 / +4 / +0 / 301 / 371
4. RedShoe / 320 / +0 / +0 / 1059 / 1194
5. Fogel / 139 / +16 / +0 / 143 / 200
6. greysbones / 124 / +0 / +0 / 970 / 1036
7. aeque / 118 / +22 / +0 / 541 / 661
8. devzero / 117 / +5 / +0 / 245 / 292
9. hemarookworst / 115 / +11 / +0 / 287 / 364
10. Pinnenmutske / 96 / +8 / +12 / 171 / 231
11. gebrokenglas / 84 / +25 / +1 / 538 / 608
12. mario390 / 78 / +1 / +0 / 177 / 242
13. drakin / 72 / +6 / +0 / 371 / 416
14. Dr.Mikey / 69 / +1 / +0 / 71 / 96
15. KoningWouter / 67 / +1 / +0 / 148 / 178
16. maily / 59 / +11 / +0 / 265 / 303
17. ieniminimuis / 57 / +28 / +0 / 156 / 191
18. Bally-b / 45 / +24 / +0 / 221 / 242
19. Homijn / 45 / +24 / +0 / 59 / 81
20. Harrie / 45 / +0 / +0 / 69 / 89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
^
![]()
Hey ToTquote:
![]()
![]()
JIJ vind t doodeng?quote:
Wat denk je van AMBAR ... die moet met t vliegtuig mee![]()
Naar een vreemd land, naar een vreemd mens ...![]()
![]()
Wat vindt je er eng aan dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of hij h eeft nachtdienst gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou Ambar maakt zich nu nog niet druk, die heeft geen idee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:44 schreef maily het volgende:
[..]
JIJ vind t doodeng?
Wat denk je van AMBAR ... die moet met t vliegtuig mee![]()
Naar een vreemd land, naar een vreemd mens ...How can I make this topic about me?![]()
Volgens mij welquote:
Mag hij hoefde vandaag niet te werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker ben al aan de volgende bezigquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik ben net een bakkie aan het zetten
Het mag een beetje eng zijn, maar je kunt Ambar daarna wel knuffelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Meestal ben je dan wel vroeg, maar is het voor hem laatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat kan ook best wel vrij laat worden soms!
Lekker alles op je gemakje doen, lekker tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow heeft ze een Somalische prins ontmoet op het internet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het mag een beetje eng zijn, maar je kunt Ambar daarna wel knuffelen![]()
![]()
Die heeft best in de gaten dat er iets aan het gebeuren is hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou Ambar maakt zich nu nog niet druk, die heeft geen idee.![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker alles op je gemakje doen, lekker toch
How can I make this topic about me?![]()
Een hondquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heeft ze een Somalische prins ontmoet op het internet?
Echte liefde; het bestaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow heeft ze een Somalische prins ontmoet op het internet?
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijn![]()
Het beest krijgt een luxe leven zo te lezen wat er allemaal is aangeschaftquote:
Meeste honden snappen het concept asiel en zijn vaak best blij als ze niet meer in eentje zitten.
Wat ik eng vind? Alles dat komt kijken nadat ik hem ophaal. Wat als het niet klikt? Wat als ik de slechtste hondenmoeder ter wereld ben?
Wat als alleen maar loopt te janken?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Haha ja dat soort dingen komen wel vaker langs, maar dit is wel een heel extreem geval zeg!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Echte liefde; het bestaat
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijn![]()
![]()
Ja triest he, en je kan als kind zijnde niets omdat je moeder zelf beslissingen kan maken.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij moet wennen. Gaat goedkomen. Je hebt je goed voorbereid en ingelezen. Nu is het gewoon aan elkaar wennen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Meeste honden snappen het concept asiel en zijn vaak best blij als ze niet meer in eentje zitten.
Wat ik eng vind? Alles dat komt kijken nadat ik hem ophaal. Wat als het niet klikt? Wat als ik de slechtste hondenmoeder ter wereld ben?
Wat als alleen maar loopt te janken?![]()
Hoe is het met jou liefdesleven?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet stressen, die klik zal er echt wel zijn!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat als alleen maar loopt te janken?
In het begin zal het best wat onwennig zijn; gewoon ruimte geven maar uiteraard zelf wel open staan voor contact.Stapje voor stapje speelsgewijs wat contact leggen.
Maar ik denk dat het beest je waarschijnlijk zwaar kwispelend helemaal af zal gaan lebberen van blijdschap hoor!![]()
![]()
Geduld, maar dat komt goedquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat als alleen maar loopt te janken?
Ben je niet, iedereen maakt fouten maar liefde overwint
Huilen magHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja komt vast goed, zo beestje voelt gelijk of je van dieren houdtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet stressen, die klik zal er echt wel zijn!
In het begin zal het best wat onwennig zijn; gewoon ruimte geven maar uiteraard zelf wel open staan voor contact.Stapje voor stapje speelsgewijs wat contact leggen.
Maar ik denk dat het beest je waarschijnlijk zwaar kwispelend helemaal af zal gaan lebberen van blijdschap hoor!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja met die Indonesische is het helemaal voorbij.quote:
Ik doe het verder wat rustig aan nu. Heb wel wat contact met iemand, maar stel mijn hart nog niet zo open.![]()
Er komt vaak juist iemand op je pad als je niet op zoek bent en als je het ook niet verwacht.How can I make this topic about me?![]()
Ja dat snap ik, je wordt na zo'n ervaring wel wat meer kat uit de boom kijkend geworden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja met die Indonesische is het helemaal voorbij.
Ik doe het verder wat rustig aan nu. Heb wel wat contact met iemand, maar stel mijn hart nog niet zo open.
Maar ga ook niet te star wordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo gaat het vaak wel inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Er komt vaak juist iemand op je pad als je niet op zoek bent en als je het ook niet verwacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uitquote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Heb je al koffie gekregen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uitHow can I make this topic about me?![]()
Oja, om 7.18 al.
* gebrokenglas zet het koffiezetapparaat weer uit.How can I make this topic about me?![]()
Dat is alleen maar lekker tochquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zet maar weer aan. Lust nog wel een bakkie. Of twee.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, om 7.18 al.
* gebrokenglas zet het koffiezetapparaat weer uit.Nee, koppijn nuquote:
Kerel!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Er komt vaak juist iemand op je pad als je niet op zoek bent en als je het ook niet verwacht.Komt goed!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, je wordt na zo'n ervaring wel wat meer kat uit de boom kijkend geworden.
Maar ga ook niet te star worden![]()
![]()
Veel vroeger kon je hier nog nietsquote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uit
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal gesproken ben ik vroeger wakker, vandaag was ik er voor mijn doen laat uitHeuj!
Mini deed z'n pyjama laatst weer aan en zei ineens dat hij die van jou had gekregen. Het blijft zijn favoriete!
![]()
![]()
O dat is dan weer minder, te vast geslapen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zet maar weer aan. Lust nog wel een bakkie. Of twee.
[..]
Nee, koppijn nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slingerse, tot zoquote:
Sowieso heb ik hier in de kliniek een vast ochtendritueel wat ik vaak eerst afwerk voor ik hier kom kijken. Toevallig zag ik dat het reeds open was en gilde ik dus maar om koffie omdat ik koppijn had.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Veel vroeger kon je hier nog nietsIk heb er één en ik ben er trots op
Er is nog hoop voor ons @Dottekequote:Op dinsdag 10 juni 2025 07:50 schreef maily het volgende:
[..]
Franse familie maakt zich zorgen om weduwe (82) die plots naar Ivoorkust vertrok om bij geliefde (28) te zijn
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:ja wie weet.
Nooit de hoop opgeven
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder, te vast geslapen waarschijnlijk
Je ziet heel duidelijk terugkomen dat ik tot aan de eerste controle heel licht slaap, waarna ik daarna (en na een tweede slaappil) pas in de diepere slaapfases terecht kom.Ik heb er één en ik ben er trots op
Arme Xavier ziet zijn erfenis als sneeuw onder de zon verdwijnen.quote:
ZO dan de tweede slaappilquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ziet heel duidelijk terugkomen dat ik tot aan de eerste controle heel licht slaap, waarna ik daarna (en na een tweede slaappil) pas in de diepere slaapfases terecht kom.
Jij had toch ook een slaaponderzoek gehad een tijdje terug, wat is daar uitgekomen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs de liefde nu echt is, zouden de kinderen het niet eens erg vinden denk ik. Maar hij schijnt het al eerder gedaan te hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Arme Xavier ziet zijn erfenis als sneeuw onder de zon verdwijnen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Bondagequote:
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Iedereen en zijn grootmoeder (nou ja behalve eentje dan) ziet dat dit niet echt is. Behalve alleen die 82-jarige, die denkt van wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs de liefde nu echt is, zouden de kinderen het niet eens erg vinden denk ik. Maar hij schijnt het al eerder gedaan te hebbenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Mailyquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja echt heel triest, en niemand kan wat doen. En niemand weet waar ze precies woont dus ze kunnen er ook niet naar toequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen en zijn grootmoeder (nou ja behalve eentje dan) ziet dat dit niet echt is. Behalve alleen die 82-jarige, die denkt van wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Morguh Drakinquote:
Hello Dotjequote:
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
* gebrokenglas zet een volle pot koffie.![]()
![]()
De eerstvolgende die volgens mijn aantekeningen jarig is, is DJMO.
En daarna?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerstvolgende die volgens mijn aantekeningen jarig is, is DJMO.![]()
![]()
quote:
ZO dan, dat jij dat nog weetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb jou niet mijn verjaardagenlijst staan.![]()
![]()
Slaapapneu zodra ik op m'n rug lig. Op m'n zij geen last van. Slaappositietrainer gekregen, en bij tweede onderzoek geen enkele keer op m'n rug gelegen, en dus ook geen last meer van Slaapapneu.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan de tweede slaappil
Jij had toch ook een slaaponderzoek gehad een tijdje terug, wat is daar uitgekomen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik een dag later.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Moonlight jarig op 25 juni
Genoteerd.Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hebt echt een schriftjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het schriftje is overduidelijkdacht altijd dat het een geintje was
Ik schrijf ook bijna alle verjaardagen op hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt een schriftjedacht altijd dat het een geintje was
Maar dat slechte slapen, daar is geen onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Slaapapneu zodra ik op m'n rug lig. Op m'n zij geen last van. Slaappositietrainer gekregen, en bij tweede onderzoek geen enkele keer op m'n rug gelegen, en dus ook geen last meer van Slaapapneu.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt een schriftjedacht altijd dat het een geintje was
En ik krijg helemaal geen puntekes meerquote:
Bij mij nog wel, maar ik laat jou simpelweg niet in mijn overzicht meetellen zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik krijg helemaal geen puntekes meerHow can I make this topic about me?![]()
O echt. Ik weet het van niemand hier, Ik schrijf niets op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik schrijf ook bijna alle verjaardagen op hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik krijg helemaal geen puntekes meer![]()
Zo vaak gebolkt?![]()
Weet je al die verjaardagen uit je hoofd?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij nog wel, maar ik laat jou simpelweg niet in mijn overzicht meetellen zien.![]()
Doe ik mee voor punten is het niet goed
Doe ik niet meer mee voor punten is het ook niet goed
Ik heb alleen maar van die ik toevallig meekrijg hier, een stuk of 15 users.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik weet het van niemand hier, Ik schrijf niets op.How can I make this topic about me?![]()
Dat komt daar niet door. Iets met adhd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat slechte slapen, daar is geen onderzoek naar gedaan?Ik heb er één en ik ben er trots op
O geen idee, ben uit de puntenlijst al maandenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, die datums heb ik echt opgeschreven.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al die verjaardagen uit je hoofd?How can I make this topic about me?![]()
O dat zijn er nog al watquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar van die ik toevallig meekrijg hier, een stuk of 15 users.
Klotuh iets om dat te hebben ADHD maar daar zijn toch wel medicijnen voor?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, die datums heb ik echt opgeschreven.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik weet het van niemand hier, Ik schrijf niets op.
ZOveel komen er niet meerquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een fractie van het aantal users in DTS.
Wil/ga je ook gewoon niet te vroeg naar bed?quote:
Als je niet werkt kun je toch prima je slaaptijden aanpassen aan een verlaat ritme?Trotste mama van Ambar
Ik reageer niet goed op adhd medicatie. Teveel last van bijwerkingen, 3n geloof me, ik heb er een hoop geprobeerd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh iets om dat te hebben ADHD maar daar zijn toch wel medicijnen voor?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ga maar eens douchen, aankleden en ongeduldig wachten.
Vliegtuig vertrekt pas over een uur, hondjes zijn ingecheckt enzo.Trotste mama van Ambar
Het is geen ziektequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klotuh iets om dat te hebben ADHD maar daar zijn toch wel medicijnen voor?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit ja. Dat je dingen worden aangesmeerd is ook alleen maar omdat je anders niet in de wereld zou passen.quote:
Uhm dan moet je er met een andere manier mee omgaan. Vind een leven die bij je past.Trotste mama van Ambar
Enige wat mij aansloeg was dexamfetamine maar dat is een commercieel dingetje geworden en heet nu amfexa , niet meer te betalen en dus weer terug naar de ritalinquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op adhd medicatie. Teveel last van bijwerkingen, 3n geloof me, ik heb er een hoop geprobeerd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als je adhd hebt heeft dat leven jou gevonden. Je kan geen ander leven vinden dan je eigen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ja. Dat je dingen worden aangesmeerd is ook alleen maar omdat je anders niet in de wereld zou passen.
Uhm dan moet je er met een andere manier mee omgaan. Vind een leven die bij je past.
Accepteer en doe zelfkennis op ipv jezelf vol rotzooi te stoppen en de farmaceutische industrie te steunenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit ja. Dat je dingen worden aangesmeerd is ook alleen maar omdat je anders niet in de wereld zou passen.
Uhm dan moet je er met een andere manier mee omgaan. Vind een leven die bij je past.Let's agree to disagree.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je adhd hebt heeft dat leven jou gevonden. Je kan geen ander leven vinden dan je eigen.
Accepteer en doe zelfkennis op ipv jezelf vol rotzooi te stoppen en de farmaceutische industrie te steunenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Slik jij pillen?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik nam vorige week nog pijnstilling, nu weer zonder en dat is niet fijn.
Slechte nacht door de pijn gehad
O dat is dan eecht balenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik reageer niet goed op adhd medicatie. Teveel last van bijwerkingen, 3n geloof me, ik heb er een hoop geprobeerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is echt kudt Drakin, dan maar weer snel innemen danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:56 schreef drakin het volgende:
Ik nam vorige week nog pijnstilling, nu weer zonder en dat is niet fijn.
Slechte nacht door de pijn gehadWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mensen leven al eeuwen met adhd en autisme. Alleen de afgelopen decennia moet iedereen daarvoor aan de medicatie. Prima als het echt je leven beter maakt.
Het geeft mij ook het idee dat ADHD en autisme iets is wat gefixt moet worden.
Wat an sich grappig is en raar, want in hetzelfde rijtje van neuro diversiteit hoort bijvoorbeeld ook dyslexie, dyscalculie, hoogsensitiviteit, beelddenkers. Maar die wordt weinig aangepraat aan medicatie.Trotste mama van Ambar
Als er medicatie is/zou zijn waardoor ik niet elke dag last zou hebben van de dingen waar ik tegenaan loop dan zou ik dat met liefde slikken. Want het gaat niet alleen maar om acceptatie en een manier vinden wat voor diegene werkt. Dat doe ik al jaren en toch helpt het 0,0. En dat is echt niet de schuld van een maatschappij die zogenaamd iets anders van mij verwacht.quote:
Dat is de schuld van een brein wat de verkeerde verbindingen heeft gemaakt.
Dus ja als aan de ene kant een euthanasie aanvraag staat en de andere kant medicatie, dan is het antwoord heel makkelijk.
Ik praat hier alleen over mijzelf overigens. Voor anderen zal een andere levenswijze vast kunnen helpen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Spannendquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Vliegtuig vertrekt pas over een uur, hondjes zijn ingecheckt enzo.Werewolf![]()
Nee even doorbijten want het gaat overquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt kudt Drakin, dan maar weer snel innemen danDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Helaas, die heb ik zelf veel te hard nodig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Heeft iemand nog een kopje motivatie over?How can I make this topic about me?![]()
Het is benen dagquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee even doorbijten want het gaat over
*Lust geen koffie*![]()
Koffie dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Helaas, die heb ik zelf veel te hard nodig.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gaat er een begeleidster mee, of reizen de hondjes alleen en worden gewoon op Schiphol door jullie opgevangen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Vliegtuig vertrekt pas over een uur, hondjes zijn ingecheckt enzo.How can I make this topic about me?![]()
Alleen benen? Dus de romp, armen en hoofd thuislaten dag?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoofd moest helaas meequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Alleen benen? Dus de romp, armen en hoofd thuislaten dag?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Als er medicatie is/zou zijn waardoor ik niet elke dag last zou hebben van de dingen waar ik tegenaan loop dan zou ik dat met liefde slikken. Want het gaat niet alleen maar om acceptatie en een manier vinden wat voor diegene werkt. Dat doe ik al jaren en toch helpt het 0,0. En dat is echt niet de schuld van een maatschappij die zogenaamd iets anders van mij verwacht.
Dat is de schuld van een brein wat de verkeerde verbindingen heeft gemaakt.
Dus ja als aan de ene kant een euthanasie aanvraag staat en de andere kant medicatie, dan is het antwoord heel makkelijk.
Ik praat hier alleen over mijzelf overigens. Voor anderen zal een andere levenswijze vast kunnen helpen.![]()
Benen en hoofd dagquote:
Ik krijg hier een vreemd beeld bijDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, als het goed is wel, maar dan moet je het ook niet forceren natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee even doorbijten want het gaat overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Legs for daysquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Benen en hoofd dag
Ik krijg hier een vreemd beeld bij
Met een hoofdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat vroeg ik mij dus ook al af hoe zoiets gaatquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat er een begeleidster mee, of reizen de hondjes alleen en worden gewoon op Schiphol door jullie opgevangen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet te veel rust en niet teveel bewegenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, als het goed is wel, maar dan moet je het ook niet forceren natuurlijkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
![]()
Lopen en liggen, niet te veel zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet te veel rust en niet teveel bewegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee vandaag is het de hele dag droogquote:
Want ik moet straks de stad nog inHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn dat het nog kan en dat men het ook doetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aralea is aan het snoeien, diep resppect want mensen met een beperking
Vandaag niet, zondag pasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen vandaag om het te vieren?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:![]()
Er is er een jarig hoeraa hoeraa en daarom zingen wij blij blij blij
Zij leve lang hoera hoera, zij leven lang hoera hoera![]()
Ach ik heb een trippelstoel ik rol wel als het lopen niet wil. Ik heb een scoot en kan mijn dingen buite de deur doenquote:
Gelukkig hoef je niet meer aan huis gekluisterd te zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik heb een trippelstoel ik rol wel als het lopen niet wil. Ik heb een scoot en kan mijn dingen buite de deur doen
Gelukkig hoef je niet meer aan huis gekluisterd te zitten
Met begeleidster. Ze vliegen nooit alleen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat er een begeleidster mee, of reizen de hondjes alleen en worden gewoon op Schiphol door jullie opgevangen?Trotste mama van Ambar
Ik kom net onder de douche vandaan joh 😂quote:
We rijden rond een uur of 11Trotste mama van Ambar
Oh haha.. dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan joh 😂
We rijden rond een uur of 11![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:lovely![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen en liggen, niet te veel zittenHangt van zithouding af, rekken en oefeningen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vanavond nog wel je lievelings eten en een beetje taart?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier wil ik wel even op inhaken. Ik heb de diagnose adhd en autisme pas op latere leeftijd gekregen. Je hebt gelijk als je zegt dat je die twee prima zonder medicatie kan opvangen / handelen, als je maar wel handvatten krijgt / hebt om je leven er op in te richten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen leven al eeuwen met adhd en autisme. Alleen de afgelopen decennia moet iedereen daarvoor aan de medicatie. Prima als het echt je leven beter maakt.
Het geeft mij ook het idee dat ADHD en autisme iets is wat gefixt moet worden.
Wat an sich grappig is en raar, want in hetzelfde rijtje van neuro diversiteit hoort bijvoorbeeld ook dyslexie, dyscalculie, hoogsensitiviteit, beelddenkers. Maar die wordt weinig aangepraat aan medicatie.
Anders is het met angst / dwang / ptss en depressie. Daar slik ik nu sertraline voor, en dat werkt, afgezien van een aantal bijwerkingen, gelukkig goed.Ik heb er één en ik ben er trots op
Taart eet ik zondagquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vanavond nog wel je lievelings eten en een beetje taart?
Zingt meequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Er is er een jarig hoeraa hoeraa en daarom zingen wij blij blij blij
Zij leve lang hoera hoera, zij leven lang hoera hoera
Werewolf![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel origineel en beter dan kree of mario spam
Werewolf![]()
![]()
Een beelddenker ben ik btw ook. Fotografisch geheugen ook. Hoogsensitief weet ik niet, al voel ik vaak wel dingen aan en sluit ik me vaak af om niet andermans problemen te absorberen waardoor ik geen ruimte meer heb voor m'n eigen shit. (daarom werkt therapie in groepsverband dus ook absoluut niet voor mij).Ik heb er één en ik ben er trots op
Je hebt een hoop op je bordjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hier wil ik wel even op inhaken. Ik heb de diagnose adhd en autisme pas op latere leeftijd gekregen. Je hebt gelijk als je zegt dat je die twee prima zonder medicatie kan opvangen / handelen, als je maar wel handvatten krijgt / hebt om je leven er op in te richten.
Anders is het met angst / dwang / ptss en depressie. Daar slik ik nu sertraline voor, en dat werkt, afgezien van een aantal bijwerkingen, gelukkig goed.
![]()
Dikke knuffel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:42 schreef DJMO het volgende:
Een beelddenker ben ik btw ook. Fotografisch geheugen ook. Hoogsensitief weet ik niet, al voel ik vaak wel dingen aan en sluit ik me vaak af om niet andermans problemen te absorberen waardoor ik geen ruimte meer heb voor m'n eigen shit. (daarom werkt therapie in groepsverband dus ook absoluut niet voor mij).
Op internet staan wel tests. Psychotherapeut deed dit onverwacht bij mij in 2015.
Geheugen supergoed al dreigt de boel wel eens te crashen.Werewolf![]()
Ik b en niet hooogsensitief maar een held geweest om mij in problemen van andere te verdiepen en die mensen te helpen zodat ik mijn pjn door dingen die gebeurd zijn lekker weg kon stoppen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:42 schreef DJMO het volgende:
Een beelddenker ben ik btw ook. Fotografisch geheugen ook. Hoogsensitief weet ik niet, al voel ik vaak wel dingen aan en sluit ik me vaak af om niet andermans problemen te absorberen waardoor ik geen ruimte meer heb voor m'n eigen shit. (daarom werkt therapie in groepsverband dus ook absoluut niet voor mij).
Dat hoor je wel meer bij mensen die veel hebben meegemaaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, je bent jarig vandaag. Van harte gefeliciteerd
Lijkt mij niet fijnquote:
Wat ik wel had, maar dat is over, was dat als ik in een winkel was of ergens waar het druk was allerlei pijntjes van mensen kreeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah echt, dat lijkt mij dan ook niet fijn..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij niet fijn
Wat ik wel had, maar dat is over, was dat als ik in een winkel was of ergens waar het druk was allerlei pijntjes van mensen kreeg.
Wel dat ik niet tegen te drukke omgeving kan, al is t wel iets minder geworden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heb er nu vrijwel geen last meer van. Wel als iemand aan belt en ik doe op en en die persoon zit niet goed in zijn vel of is sjaggie dan voel ik dat gelijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah echt, dat lijkt mij dan ook niet fijn..
Wel dat ik niet tegen te drukke omgeving kan, al is t wel iets minder gewordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Herkenbaar idd..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nu vrijwel geen last meer van. Wel als iemand aan belt en ik doe op en en die persoon zit niet goed in zijn vel of is sjaggie dan voel ik dat gelijk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Open atelier nu en daarna gesprek met arts en regiebehandelaar.
![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: