Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-06-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het voelt als ik de koningin op de bolk troon benquote:Op maandag 9 juni 2025 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat staat wel leuk hè, op de eerste plek
Maar die schade ga jij de komende dagen weer inhalen, toch?quote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lovely goed laten laufen afgelopen dagen
Neuhquote:Op maandag 9 juni 2025 21:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar die schade ga jij de komende dagen weer inhalen, toch?
Het is gewoon erg rustig deze maandquote:Op maandag 9 juni 2025 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Lovely goed laten laufen afgelopen dagen
Het is je gegund, dat eeuwige elke maand dezelfde met een suf gedicht en 8 felicitatie TT's is echt te saaiquote:
Dat is misschien wel zo..quote:Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou en? Je doet je best om te winnen en meer kun je niet doen.
Bedankt! Nou blijkbaar wilde niemand anders voor de winstquote:Op maandag 9 juni 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is je gegund, dat eeuwige elke maand dezelfde met een suf gedicht en 8 felicitatie TT's is echt te saai
Diegene heeft gewoon een username hoor.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:51 schreef sp3c het volgende:
is er een keer een andere winnaar gaan we nog moeilijk lopen doen
dat hebben we allemaalquote:
Niemand doet moeilijk. Behalve ik..quote:Op maandag 9 juni 2025 21:51 schreef sp3c het volgende:
is er een keer een andere winnaar gaan we nog moeilijk lopen doen
Je mist ze wel vaak de laatste tijd.quote:
En je hebt het voordeeltje dat er in de nacht en vroege ochtend niet gepost wordtquote:
@Soury deed een beetje moeilijkquote:
Benieuwd wel hoe de stand dan was geweestquote:Op maandag 9 juni 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt het voordeeltje dat er in de nacht en vroege ochtend niet gepost wordt
ja en deswegen kan man gen punten kregenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En je hebt het voordeeltje dat er in de nacht en vroege ochtend niet gepost wordt
wilde ik dat eerder wel?quote:
Huh?quote:
De laatste keer dat ik won, was omdat jij opgaf en niemand anders de winst wildequote:Op maandag 9 juni 2025 21:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bedankt! Nou blijkbaar wilde niemand anders voor de winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |