Langer hoeft het ook nietquote:Op maandag 9 juni 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoekje België.
quote:Op maandag 9 juni 2025 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff ..........Laat lekker op je balkon schijten dan.
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengenquote:
Luik is ontzettend lelijk. Zoveel betonbouw.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengen
Klopt.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Luik is ontzettend lelijk. Zoveel betonbouw.
Al geweest, vond het wel wat hebbenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond Luik uitermate lelijk. Dus als je je nog verveelt en teveel leuke steden hebt gezien, dan zou ik Luik bezoeken om wat evenwicht te brengen
Cola drinken, Netflix kijken, Bastogne koeken eten...quote:Op maandag 9 juni 2025 21:22 schreef Bally-b het volgende:
Wasmachine laden keuken opruimen en dweilen kattenbak verschonen douchen en slapen... Het leven begint weer morgen. Fijne avond nog![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het voelt als ik de koningin op de bolk troon benquote:Op maandag 9 juni 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat staat wel leuk hè, op de eerste plek
Maar die schade ga jij de komende dagen weer inhalen, toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lovely goed laten laufen afgelopen dagen
Neuhquote:Op maandag 9 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die schade ga jij de komende dagen weer inhalen, toch?
Het is gewoon erg rustig deze maandquote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lovely goed laten laufen afgelopen dagen
Het is je gegund, dat eeuwige elke maand dezelfde met een suf gedicht en 8 felicitatie TT's is echt te saaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |