Advies is juist om hem zeker de eerste dag te laten wennen vanaf balkon, omdat er veel meer indrukken zijn. Juist met hem rondlopen kan voor ongewenste stress gaan zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet hem niet zijn behoefte op balkon laten doen hoor, dan denkt hij dat het mag.Lekker elk uur een rondje lopen de eerste dagen en goed belonen als er een plasje of poepje is.
Leuk, succes morgen
Jij niet, dat weet ik maar er komen soms ook lui langs die er nooit posten en dan het "even" mededelen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Zelfs al zou ik weten wie er wint
Zou ik dat nooit in het topic zetten
Is gewoon flauw om dat wel te doen
Gewend om buiten te zijn, snap dat het niet gaat om zindelijk maar leer het daarna maar weer eens af. Geen rustig grasveldje in de buurt?quote:Op maandag 9 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Advies is juist om hem zeker de eerste dag te laten wennen vanaf balkon, omdat er veel meer indrukken zijn. Juist met hem rondlopen kan voor ongewenste stress gaan zorgen.
Het gaat niet om zindelijkheid, maar om alle indrukken.
quote:
Aequequote:Op maandag 9 juni 2025 20:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Weer terug van vakantie? Lekker uitgewaaid daar zeker met dit weer.
Mooie tijdenquote:
Ach ja ik probeer wat mee te denken, maar dan ben je zuur.quote:
Sour = zuurquote:Op maandag 9 juni 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ja ik probeer wat mee te denken, maar dan ben je zuur.
Oh ok beetje te veel gehoord.quote:
Ik luister naar het advies van mensen die dit al jaren doen.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewend om buiten te zijn, snap dat het niet gaat om zindelijk maar leer het daarna maar weer eens af. Geen rustig grasveldje in de buurt?
Topquote:Op maandag 9 juni 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik luister naar het advies van mensen die dit al jaren doen.
Pff ..........Laat lekker op je balkon schijten dan.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Daarnaast zit ik niet te wachten op ongevraagd advies voor het verzorgen van mijn hond.
Langer hoeft het ook nietquote:Op maandag 9 juni 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoekje België.
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff ..........Laat lekker op je balkon schijten dan.
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengenquote:
Luik is ontzettend lelijk. Zoveel betonbouw.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengen
Klopt.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Luik is ontzettend lelijk. Zoveel betonbouw.
Al geweest, vond het wel wat hebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengen
Cola drinken, Netflix kijken, Bastogne koeken eten...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:22 schreef Bally-b het volgende:
Wasmachine laden keuken opruimen en dweilen kattenbak verschonen douchen en slapen... Het leven begint weer morgen. Fijne avond nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |