Ja echt heel triest, en niemand kan wat doen. En niemand weet waar ze precies woont dus ze kunnen er ook niet naar toequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen en zijn grootmoeder (nou ja behalve eentje dan) ziet dat dit niet echt is. Behalve alleen die 82-jarige, die denkt van wel.
quote:
Morguh Drakinquote:
Hello Dotjequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Goedemorgen
* gebrokenglas zet een volle pot koffie.
En daarna?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
De eerstvolgende die volgens mijn aantekeningen jarig is, is DJMO.
Dotteke, in augustus.quote:
quote:
Ik heb jou niet mijn verjaardagenlijst staan.quote:
ZO dan, dat jij dat nog weetquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb jou niet mijn verjaardagenlijst staan.
Ja, het schriftje is overduidelijkquote:
Wanneer dan?quote:
Slaapapneu zodra ik op m'n rug lig. Op m'n zij geen last van. Slaappositietrainer gekregen, en bij tweede onderzoek geen enkele keer op m'n rug gelegen, en dus ook geen last meer van Slaapapneu.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan de tweede slaappil
Jij had toch ook een slaaponderzoek gehad een tijdje terug, wat is daar uitgekomen?
Ik een dag later.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Moonlight jarig op 25 juni
Genoteerd.
Klopt, 26 juni heb ik staan hier voor jou.quote:
Je hebt echt een schriftjequote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het schriftje is overduidelijk
Ik schrijf ook bijna alle verjaardagen op hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt een schriftjedacht altijd dat het een geintje was
Maar dat slechte slapen, daar is geen onderzoek naar gedaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Slaapapneu zodra ik op m'n rug lig. Op m'n zij geen last van. Slaappositietrainer gekregen, en bij tweede onderzoek geen enkele keer op m'n rug gelegen, en dus ook geen last meer van Slaapapneu.
Is het ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt echt een schriftjedacht altijd dat het een geintje was
En ik krijg helemaal geen puntekes meerquote:
Bij mij nog wel, maar ik laat jou simpelweg niet in mijn overzicht meetellen zien.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik krijg helemaal geen puntekes meer
O echt. Ik weet het van niemand hier, Ik schrijf niets op.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik schrijf ook bijna alle verjaardagen op hoor.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ik krijg helemaal geen puntekes meer
Weet je al die verjaardagen uit je hoofd?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij mij nog wel, maar ik laat jou simpelweg niet in mijn overzicht meetellen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |