SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weten we ook gelijk wat jij in het nachtkastje hebt.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Deze nietquote:Op maandag 9 juni 2025 19:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Weten we ook gelijk wat jij in het nachtkastje hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Is het alweer 31 december danquote:Op maandag 9 juni 2025 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vier jij oudejaarsavond vanavond?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Correctquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nou dan heb ik liever, dat ze het mij niet gunnenquote:Op maandag 9 juni 2025 19:50 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Kan het ook niet zo zijn dat ze je het gunnen omdat je zo aardig bent?
En dat er gezellig geklets wordt
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Trotste mama van Ambar
Is ook wat voor te zeggen iddquote:Op maandag 9 juni 2025 19:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan heb ik liever, dat ze het mij niet gunnen
En dat er gezellig geklets wordt![]()
![]()
Daarom vroeg ik het ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag en voor mij een weet
Dit is een van die onbeantwoorde vragenquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op maandag 9 juni 2025 19:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit is een van die onbeantwoorde vragen
Ja die krijg je.quote:Op maandag 9 juni 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Krijg ik nog antwoord op mijn onbeantwoorde vraag?
Nee het is geen 31 december, maar wel 9 juni.Trotste mama van Ambar
Bijnaquote:Op maandag 9 juni 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Krijg ik nog antwoord op mijn onbeantwoorde vraag?
Bijna
Is ze jarig
Deze Lovely lady
Onze lieve lov
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Okéquote:
Wat een plezier,
wat een vertier
Hij doet wat -ie doen moet
de Classic Rabbit voelt goed
Maar batterijen raken leeg, dus plots
komt er een eind aan die genotsknots
Ja, het is even fijn op korte termijn
Maar er is niks beters dan een echt konijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Klopt en morgen 10 juniquote:Op maandag 9 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die krijg je.
Nee het is geen 31 december, maar wel 9 juni.![]()
Greeeeesquote:Op maandag 9 juni 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna
Bijna
Is ze jarig
Deze Lovely lady
Onze lieve lov
![]()
![]()
Leuke en goede dagquote:
Tevens is het morgen ook 1 jaar geleden dat ik mijn huidige woning mocht bekijken en ik wist dat die van mij werd.Trotste mama van Ambar
kquote:Op maandag 9 juni 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna
Bijna
Is ze jarig
Deze Lovely lady
Onze lieve lov
![]()
Grees niet, want dat is al een oude taart.quote:![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Grees niet, want dat is al een oude taart.![]()
![]()
Trotste mama van Ambar
Dan geef ik mezelf helemaalquote:Op maandag 9 juni 2025 19:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus als iemand aangeeft dat ie je leuk vindt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Sowquote:Op maandag 9 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Grees niet, want dat is al een oude taart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Alweer een jaar geledenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuke en goede dag
Tevens is het morgen ook 1 jaar geleden dat ik mijn huidige woning mocht bekijken en ik wist dat die van mij werd.![]()
Wordt wel een lange dag voor je morgen..
Ben heel benieuwd hoe Amber gaat reageren, als ze jou voor het eerst gaat zien
Het is Meneer Âmbar. Hij heeft een niet geladen jachtgeweer.Trotste mama van Ambar
Zo jij durft zegquote:Op maandag 9 juni 2025 20:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Grees niet, want dat is al een oude taart.![]()
![]()
Ik vind het maar niks dat de goede naam van konijnen wordt misbruikt voor rare speeltjes.![]()
Neem nu deze. Een raar uitziend konijn dat zegt dat -ie heel lange levensduur heeft. Ik heb er één keer eentje in het echt gezien. Bleef 6 uur rammen op een drumstel. De hele buurt werd er gek van.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow2x beetje gemeen zijn was teveel van het goede.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ze weet wie het zegt.quote:
Is het bondgenoten topic spoiler vrij?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je moet hem niet zijn behoefte op balkon laten doen hoor, dan denkt hij dat het mag.Lekker elk uur een rondje lopen de eerste dagen en goed belonen als er een plasje of poepje is.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is Meneer Âmbar. Hij heeft een niet geladen jachtgeweer.
Leuk, succes morgen
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Thank you (en nu verdien je wel een like)quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:Op maandag 9 juni 2025 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Thank you (en nu verdien je wel een like)![]()
Zelfs al zou ik weten wie er wint
Zou ik dat nooit in het topic zetten
Is gewoon flauw om dat wel te doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Advies is juist om hem zeker de eerste dag te laten wennen vanaf balkon, omdat er veel meer indrukken zijn. Juist met hem rondlopen kan voor ongewenste stress gaan zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet hem niet zijn behoefte op balkon laten doen hoor, dan denkt hij dat het mag.Lekker elk uur een rondje lopen de eerste dagen en goed belonen als er een plasje of poepje is.
Leuk, succes morgen
Het gaat niet om zindelijkheid, maar om alle indrukken.Trotste mama van Ambar
Jij niet, dat weet ik maar er komen soms ook lui langs die er nooit posten en dan het "even" mededelen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zelfs al zou ik weten wie er wint
Zou ik dat nooit in het topic zetten
Is gewoon flauw om dat wel te doenIedereen is een kutlultrut
Gewend om buiten te zijn, snap dat het niet gaat om zindelijk maar leer het daarna maar weer eens af. Geen rustig grasveldje in de buurt?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Advies is juist om hem zeker de eerste dag te laten wennen vanaf balkon, omdat er veel meer indrukken zijn. Juist met hem rondlopen kan voor ongewenste stress gaan zorgen.
Het gaat niet om zindelijkheid, maar om alle indrukken.Iedereen is een kutlultrut
quote:
Weer terug van vakantie? Lekker uitgewaaid daar zeker met dit weer.
Aequequote:Op maandag 9 juni 2025 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Weer terug van vakantie? Lekker uitgewaaid daar zeker met dit weer.
Ja het was heerlijk![]()
![]()
My immortalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dendermonde, ik vind het er niet echt denderend uitzienUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Anita DendermondeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooie tijdenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach ja ik probeer wat mee te denken, maar dan ben je zuur.quote:
Sour = zuurquote:Op maandag 9 juni 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja ik probeer wat mee te denken, maar dan ben je zuur.Vandaar.
![]()
Oh ok beetje te veel gehoord.quote:
Ik luister naar het advies van mensen die dit al jaren doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewend om buiten te zijn, snap dat het niet gaat om zindelijk maar leer het daarna maar weer eens af. Geen rustig grasveldje in de buurt?Trotste mama van Ambar
Daarnaast zit ik niet te wachten op ongevraagd advies voor het verzorgen van mijn hond.Trotste mama van Ambar
Topquote:Op maandag 9 juni 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister naar het advies van mensen die dit al jaren doen.
Pff ..........Laat lekker op je balkon schijten dan.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zit ik niet te wachten op ongevraagd advies voor het verzorgen van mijn hond.
Langer hoeft het ook nietquote:Op maandag 9 juni 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoekje België.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff ..........Laat lekker op je balkon schijten dan.![]()
![]()
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengenquote:![]()
![]()
Luik is ontzettend lelijk. Zoveel betonbouw.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengenHow can I make this topic about me?![]()
Klopt.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Luik is ontzettend lelijk. Zoveel betonbouw.![]()
Al geweest, vond het wel wat hebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengenUw ADH vitamine Worst
Wasmachine laden keuken opruimen en dweilen kattenbak verschonen douchen en slapen... Het leven begint weer morgen. Fijne avond nog![]()
![]()
![]()
Cola drinken, Netflix kijken, Bastogne koeken eten...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:22 schreef Bally-b het volgende:
Wasmachine laden keuken opruimen en dweilen kattenbak verschonen douchen en slapen... Het leven begint weer morgen. Fijne avond nog![]()
How can I make this topic about me?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 848 / +108 / +122 / 1545 / 1890
2. loveislikeakiss / 602 / +104 / +29 / 1512 / 1842
3. StevenHyde / 559 / +0 / +1 / 271 / 337
4. RedShoe / 320 / +14 / +0 / 1059 / 1194
5. Fogel / 139 / +2 / +16 / 143 / 200
6. greysbones / 124 / +13 / +0 / 970 / 1036
7. aeque / 118 / +13 / +22 / 531 / 649
8. devzero / 116 / +13 / +4 / 232 / 278
9. hemarookworst / 114 / +16 / +10 / 276 / 351
10. Pinnenmutske / 84 / +7 / +8 / 169 / 229
11. gebrokenglas / 81 / +5 / +23 / 517 / 583
12. mario390 / 77 / +0 / +0 / 167 / 228
13. drakin / 72 / +0 / +6 / 371 / 416
14. Dr.Mikey / 69 / +0 / +1 / 70 / 95
15. KoningWouter / 67 / +7 / +1 / 148 / 178
16. ieniminimuis / 57 / +14 / +28 / 153 / 187
17. maily / 54 / +3 / +6 / 242 / 279
18. Bally-b / 45 / +8 / +24 / 221 / 242
19. Homijn / 45 / +0 / +24 / 59 / 81
20. Harrie / 45 / +0 / +0 / 69 / 89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het voelt als ik de koningin op de bolk troon benquote:Op maandag 9 juni 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat staat wel leuk hè, op de eerste plek
Maar die schade ga jij de komende dagen weer inhalen, toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lovely goed laten laufen afgelopen dagen
Neuhquote:Op maandag 9 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die schade ga jij de komende dagen weer inhalen, toch?Uw ADH vitamine Worst
Het is gewoon erg rustig deze maandquote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lovely goed laten laufen afgelopen dagen
Het is je gegund, dat eeuwige elke maand dezelfde met een suf gedicht en 8 felicitatie TT's is echt te saaiquote:
Dat is misschien wel zo..quote:Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Je doet je best om te winnen en meer kun je niet doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bedankt! Nou blijkbaar wilde niemand anders voor de winstquote:Op maandag 9 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is je gegund, dat eeuwige elke maand dezelfde met een suf gedicht en 8 felicitatie TT's is echt te saai
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
is er een keer een andere winnaar gaan we nog moeilijk lopen doen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ik krijg toch geen puncktenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Diegene heeft gewoon een username hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:51 schreef sp3c het volgende:
dat hebben we allemaalquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niemand doet moeilijk. Behalve ik..quote:Op maandag 9 juni 2025 21:51 schreef sp3c het volgende:
Ja, je moest er een verzinnen. Anders had ik usernameloos op FOK! gezeten.
Je mist ze wel vaak de laatste tijd.quote:
En je hebt het voordeeltje dat er in de nacht en vroege ochtend niet gepost wordtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@Soury deed een beetje moeilijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Benieuwd wel hoe de stand dan was geweestquote:Op maandag 9 juni 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt het voordeeltje dat er in de nacht en vroege ochtend niet gepost wordt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ja en deswegen kan man gen punten kregenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt het voordeeltje dat er in de nacht en vroege ochtend niet gepost wordt![]()
wilde ik dat eerder wel?quote:
weet ik niet meer bruurOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Huh?quote:Iedereen is een kutlultrut
De laatste keer dat ik won, was omdat jij opgaf en niemand anders de winst wildequote:Op maandag 9 juni 2025 21:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedankt! Nou blijkbaar wilde niemand anders voor de winstDus nu hoop ik dat je deze maand wel wint
![]()
![]()
Gewoon niet aan denken gewoon gaan met die bolkquote:Op maandag 9 juni 2025 21:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Benieuwd wel hoe de stand dan was geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dezequote:Op maandag 9 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is je gegund, dat eeuwige elke maand dezelfde met een suf gedicht en 8 felicitatie TT's is echt te saai
dan doe je toch een beetje moeilijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En ik snap kreeiaansquote:Op maandag 9 juni 2025 22:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het ook een moeilijk te begrijpen zin van sp3c
schlecht alles schlechtquote:Op maandag 9 juni 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon niet aan denken gewoon gaan met die bolk
hoezo denk je dann zijn zo weinig de dage?![]()
owquote:Op maandag 9 juni 2025 22:02 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Dat was een compliment voor lovelyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is nu echt dode topic spelquote:Op maandag 9 juni 2025 22:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht alles schlecht
hoezo denk je dann zijn zo weinig de dage?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zo kun je het ook lezenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
never mind thenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ok bolkquote:Op maandag 9 juni 2025 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon niet aan denken gewoon gaan met die bolk
Nee het spel is niet echt leuk als de winnaar steeds dezelfde is waar blijkbaar onmogelijk van te winnen is ook.quote:Iedereen is een kutlultrut
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik snapte hem al jaquote:Op maandag 9 juni 2025 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het spel is niet echt leuk als de winnaar steeds dezelfde is waar blijkbaar onmogelijk van te winnen is ook.
excuusOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geen probleemquote:
Lovely je hebt t helemaal op eigen kracht gedaan tot nu toe. Niet downgradenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ok Stevequote:Op maandag 9 juni 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
Lovely je hebt t helemaal op eigen kracht gedaan tot nu toe. Niet downgraden![]()
willen we meer of minder Bastogne?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
Lovely je hebt t helemaal op eigen kracht gedaan tot nu toe. Niet downgraden![]()
Voor Lovely, koningin van DTS
Daar staat ze dan, geheel terecht,
Bovenaan, met kracht en recht.
Lovely, naam die fier mag klinken,
Terwijl de rest al lichtjes zinken.
In ONZ, waar chaos vaak regeert,
Waar woorden dansen, ongezeerd,
Daar bouwde jij, met slimme zinnen,
Een voorsprong op — puur op beminnen.
Geen hulptroepen, geen vuile trucs,
Gewoon jouw brein, jouw scherpe blik,
Met elke post, met elke stap,
Liep jij weer iets meer uit de gap.
Het eind is nog niet in zicht,
De maand houdt vast aan plicht en plicht,
Maar jij bewijst met elke dag:
Dat eerste plekje is wat jij vermag.
Dus houd je koers, laat niks je deren,
Laat twijfels van de zijlijn keren.
Blijf posten met die Lovely-stijl,
Dan wint jouw naam nog mijlen mijl.
Vooruit, dappere kampioene,
Tot aan de finish, zonder zoenen —
(Al gunnen we je straks dat ook...)
Want wie zo speelt, verdient een troon van rook.
Go Lovely! 🏆F.K.A. SuperwormJim![]()
is dit de sluitpost?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik weet het niet altijd meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
volgens mij nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze man spits barsquote:Op maandag 9 juni 2025 22:11 schreef SwJ het volgende:
Go Lovely! 🏆Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wowerdewow @Lovelyquote:Op maandag 9 juni 2025 22:11 schreef SwJ het volgende:
Go Lovely! 🏆![]()
![]()
Ook maar even wat minderquote:
Wil even beetje gas terug wat betreft snaaien. Even mijn ruggengraat zoeken dusBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Neequote:Op maandag 9 juni 2025 22:13 schreef mario390 het volgende:
de laatste vor de sluitpost de kregt toch niet meer de punten of wel?F.K.A. SuperwormJim![]()
dus daar hoef je niet wakker van te liggenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:13 schreef mario390 het volgende:
de laatste vor de sluitpost de kregt toch niet meer de punten of wel?![]()
pix van je godcomplexquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:11 schreef SwJ het volgende:
Go Lovely! 🏆
Wauw! Wat mooi geschreven SwJGodquote:Op maandag 9 juni 2025 22:11 schreef SwJ het volgende:
Go Lovely! 🏆![]()
![]()
* Pinkt een traantje weg*"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gedicht is er, DTS kan op slot tot 1 Juli.
ga jij de strijd aan?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, het lijkt alsof @:Lovely al gewonnen heeft
Maar er kan nog vanalles veranderen!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet te vroeg juichenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar er kan nog vanalles veranderen!Uw ADH vitamine Worst
voor mij nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe dan ook ze is iig nu al de heldquote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar er kan nog vanalles veranderen!
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:07 schreef StevenHyde het volgende:
Lovely je hebt t helemaal op eigen kracht gedaan tot nu toe. Niet downgraden
Nee, daar heb ik de kracht en doorzettingsvermogen niet voorquote:
Edit: dit is trouwens niet als sneer bedoeld, ik merk gewoon dat ik het bolken meestal niet zo lang vol hou
[ Bericht 8% gewijzigd door MizzezAmy op 09-06-2025 22:43:14 ]Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Je hoopt dat Amy heel veel gaat posten zodat je de UI vaak ziet?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik je al voldoende gecomplimenteerd met je UI?
Haha jij hebt me door damnitquote:Op maandag 9 juni 2025 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hoopt dat Amy heel veel gaat posten zodat je de UI vaak ziet?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee dat kan niet, dts blijft zoals het was. Als je nieuwe regels wil bedenk je maar een nieuw spelquote:
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
bijna, morgen weer een gewone werkdag, beetje op tijd naar bedHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van uiquote:Op maandag 9 juni 2025 22:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had ik je al voldoende gecomplimenteerd met je UI?
van deze UI ga ik niet huilenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van ui![]()
Ga zelf werken bij mijn ouders omdat t ziekenhuis gaat bellen en ik daar bij moet zijn om medicatie te bespreken. Hoop dat ze op de afgesproken tijd bellen en ik er niet heel lang hoef te zittenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een van de cabaretiers zei dat een relatie als een ui is. Je gaat er van huilen en U and I zijn ervoor nodig (of iets in die trant, je had erbij moeten zijn denk ikquote:)
quote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van uiuiteraard gewoon doen. Hebben er al lang van kunnen genieten
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat mocht gisteren nietquote:Op maandag 9 juni 2025 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, dts blijft zoals het was. Als je nieuwe regels wil bedenk je maar een nieuw spel
Deze UI is prima hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik durf al bijna niet meer te wisselen van ui
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 09-06-2025 22:53:02 ]How can I make this topic about me?![]()
U and I are gonna cry?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een van de cabaretiers zei dat een relatie als een ui is. Je gaat er van huilen en U and I zijn ervoor nodig (of iets in die trant, je had erbij moeten zijn denk ik)
![]()
We hoeven nog niet naar bed van onze GodTrotste mama van Ambar
alsof jij je daar iets van aantrektquote:Op maandag 9 juni 2025 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
We hoeven nog niet naar bed van onze God![]()
Jawel toch? Alleen er waren nog geen goede ideeën dacht ik.quote:
Of had je geopperd om een puntentelling aan de sc toe te voegen? Kan me voorstellen dat dat niet mocht.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik luister altijd naar @SwJ , maar dan ook echt altijd /squote:Trotste mama van Ambar
Misschien kunnen we in nachtbagger een puntentelling aan de tettenpics toekennen
Wel alleen original content dan.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien kunnen we in nachtbagger een puntentelling aan de tettenpics toekennen
nee gewoon iedere tet 2 puntenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
want tetten zijn tettenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit is een regelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En twee een 11?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Een borst krijgt van mij altijd minimaal een 5,5Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Weet niet wat de definitie van original content is, heb wel een vermoeden wat je bedoelt, maar daar is ook al een ander subforum voorquote:
is het NWS?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wordt wel weer tijd dat daar gepost wordt.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet niet wat de definitie van original content is, heb wel een vermoeden wat je bedoelt, maar daar is ook al een ander subforum voorOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
TETTEN!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga voor de 6! 6-jes cultuur hierquote:Op maandag 9 juni 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
Een borst krijgt van mij altijd minimaal een 5,5
TETTEN jongons
superveel
prima topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en een rookworstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niets mis mee!quote:Op maandag 9 juni 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Deze gezien in Groeningemuseum
[ afbeelding ]Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Wow kan dit zomaar hier.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:49 schreef hemarookworst het volgende:
Deze gezien in Groeningemuseum
[ afbeelding ]
Ik bouw wel wat in in mijn puntentellerquote:Op maandag 9 juni 2025 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar eigenlijk is daar dit topic voor natuurlijk ONZ / Nachtbagger topic #49 met tetten en meer
Ik bedoelde ook een leuke puntentelling voor nachtbagger
Moet 'ie niet op slot gaan, anders kunnen er geen tetten gepost worden.quote:How can I make this topic about me?![]()
GGGquote:Op maandag 9 juni 2025 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bouw wel wat in in mijn puntenteller![]()
Een extra kolom 'tetten' ofzo waar staat hoevaak die user tetten gepost heeft.
Ik woon in Gelderland en schijn voor noordelingen zas te zeggen. Of hank ipv henkquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja tussen de tettenschilderingen uit de middeleeuwen doorquote:Uw ADH vitamine Worst
Ah dat kan ookquote:Op maandag 9 juni 2025 23:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik woon in Gelderland en schijn voor noordelingen zas te zeggen. Of hank ipv henk
Ik zeg blijkbaar whorst IPV worst
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whorst kees scenariowquote:Op maandag 9 juni 2025 23:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah dat kan ook
Ik zeg blijkbaar whorst IPV worstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik heb 0Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dus neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben een sportman, ik moet punckten
dus nee
wat een extreem domme vraagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
sowieso nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Afgeslacht ben jequote:Op maandag 9 juni 2025 23:06 schreef StevenHyde het volgende:
Nope ben duidelijk de schade aan t inhalen nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jij beslistquote:Op maandag 9 juni 2025 23:05 schreef SwJ het volgende:
Heeft iedereen weer genoeg punten voor vandaag?![]()
wat een extreem domme vraag jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ow shit nu heb ik al die huisvrouwtjes weer boosOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ownee is normaal slotjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nog steeds echt heel erg domme vraagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
verder in deel 18671 jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: