ga jij de strijd aan?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, het lijkt alsof @:Lovely al gewonnen heeft
Maar er kan nog vanalles veranderen!
Niet te vroeg juichenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoe dan ook ze is iig nu al de heldquote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
Lovely je hebt t helemaal op eigen kracht gedaan tot nu toe. Niet downgraden
Nee, daar heb ik de kracht en doorzettingsvermogen niet voorquote:
Je hoopt dat Amy heel veel gaat posten zodat je de UI vaak ziet?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik je al voldoende gecomplimenteerd met je UI?
Haha jij hebt me door damnitquote:Op maandag 9 juni 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoopt dat Amy heel veel gaat posten zodat je de UI vaak ziet?
Nee dat kan niet, dts blijft zoals het was. Als je nieuwe regels wil bedenk je maar een nieuw spelquote:
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van uiquote:Op maandag 9 juni 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik je al voldoende gecomplimenteerd met je UI?
van deze UI ga ik niet huilenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van ui
Een van de cabaretiers zei dat een relatie als een ui is. Je gaat er van huilen en U and I zijn ervoor nodig (of iets in die trant, je had erbij moeten zijn denk ikquote:
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat mocht gisteren nietquote:Op maandag 9 juni 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dts blijft zoals het was. Als je nieuwe regels wil bedenk je maar een nieuw spel
Deze UI is prima hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U and I are gonna cry?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een van de cabaretiers zei dat een relatie als een ui is. Je gaat er van huilen en U and I zijn ervoor nodig (of iets in die trant, je had erbij moeten zijn denk ik)
alsof jij je daar iets van aantrektquote:Op maandag 9 juni 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
We hoeven nog niet naar bed van onze God
Jawel toch? Alleen er waren nog geen goede ideeën dacht ik.quote:
Ik luister altijd naar @SwJ , maar dan ook echt altijd /squote:
Wel alleen original content dan.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien kunnen we in nachtbagger een puntentelling aan de tettenpics toekennen
En twee een 11?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Een borst krijgt van mij altijd minimaal een 5,5
Weet niet wat de definitie van original content is, heb wel een vermoeden wat je bedoelt, maar daar is ook al een ander subforum voorquote:
Nee, daar schijnen hele strenge mods te zittenquote:
Wordt wel weer tijd dat daar gepost wordt.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet niet wat de definitie van original content is, heb wel een vermoeden wat je bedoelt, maar daar is ook al een ander subforum voor
Ik ga voor de 6! 6-jes cultuur hierquote:Op maandag 9 juni 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Een borst krijgt van mij altijd minimaal een 5,5
Niets mis mee!quote:Op maandag 9 juni 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Deze gezien in Groeningemuseum
[ afbeelding ]
Wow kan dit zomaar hier.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Deze gezien in Groeningemuseum
[ afbeelding ]
Ik bouw wel wat in in mijn puntentellerquote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien kunnen we in nachtbagger een puntentelling aan de tettenpics toekennen
GGGquote:Op maandag 9 juni 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bouw wel wat in in mijn puntenteller
Ja tussen de tettenschilderingen uit de middeleeuwen doorquote:
Ah dat kan ookquote:Op maandag 9 juni 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland en schijn voor noordelingen zas te zeggen. Of hank ipv henk
Whorst kees scenariowquote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah dat kan ook
Ik zeg blijkbaar whorst IPV worst
Afgeslacht ben jequote:Op maandag 9 juni 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Nope ben duidelijk de schade aan t inhalen nog
jij beslistquote:Op maandag 9 juni 2025 23:05 schreef SwJ het volgende:
Heeft iedereen weer genoeg punten voor vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |