Ik ken portugees. Ok dat lieg ik. Ronaldo tuurlijk welquote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is als je het Engelse "amber" uitspreekt. Maar dit is Portugees
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje als een droge scheet, maar dan met je mond.
quote:Op maandag 9 juni 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb nog nooit iets gerookt in mijn leven dus denk t nie
Dan kun je beter wat sigaren halen, want dan krijg je het effect snellerquote:
vergelijkend warenonderzoekquote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je beter wat sigaren halen, want dan krijg je het effect sneller
Maar dan wordt het eeeeeemb eh hu?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
Of een joint, dan is het in ieder geval nog relaxt
Ik baf nog liever een baviaan. Sigaren vind ik.... Niet lekker ruikenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:20 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dan kun je beter wat sigaren halen, want dan krijg je het effect sneller
Tsja, wil je nou weten hoe een droge stem klinkt of niet? Je moet er wel wat voor overhebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik baf nog liever een baviaan. Sigaren vind ik.... Niet lekker ruiken
Ik luister dan toch liever naar mezelfquote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, wil je nou weten hoe een droge stem klinkt of niet? Je moet er wel wat voor overhebben
Soms heb je gewoon een wijs persoon nodigquote:Op maandag 9 juni 2025 23:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik luister dan toch liever naar mezelf
Idd en ik ben nog zoekendequote:Op maandag 9 juni 2025 23:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon een wijs persoon nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |