Ga je wat leuks doen vandaag om het te vieren?quote:
Lopen en liggen, niet te veel zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet te veel rust en niet teveel bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Nee vandaag is het de hele dag droogquote:
Fijn dat het nog kan en dat men het ook doetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Aralea is aan het snoeien, diep resppect want mensen met een beperking
Vandaag niet, zondag pasquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je wat leuks doen vandaag om het te vieren?
Echt sneu om te horen.quote:
quote:
Ach ik heb een trippelstoel ik rol wel als het lopen niet wil. Ik heb een scoot en kan mijn dingen buite de deur doenquote:
Gelukkig niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ik heb een trippelstoel ik rol wel als het lopen niet wil. Ik heb een scoot en kan mijn dingen buite de deur doen
Gelukkig hoef je niet meer aan huis gekluisterd te zitten
Met begeleidster. Ze vliegen nooit alleen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gaat er een begeleidster mee, of reizen de hondjes alleen en worden gewoon op Schiphol door jullie opgevangen?
Ik kom net onder de douche vandaan joh 😂quote:
Oh haha.. dan heb je nog evenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan joh 😂
We rijden rond een uur of 11
Dankjewelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:lovely![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lopen en liggen, niet te veel zittenHangt van zithouding af, rekken en oefeningen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |